пак закюфка дизелчето в студа,аман!

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
baba_metca
Мнения: 587
Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
Местоположение: София и Пазарджик

Re: пак закюфка дизелчето в студа,аман!

Мнение от baba_metca » 17 Дек 2012 10:28

На всички добавки за предотвратяване на парафинизиране пише, че трябва да се слагат когато се налива горивото в резервоара. Идеята, е че в резервоарите на бензиностанциите трябва да е най-топло зимата. А веднъж събере ли се парафина, освен топлина нищо друго не спасява. Един вид гараж и две три печки и чак след това добавка и още часове в гаража, че да се размеси по-добре и след това яко газ, че да се махнат веднага наслагванията по филтъра и горивопроводите. Освен това ако сложиш така добавка на студено, да речем в резервоара ще се смеси добре и иди дойди нещо може и да се оправи там, ама в горивния филтър как ще стане, или по горивопроводите. Там вече нещата са задръстени и много по-трудно може да се премахнат тези наслагвания в студа само от потока на горивото, било то и с добавка. И друго, като гледам какъв кондез се събира по стъклата, защо да няма конденз и в резервоара. Влизам в мола там над 0 градуса, колата се стопля излизаш навън и веднага пускаме да духа на стъклата, ама в резервоара духалка няма.

Аватар
Toyo_driver
Мнения: 220
Регистриран на: 19 Ное 2011 10:21
Местоположение: Русе

Re: пак закюфка дизелчето в студа,аман!

Мнение от Toyo_driver » 17 Дек 2012 10:33

Защо плюете Кастрола бе хора, то вътре керосин има laugh.gif
Chemische Bezeichnung:
2-Ethylhexylnitrat
Naphtha, wasserstoffbehandelt, niedrig siedend
Kerosin (Erdöl)
Kerosin - nicht spezifiziert
2,6-di-tert-Butylphenol
1,2,4-Trimethylbenzen

И то точно Кастрол Австрия го прави tooth.gif
http://www.castrol.com/castrol/iframe.d ... Id=7073751

Аватар
andrian999999
Мнения: 1515
Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Re: пак закюфка дизелчето в студа,аман!

Мнение от andrian999999 » 17 Дек 2012 10:46

извинявам се за намесата в темата, но на мен напоследък когато е студено като запали двигателя не работи равномерно
и оборотите играят (нямам оборотомер но се усеща
професионален мапер

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Re: пак закюфка дизелчето в студа,аман!

Мнение от jim_beam » 17 Дек 2012 19:56

baba_metca написа:На всички добавки за предотвратяване на парафинизиране пише, че трябва да се слагат когато се налива горивото в резервоара. Идеята, е че в резервоарите на бензиностанциите трябва да е най-топло зимата. А веднъж събере ли се парафина, освен топлина нищо друго не спасява. Един вид гараж и две три печки и чак след това добавка и още часове в гаража, че да се размеси по-добре и след това яко газ, че да се махнат веднага наслагванията по филтъра и горивопроводите. Освен това ако сложиш така добавка на студено, да речем в резервоара ще се смеси добре и иди дойди нещо може и да се оправи там, ама в горивния филтър как ще стане, или по горивопроводите. Там вече нещата са задръстени и много по-трудно може да се премахнат тези наслагвания в студа само от потока на горивото, било то и с добавка. И друго, като гледам какъв кондез се събира по стъклата, защо да няма конденз и в резервоара. Влизам в мола там над 0 градуса, колата се стопля излизаш навън и веднага пускаме да духа на стъклата, ама в резервоара духалка няма.

така е,дизела има свойството да приема до 8% вода от въздуха,например през отдушника,конденз и др.
добавките е ясно,че се слагат преди да заредиш,обаче никъде не пише,че само над 20 градуса се смесват с горивото,в противен случай даже имало опасност да подействат обратно.и горивото в бензиностанциите сигурно е по-топло от външната темп.,но надали е 20 градуса.поради това си мисля,че най-добрия вариант е да се сипва премиум дизел или зимен,където оптимално би трябвало да са размесени компонентите.
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Re: пак закюфка дизелчето в студа,аман!

Мнение от jim_beam » 25 Яну 2013 00:35

колеги забравих да напиша резултата от експериментите.
значи в общи линии без да сменям горивния филтър нищо не помогна-имах към 40л калпава нафта,досипах омв премиум 20л,междувременно темп. беше към 3-4 плюс.пак добавка кастрол,въпреки това не вървеше както трябва.минах към 400км,допълних резервара,пак същото.пак 400км мъка,целия филтър беше опакован с мощна изолация-никаква полза!
закарах я в тойота на техн. преглед,където ми смениха филтъра и чак тогава се оправи.
извод>образува ли се парафин един път*във филтъра* няма оправия,само смяна!да знаете! :thumbsup:
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Re: пак закюфка дизелчето в студа,аман!

Мнение от Kiki » 25 Яну 2013 08:22

jim_beam написа:,където ми смениха филтъра и чак тогава се оправи.
извод>образува ли се парафин един път*във филтъра* няма оправия,само смяна!да знаете! :thumbsup:
И това е идеално, защото в противен случай щяха да се запушат дюзите.
Филтър се сменя много по-лесно и хиляди пъти по-евтино. wink.gif
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: пак закюфка дизелчето в студа,аман!

Мнение от Japanese_fever » 27 Яну 2013 01:27

.
Последно промяна от Japanese_fever на 27 Яну 2013 01:29, променено общо 2 пъти.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: пак закюфка дизелчето в студа,аман!

Мнение от Japanese_fever » 27 Яну 2013 01:28

jim_beam написа:,където ми смениха филтъра и чак тогава се оправи.
извод>образува ли се парафин един път*във филтъра* няма оправия,само смяна!да знаете! :thumbsup:
Има си хас, хартия или каквто и друг филтър да се напои с парафин и после някак си той да се изпари...
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта