Впечатления от Avensis T27 1.8 Valvematic CVT модел 2014
- IvoDobrev
- Мнения: 136
- Регистриран на: 30 Яну 2010 08:11
- Местоположение: Костинброд
- Благодарил/а: 1 път
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Като цяло по багажника нищо не е променено спрямо предишният ми Авенсис - 2008. По-твърди са "пружините" при затваряне. - само това намирам, като разлика и тапицерията му е залепена на места с двйно-лепящо кече вместо със пластмасови щипки. Относно динамиката - CVT-то поне след двулитровия дизел при мен оставя постоянно чувство, че автомобила макар и с 20 кончета повече е по-тромав - плавното превключване води до измамно усещане но явно е въпрос на навик - за около 3 месеца почнах да свиквам. Турбокомпресора при дизела дълго време ми е създаваше усещане за мощ, CVT-то е безупречно плавно при шофиране невъзможно е да изпитате чувството "да те сритат в гърба". Това на жена ми много и се нрави, на мен мааааалко ми липсва посръчкването. При потегляне ускорява много по лесно от парахода 2.0 д4д - с него на легналите полицаи винаги гледах, кой ще ме удари отзад, но като цяло ускорението от 0-100км между двата автомобила няма голяма разлика ако не е използван спорт бутона. Леко по-твърдо окачване от стария или може би пък се дължи на това че е нова, но определено е стегнато при преминаване през неравности. Относно разхода след Велико Търново - София вчера при около 110км извън града и 130 на Хемус с включен Круиз контрол трима човека и пълен багажник разхода беше 6,8л/100км. Като сравнение при същите параметри 2.0 Д4Д ми даваше около 5,4-5,5 /показанията са според компютъра/. Студеният двигател на къси разстояния е меко казано втрисащ - стигал съм до среден разход около 15л. при положение че пътувам сутрин само до офиса - около 1,5 км път осеян с кръстовища и легнали полицаи /тоест спри-тръгни/. Като цяло разхода при моя стил на шофиране и нормални пътни условия е с около 0,5-1л. повече от написаното в книжката за съответните условия. Перата на волана или спорт бутона са по-добро решение от натискането на педала юнашката при нужда от бързо ускоряване при изпреварване. Като цяло гарантира приятно изживяване по време на път, а това колко хайлашката се кара в сравнение с д4д-то с ръчни скорости просто не искам да го коментирам. Това разбира се има и минуси - при липса на трафик както беше вчера се унасяш спокойно и се сдобиваш с акт за 67км/час в населено място :-). Чистачките са недомислени при измиване на предното стъкло по време на движение винаги шурти течност след хода на чистачките между малката и голямата чистачка /налага се да пускаш чистачките на ръка още няколко пъти/ - това го нямаше при предишния Авенсис макар да беше с най-тъпите пръскалки на света. Озвучаването на старият Авенсис беше категорично по-добро /уточнявам, че не съм с модела с 9 тонколони/. При ниски обороти двигателят е буквално безшумен - посягах да го паля няколко пъти :-). При високи обороти обаче нещата не са съвсем така и ми се струва, че поръмжава повечко от нужното. В багажника наистина липсва място за аптечка и пожарогасител, а и на два чадъра не съм им намерил друго място освен да се търкалят. При малка разлика в температурата на външната среда и зададената на климатика решава сам да си върти въздуха вътре в купето, но не се сеща сам да спре и да пусне отново външният въздух /или пък аз не съм чакал достатъчно/. Камерата за заден ход няма изписване на траектория, но не ми беше трудно да й свикна и не ми липсва парктроника от предишната тойота. Добре е разположена и не се замърсява лесно. Като цяло това ми е направило впечатление за изминатите 3900км. Приятен автомобил, в никакъв случай не е за спортисти, а за любители на спокойното и комфортно пътуване. Бих казал че е доста по комфортен от 2.0 Д4Д. Не съжелявам за подмяната макар и старата ми кола да беше на 75 000км.
Сега: Toyota C-HR Hybrid 1.8 CVT 2018
Преди:Toyota Avensis 1.8 CVT 2013
Много преди: Toyota Avensis D4D 2.0 2008
Преди:Toyota Avensis 1.8 CVT 2013
Много преди: Toyota Avensis D4D 2.0 2008
- Airfan
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Би ли ми казал дали имаш едно много глухо и далечно потропване отпред, което спира ако натиснеш леко спирачката и ако караш по павиран път?IvoDobrev написа:...Като цяло това ми е направило впечатление за изминатите 3900км. Приятен автомобил, в никакъв случай не е за спортисти, а за любители на спокойното и комфортно пътуване. Бих казал че е доста по комфортен от 2.0 Д4Д. Не съжелявам за подмяната макар и старата ми кола да беше на 75 000км.
- IvoDobrev
- Мнения: 136
- Регистриран на: 30 Яну 2010 08:11
- Местоположение: Костинброд
- Благодарил/а: 1 път
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Не съм го забелязал, но пък имах въпросното изтракване на педала на спирачката, за което колега спомена някъде по-горе. Изчезна след около 1000км. Имам едно много тънко и едва доловимо проскърцване на уплътнението на шофьорската врата точно до ухото ми при неравности - вчера жена ми ме повози и видях, че на нейното място го няма. Мисля че е от регулацията на вратата и ще им я закарам. Поне братята руснаци някъде бяха писали че е от това. Друго не съм забелязал като част от съраунд системата ;-)
Сега: Toyota C-HR Hybrid 1.8 CVT 2018
Преди:Toyota Avensis 1.8 CVT 2013
Много преди: Toyota Avensis D4D 2.0 2008
Преди:Toyota Avensis 1.8 CVT 2013
Много преди: Toyota Avensis D4D 2.0 2008
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Не е точно така - с друг мотор и със CVT може да те ритне и то здраво.IvoDobrev написа:CVT-то е безупречно плавно при шофиране невъзможно е да изпитате чувството "да те сритат в гърба".


- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Специално за CVT и многоскоростните автоматици съм съгласен, че 'убиват' усещането за ускорение...
Дори при по-мощен двигател...
Просто защото при механиката имаш промяна на ускорението от максимално до отрицателно при превключване, докато при добрия автомат имаш само леки флуктоации на ускорението около максималната му стойност...
При скорошен тест-драйв останах учуден, че автомобила който тествах ускоряваше до 100 за около 8сек, защото усещането бе, че ускорява поне два пъти по-бавно от маздата с ръчка (9.9сек)...
Ускорението на тези автомобили го виждаш само по движението на скоростомера...
Дори при по-мощен двигател...
Просто защото при механиката имаш промяна на ускорението от максимално до отрицателно при превключване, докато при добрия автомат имаш само леки флуктоации на ускорението около максималната му стойност...
При скорошен тест-драйв останах учуден, че автомобила който тествах ускоряваше до 100 за около 8сек, защото усещането бе, че ускорява поне два пъти по-бавно от маздата с ръчка (9.9сек)...
Ускорението на тези автомобили го виждаш само по движението на скоростомера...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Можеш спокойно да махнеш кавичките, обикновено 10-15% се губят при автоматика.slowtraveler написа:Специално за CVT и многоскоростните автоматици съм съгласен, че 'убиват' усещането за ускорение...
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Под "друг мотор" имах предвид не само ДВГ... С ел. моторите кик-а е доста по-здрав от турбото на D4D.Rudy написа:Не е точно така - с друг мотор и със CVT може да те ритне и то здраво.
PS. При RX - не случайно по тежкия (2000 kg) хибрид 0-100 km/h е за 7,6 s, а 185 kg по-лекия за 8,4s.

-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
С колегата ИвоДобрев съм абсолютно съгласен, че пръскалки на Авенсис Т25 са едно голяяяяяяяяямо инженерно недоразумение. Две църцорещи в двойна струйка "пишлета" biggrin.gif За мен най-доброто решение, което съм срещал е пръскане мъгла с известно закъснение при включване на чистачките, т.е. прозореца е почти облят целия с вода а перата не търкат на сухо ...
Би ми било интересно да се запознаем с повече разлики между Т25 и Т27, като например при малко по-бързо преминаване през легнал полицай има ли чувството за разпадащо се предно окачване biggrin.gif При скорост над 130 и силен вятър усещали се настабилност или дизайна е по-вятъроустойчив, осветеността на фаровете по-добра ли е, предните колони (най-вече шофъорската) закриват ли обзора при завой наляво, и други подобни. Мерси !
Разбира се ако е допустимо за темата.
Би ми било интересно да се запознаем с повече разлики между Т25 и Т27, като например при малко по-бързо преминаване през легнал полицай има ли чувството за разпадащо се предно окачване biggrin.gif При скорост над 130 и силен вятър усещали се настабилност или дизайна е по-вятъроустойчив, осветеността на фаровете по-добра ли е, предните колони (най-вече шофъорската) закриват ли обзора при завой наляво, и други подобни. Мерси !
Разбира се ако е допустимо за темата.
- Airfan
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Аз обаче впечатления от Т25 нямам и не мога да съм обективен. 

- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Внимавайте - при благоприятно развитие на темата на zi zi може да му се усмихне късмета и да смени королката...scorpion написа:Би ми било интересно да се запознаем с повече разлики между Т25 и Т27

- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
laugh.gifRudy написа:Внимавайте - при благоприятно развитие на темата на zi zi може да му се усмихне късмета и да смени королката...scorpion написа:Би ми било интересно да се запознаем с повече разлики между Т25 и Т27

Само малко ме притесни с това "чувство за разпадаща се предница" на легналите полицаи. Королата ми се държи много стабилно на такива препятствия и няма никакви тракания и шумове, независимо от скоростта (естествено в разумните граници 30-40 км/ч). Единствените шумове са коментираното вече скърцане от прокъсаните гумени подложки на предните пружини, когато се поотмие вазелина.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
"чувство за разпадаща се предница" забравих да поставя кавичките. Е, имах предвид, ако малко с по-висока скорост прескочиш такъв полицай (обикновенно появил се ненадейно по уж познат маршрутzi_zi_top написа:laugh.gifRudy написа:Внимавайте - при благоприятно развитие на темата на zi zi може да му се усмихне късмета и да смени королката...scorpion написа:Би ми било интересно да се запознаем с повече разлики между Т25 и Т27![]()
Само малко ме притесни с това "чувство за разпадаща се предница" на легналите полицаи. Королата ми се държи много стабилно на такива препятствия и няма никакви тракания и шумове, независимо от скоростта (естествено в разумните граници 30-40 км/ч). Единствените шумове са коментираното вече скърцане от прокъсаните гумени подложки на предните пружини, когато се поотмие вазелина.

П'С: Днес платихме последните вноски от лизинга (жената подхвърли идеята да приключим по-рано и плати



Но да се върнем на темата. Очаквам повече впечатления за Т27 и сравнение с Т25. Само да вметна, че новата Корола остави много добри впечатления у мен като вътрешен и външен дизайн с някои дребни бележки, като считам, че е дори е малко по-напредничав но това е лично виждане !
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Такава кола като твоята е просто недопустимо да се продаде точно сега. Станала е на 5 години , данъкът става по-малък , каското е по-малко , на реални километри е , не се очаква да се счупи през следващите 100-150 000 км , цената е паднала доста и трудно могат да се вземат над 18-20 000 лв .Това няма да е продаване , а подаряване.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Ти твоята не беше ли я вземал при смяната с новият модел?
Защо не изчакаш пак същата ситуация?
Мен актуалния модел на Авенсис много ми харесва, особено комбито, и се
сещам че преди 5 години като си купих Королата, намалиха Авенсиса на
почти същите пари. Не знам само кога ще излиза нов Авенсис, че да си мислиш
какво ще правиш.
Защо не изчакаш пак същата ситуация?
Мен актуалния модел на Авенсис много ми харесва, особено комбито, и се
сещам че преди 5 години като си купих Королата, намалиха Авенсиса на
почти същите пари. Не знам само кога ще излиза нов Авенсис, че да си мислиш
какво ще правиш.
Corolla 1,4 D-4D
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Semrush [Bot] и 4 госта