пак закюфка дизелчето в студа,аман!
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Re: пак закюфка дизелчето в студа,аман!
На всички добавки за предотвратяване на парафинизиране пише, че трябва да се слагат когато се налива горивото в резервоара. Идеята, е че в резервоарите на бензиностанциите трябва да е най-топло зимата. А веднъж събере ли се парафина, освен топлина нищо друго не спасява. Един вид гараж и две три печки и чак след това добавка и още часове в гаража, че да се размеси по-добре и след това яко газ, че да се махнат веднага наслагванията по филтъра и горивопроводите. Освен това ако сложиш така добавка на студено, да речем в резервоара ще се смеси добре и иди дойди нещо може и да се оправи там, ама в горивния филтър как ще стане, или по горивопроводите. Там вече нещата са задръстени и много по-трудно може да се премахнат тези наслагвания в студа само от потока на горивото, било то и с добавка. И друго, като гледам какъв кондез се събира по стъклата, защо да няма конденз и в резервоара. Влизам в мола там над 0 градуса, колата се стопля излизаш навън и веднага пускаме да духа на стъклата, ама в резервоара духалка няма.
- Toyo_driver
- Мнения: 220
- Регистриран на: 19 Ное 2011 10:21
- Местоположение: Русе
Re: пак закюфка дизелчето в студа,аман!
Защо плюете Кастрола бе хора, то вътре керосин има laugh.gif
Chemische Bezeichnung:
2-Ethylhexylnitrat
Naphtha, wasserstoffbehandelt, niedrig siedend
Kerosin (Erdöl)
Kerosin - nicht spezifiziert
2,6-di-tert-Butylphenol
1,2,4-Trimethylbenzen
И то точно Кастрол Австрия го прави
http://www.castrol.com/castrol/iframe.d ... Id=7073751
Chemische Bezeichnung:
2-Ethylhexylnitrat
Naphtha, wasserstoffbehandelt, niedrig siedend
Kerosin (Erdöl)
Kerosin - nicht spezifiziert
2,6-di-tert-Butylphenol
1,2,4-Trimethylbenzen
И то точно Кастрол Австрия го прави

http://www.castrol.com/castrol/iframe.d ... Id=7073751
- andrian999999
- Мнения: 1515
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Re: пак закюфка дизелчето в студа,аман!
извинявам се за намесата в темата, но на мен напоследък когато е студено като запали двигателя не работи равномерно
и оборотите играят (нямам оборотомер но се усеща
и оборотите играят (нямам оборотомер но се усеща
професионален мапер
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Re: пак закюфка дизелчето в студа,аман!
baba_metca написа:На всички добавки за предотвратяване на парафинизиране пише, че трябва да се слагат когато се налива горивото в резервоара. Идеята, е че в резервоарите на бензиностанциите трябва да е най-топло зимата. А веднъж събере ли се парафина, освен топлина нищо друго не спасява. Един вид гараж и две три печки и чак след това добавка и още часове в гаража, че да се размеси по-добре и след това яко газ, че да се махнат веднага наслагванията по филтъра и горивопроводите. Освен това ако сложиш така добавка на студено, да речем в резервоара ще се смеси добре и иди дойди нещо може и да се оправи там, ама в горивния филтър как ще стане, или по горивопроводите. Там вече нещата са задръстени и много по-трудно може да се премахнат тези наслагвания в студа само от потока на горивото, било то и с добавка. И друго, като гледам какъв кондез се събира по стъклата, защо да няма конденз и в резервоара. Влизам в мола там над 0 градуса, колата се стопля излизаш навън и веднага пускаме да духа на стъклата, ама в резервоара духалка няма.
така е,дизела има свойството да приема до 8% вода от въздуха,например през отдушника,конденз и др.
добавките е ясно,че се слагат преди да заредиш,обаче никъде не пише,че само над 20 градуса се смесват с горивото,в противен случай даже имало опасност да подействат обратно.и горивото в бензиностанциите сигурно е по-топло от външната темп.,но надали е 20 градуса.поради това си мисля,че най-добрия вариант е да се сипва премиум дизел или зимен,където оптимално би трябвало да са размесени компонентите.
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Re: пак закюфка дизелчето в студа,аман!
колеги забравих да напиша резултата от експериментите.
значи в общи линии без да сменям горивния филтър нищо не помогна-имах към 40л калпава нафта,досипах омв премиум 20л,междувременно темп. беше към 3-4 плюс.пак добавка кастрол,въпреки това не вървеше както трябва.минах към 400км,допълних резервара,пак същото.пак 400км мъка,целия филтър беше опакован с мощна изолация-никаква полза!
закарах я в тойота на техн. преглед,където ми смениха филтъра и чак тогава се оправи.
извод>образува ли се парафин един път*във филтъра* няма оправия,само смяна!да знаете!
значи в общи линии без да сменям горивния филтър нищо не помогна-имах към 40л калпава нафта,досипах омв премиум 20л,междувременно темп. беше към 3-4 плюс.пак добавка кастрол,въпреки това не вървеше както трябва.минах към 400км,допълних резервара,пак същото.пак 400км мъка,целия филтър беше опакован с мощна изолация-никаква полза!
закарах я в тойота на техн. преглед,където ми смениха филтъра и чак тогава се оправи.
извод>образува ли се парафин един път*във филтъра* няма оправия,само смяна!да знаете!

- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Re: пак закюфка дизелчето в студа,аман!
И това е идеално, защото в противен случай щяха да се запушат дюзите.jim_beam написа:,където ми смениха филтъра и чак тогава се оправи.
извод>образува ли се парафин един път*във филтъра* няма оправия,само смяна!да знаете!
Филтър се сменя много по-лесно и хиляди пъти по-евтино.

За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: пак закюфка дизелчето в студа,аман!
.
Последно промяна от Japanese_fever на 27 Яну 2013 01:29, променено общо 2 пъти.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: пак закюфка дизелчето в студа,аман!
Има си хас, хартия или каквто и друг филтър да се напои с парафин и после някак си той да се изпари...jim_beam написа:,където ми смениха филтъра и чак тогава се оправи.
извод>образува ли се парафин един път*във филтъра* няма оправия,само смяна!да знаете!
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 4 госта