Впечатления от Avensis T27 1.8 Valvematic CVT модел 2014
- IvoDobrev
- Мнения: 136
- Регистриран на: 30 Яну 2010 08:11
- Местоположение: Костинброд
- Благодарил/а: 1 път
Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Като цяло по багажника нищо не е променено спрямо предишният ми Авенсис - 2008. По-твърди са "пружините" при затваряне. - само това намирам, като разлика и тапицерията му е залепена на места с двйно-лепящо кече вместо със пластмасови щипки. Относно динамиката - CVT-то поне след двулитровия дизел при мен оставя постоянно чувство, че автомобила макар и с 20 кончета повече е по-тромав - плавното превключване води до измамно усещане но явно е въпрос на навик - за около 3 месеца почнах да свиквам. Турбокомпресора при дизела дълго време ми е създаваше усещане за мощ, CVT-то е безупречно плавно при шофиране невъзможно е да изпитате чувството "да те сритат в гърба". Това на жена ми много и се нрави, на мен мааааалко ми липсва посръчкването. При потегляне ускорява много по лесно от парахода 2.0 д4д - с него на легналите полицаи винаги гледах, кой ще ме удари отзад, но като цяло ускорението от 0-100км между двата автомобила няма голяма разлика ако не е използван спорт бутона. Леко по-твърдо окачване от стария или може би пък се дължи на това че е нова, но определено е стегнато при преминаване през неравности. Относно разхода след Велико Търново - София вчера при около 110км извън града и 130 на Хемус с включен Круиз контрол трима човека и пълен багажник разхода беше 6,8л/100км. Като сравнение при същите параметри 2.0 Д4Д ми даваше около 5,4-5,5 /показанията са според компютъра/. Студеният двигател на къси разстояния е меко казано втрисащ - стигал съм до среден разход около 15л. при положение че пътувам сутрин само до офиса - около 1,5 км път осеян с кръстовища и легнали полицаи /тоест спри-тръгни/. Като цяло разхода при моя стил на шофиране и нормални пътни условия е с около 0,5-1л. повече от написаното в книжката за съответните условия. Перата на волана или спорт бутона са по-добро решение от натискането на педала юнашката при нужда от бързо ускоряване при изпреварване. Като цяло гарантира приятно изживяване по време на път, а това колко хайлашката се кара в сравнение с д4д-то с ръчни скорости просто не искам да го коментирам. Това разбира се има и минуси - при липса на трафик както беше вчера се унасяш спокойно и се сдобиваш с акт за 67км/час в населено място :-). Чистачките са недомислени при измиване на предното стъкло по време на движение винаги шурти течност след хода на чистачките между малката и голямата чистачка /налага се да пускаш чистачките на ръка още няколко пъти/ - това го нямаше при предишния Авенсис макар да беше с най-тъпите пръскалки на света. Озвучаването на старият Авенсис беше категорично по-добро /уточнявам, че не съм с модела с 9 тонколони/. При ниски обороти двигателят е буквално безшумен - посягах да го паля няколко пъти :-). При високи обороти обаче нещата не са съвсем така и ми се струва, че поръмжава повечко от нужното. В багажника наистина липсва място за аптечка и пожарогасител, а и на два чадъра не съм им намерил друго място освен да се търкалят. При малка разлика в температурата на външната среда и зададената на климатика решава сам да си върти въздуха вътре в купето, но не се сеща сам да спре и да пусне отново външният въздух /или пък аз не съм чакал достатъчно/. Камерата за заден ход няма изписване на траектория, но не ми беше трудно да й свикна и не ми липсва парктроника от предишната тойота. Добре е разположена и не се замърсява лесно. Като цяло това ми е направило впечатление за изминатите 3900км. Приятен автомобил, в никакъв случай не е за спортисти, а за любители на спокойното и комфортно пътуване. Бих казал че е доста по комфортен от 2.0 Д4Д. Не съжелявам за подмяната макар и старата ми кола да беше на 75 000км.
Сега: Toyota C-HR Hybrid 1.8 CVT 2018
Преди:Toyota Avensis 1.8 CVT 2013
Много преди: Toyota Avensis D4D 2.0 2008
Преди:Toyota Avensis 1.8 CVT 2013
Много преди: Toyota Avensis D4D 2.0 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] и 5 госта