Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-видео
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Мнение от micho » 04 Сеп 2012 19:35
Любопитният факт е, че третото място се държи от хибриден автомобил - Toyota Prius. За първите четири месеца от годината японците са успели да продадат 247 230 екземпляра от модела. Ще припомним, че Prius е първият сериен хибриден автомобил в света.
micho
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Мнение от SFINKS » 05 Сеп 2012 09:56


Време за зареждане на батерията - 4 часа . Разход при градско шофиране и зареждане от ел мрежата 5 лв / 100 км
Общо взето автомобила е много над Приус както и да го погледнеш .
По-добра динамика
По-добър комфорт
По-добро пътно поведение
По-добър разход ( 3 пъти )
По-добър дизайн
Ако на някой му е интересно нещо за Амперата да пита
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
SFINKS
- slowtraveler
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 346 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Мнение от slowtraveler » 05 Сеп 2012 10:18
Спортния режим не е ли в комбинация с ДВГ?SFINKS написа:Вчера покарах Амперата към 40 км в София , разход на гориво - 0 , батерия изразходена на 50 % , ускорение на режим спорт повече от прилично....
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Мнение от SFINKS » 05 Сеп 2012 13:31
Задвижването на колелата през цялото време е само от електродвигател ( 150 к.с.)
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
SFINKS
- slowtraveler
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 346 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Мнение от slowtraveler » 05 Сеп 2012 14:13
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Мнение от SFINKS » 05 Сеп 2012 16:44

Корава батерия ( 16 Kw , 200 kg ,Lithium - Ion ) , аз между другото карах само на режим спорт

Най-готиното е че регенерира зверски при спиране или намаляне .
Просто има къде да събере тока от регенерирането .
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
SFINKS
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Мнение от LEXUS » 05 Сеп 2012 17:47
Ампера е по-мощна,нормално да е по-динамична. Малко трудно ще ме убедиш,че Ампера има 3 пъти по-добър разход от Приус, който градско харчи около 3-4/100км., което прави между 8 и 10 лева/100км. градско.SFINKS написа:Вчера покарах Амперата към 40 км в София , разход на гориво - 0 , батерия изразходена на 50 % , ускорение на режим спорт повече от прилично. Стабилност и пътно поведение повече от прилично
.
Време за зареждане на батерията - 4 часа . Разход при градско шофиране и зареждане от ел мрежата 5 лв / 100 км
Общо взето автомобила е много над Приус както и да го погледнеш .
По-добра динамика
По-добър комфорт
По-добро пътно поведение
По-добър разход ( 3 пъти )
По-добър дизайн
Ако на някой му е интересно нещо за Амперата да пита
За по-добрия дизайн- нека пишем "Според мен", а не да го заявяваме като даденост,а? За теб е по-добър, за други- не.
Пропуснал си да споменеш най-важното, с което Ампера е много над Приус както и да го погледнеш - Цената.
Забравил си и ,че Ампера е с по-ниска максимална скорост от 160 км./ч. Я се подигравай на Ампера сега малко.

LEXUS
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Мнение от SFINKS » 05 Сеп 2012 18:00
Нормалният му разход е 4-5 в града при норамлно шофиране , ако го карам аз сигурно ще е още повече щото аз карам с педала до ламарината винаги . 5 литра * 2.80 лв = 14 лв , ок да кажем че гори 4 * 2.80 лв = 11 лв
Ако зареждаш батерията на Амперата на нощна тарифа и във двата случая се движиш 3 пъти по-евтино че даже и 4 пъти , и от най-оптимистичният водач на Приус

Дизаина на Амперата е много над Приуса , трябва да си сляп да не го видиш .
Дизайна на един автомобил е не само екстериор но и интериор .
Ама нормално , ти не си виждал Ампера .
Вземи покарай Приус и Ампера и тогава пиши , много смешно звучиш така наизуст ....
Не съм враг на модерните автомобили , аз ще си купя такъв .
Просто в сравнението Приус / Ампера , Орела е много много напред .
Съвсем нормално е да е по-скъп , сигурно само батерията му струва колкото един Ярис ..
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
SFINKS
- slowtraveler
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 346 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Мнение от slowtraveler » 05 Сеп 2012 18:21
Концепцията на двата автомобила е много различна. Капацитета на батериите и пиковата им мощност - също...LEXUS написа:.... Малко трудно ще ме убедиш,че Ампера има 3 пъти по-добър разход от Приус, който градско харчи около 3-4/100км., което прави между 8 и 10 лева/100км. градско.
...
Това се отразява и в параметрите - EV режима на приуса е по-скоро 'авариен' и краткотраен и двойно по-малък отколкото на Амперата...
А от там и разхода на Амперата е по-нисък (освен разликата в двигателя - 1.4 на амперата)...
Нормалено е при различна концепция производителя да е наблегнал на други приоритети и да е достигнал до друг резултат...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Мнение от LEXUS » 05 Сеп 2012 18:39
Ти написа 5лв./100 км. градско с Ампера, нали? Сега изчисли 10-11 лв. с Приус? Това 3,4 или 2 пъти е разликата? Не ме разбирай погрешно- Ампера е страхотна високотехнологична кола, но с много недостатъци,които са изчистени при Приус.SFINKS написа:Приуса гори 3-4 градско в твоите фантазии или при шофиране с цел да се направи такъв разход .
Нормалният му разход е 4-5 в града при норамлно шофиране , ако го карам аз сигурно ще е още повече щото аз карам с педала до ламарината винаги . 5 литра * 2.80 лв = 14 лв , ок да кажем че гори 4 * 2.80 лв = 11 лв
Ако зареждаш батерията на Амперата на нощна тарифа и във двата случая се движиш 3 пъти по-евтино че даже и 4 пъти , и от най-оптимистичният водач на Приус![]()
..
Виж, не ми налагай мнението си. Приус повече ми харесва като дизайн. Това не значи,че Ампера не ми харесва. Но особено вътре таблото й е точно дърводелско,точно като в Опел. Лоши графики,изобщо личи си,че не го е правил японец.Груба работа. Приус има табло като в совалка,а не стандартен скрин пред теб!SFINKS написа:Дизаина на Амперата е много над Приуса , трябва да си сляп да не го видиш .
Дизайна на един автомобил е не само екстериор но и интериор .
Ама нормално , ти не си виждал Ампера .
Вземи покарай Приус и Ампера и тогава пиши , много смешно звучиш така наизуст ....
Още по-лошо, тук никой нещо не задава въпрос колко струва тая батерия и колко й е живота? Ама тия въпроси се задават само за Приус,нищо ,че е доказал,че е най-здравата кола на пазара. Също така това,че батерията или производството на Опел им е скъпо, не е проблем на потребителя,а на производителя! Затова и продажбите са им слаби.SFINKS написа:Не съм враг на модерните автомобили , аз ще си купя такъв .
Просто в сравнението Приус / Ампера , Орела е много много напред .
Съвсем нормално е да е по-скъп , сигурно само батерията му струва колкото един Ярис
Както казах просто в сравнението Приус/Ампера Орела е много напред единствено с цената от 85 000 лева. И липсата на имидж относно надеждността на цялата си ел.система,заедно с батериите.
LEXUS
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Мнение от SFINKS » 05 Сеп 2012 19:11

Покарай и двата автомобила тогава пиши

До тогава няма какво да ми кажеш

Виж аз има какво да кажа защото най-малкото съм ги карал и двата

П.С.
Гаранцията на батерията на Орела е 8 години
На нощна тарифа мисля че отиваше на 3-3.50 лв / 100 км , не съм сигурен , нека някой да го сметне , тоест е 3-4 пъти по евтино от Приуса ...
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
SFINKS
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Мнение от Hursa » 05 Сеп 2012 19:27
Hursa
- slowtraveler
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 346 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Мнение от slowtraveler » 05 Сеп 2012 20:59
В спритмонитора гледам, че средния им разход е под 16kWh/100km, като най-масовата консумация е дори под 15kWh/100km... (гледам този с най-високия разход)..Hursa написа:.....Иначе разхода и според различни източници е около 6 – 6,5 литра, ако се кара на бензин. ....
T.e. при нормално каране връткаш над 100км със заредени акумулатори... Гледам също, че някои хора са врътнали вече над 7000км само на ток без грам бензин.
Е, има и такива, дето са зареждали бензин, но зареждане 15л за над 4000км не го смятам за сериозен разход.
Това са тея, дето са ползвали plug-in... Т.е. - там където концепцията дава предимство... Едва ли ще стане да се тегли караваната към морето

Ако цената на автомобила е нормална, то би намерил добро практично решение.
Дори можеш да дръпнеш кабел от мазата и да плащаш общия ток на блока - пак ще ти излиза по-евтино отколкото на бензин...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Мнение от Hursa » 05 Сеп 2012 22:09
Hursa
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Мнение от SFINKS » 06 Сеп 2012 12:47
С възможноста да се зарежда от ел мрежата + голямата батерия, Амперата е много по-добрият вариант , да не говорим за останалите предимства пред Тойотата
Ако караш в града може и 100 000 км да напрвиш без да ходиш до бензиностанцията .Трябва ти един контакт и толкоз . При зареждане на нощна тарифа разход 3 лв / 100 км .
Препоръчвам на всеки да покара Орела да усети тръпката от каране на ел автомобил . Пълна тишина , много добро ускорение и управление .
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
SFINKS
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта