Toyota FT-86!

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор
Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Toyota FT-86!

Мнение от rudolf » 07 Юли 2012 16:48

Japanese_fever написа:Яйде, няма ли някой от БГ, който да е карал GT86, толкова промоции, толкова нещо...

Тука почти всичките, които идват по дилърите са вече продадени.
нее в бг само го гледат и загатват моща му без да го карат, а и в бг е ниво на обурудване "ДРИФТ" с торсен...(БЕЗ БАЗИК),но щом модела е предназначен за любителите на селика и мр2--няма проблем:)
http://www.autoclub.bg/index.php?menu=16&id=9345

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Re: Toyota FT-86!

Мнение от ALTEZZA » 07 Юли 2012 19:36

te hubavo obiasniavat za LSD i pokazvat kolata na led, samo det sa zabravili da spomenat, che Torsen Diff deistva kat Open Diff na led...
btw, Torsen i za driftvane ne e nai-podhodiashtia...
->

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Toyota FT-86!

Мнение от rudolf » 07 Юли 2012 22:37

ALTEZZA написа:
te hubavo obiasniavat za LSD i pokazvat kolata na led, samo det sa zabravili da spomenat, che Torsen Diff deistva kat Open Diff na led...
btw, Torsen i za driftvane ne e nai-podhodiashtia...
аз точно това казвам--че кола с торсен- в бг я рекламират като -дрифт обурудване....от това всеки може да си направи извода че таргет групата на заинтересовани им е хора които са чули че дрифта е модерен,но си нямат и понятие от дрифт...не коментирам по съвремените стандарти 200 нютона и 200 коня дали са достатъчни за скорост,контрол и пушек...или ще е като с2000 в сейфти режим:)

alex72bg
Мнения: 152
Регистриран на: 27 Яну 2008 13:35

Re: Toyota FT-86!

Мнение от alex72bg » 08 Юли 2012 01:15

rudolf написа:
Japanese_fever написа:Яйде, няма ли някой от БГ, който да е карал GT86, толкова промоции, толкова нещо...

Тука почти всичките, които идват по дилърите са вече продадени.
...но щом модела е предназначен за любителите на селика и мр2--няма проблем:)
http://www.autoclub.bg/index.php?menu=16&id=9345
те любителите трябва да са на Т23 и MR-S, феновете на по-старите едва ли ще се излъжат
цена 60к+ без коментар - купувайте, че не останаха - ама и някои лев си оставете, че и мотор ще трябва по някое време tooth.gif
Toyota Turbo

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Re: Toyota FT-86!

Мнение от ALTEZZA » 08 Юли 2012 03:11

alex72bg написа:феновете на по-старите едва ли ще се излъжат
abe kolata men dosta si me kefi, prosto ne mislia che drifting i e silata. ako imah pari i miasto za vtora kola, opredeleno bih i se radval
->

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: Toyota FT-86!

Мнение от Japanese_fever » 08 Юли 2012 03:28

Ами тя е мислена за track car, а за дрифтване бая трябва да се модифицира.

То и БМВ-то не е за дрифт, ама върти задницата.

На тази кола с фабричните настройки задницата не й тръгва лесно, още повече ако й сложиш хай-перф. гуми.

Обаче баланса й е невероятен.
Вече по форумите пишат, че само със смяна на I/H/E се вдигат лесно още 50 коня.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Toyota FT-86!

Мнение от rudolf » 08 Юли 2012 11:15

Japanese_fever написа: Вече по форумите пишат, че само със смяна на I/H/E се вдигат лесно още 50 коня.
ко речи??:))) да не са писали - IHI??:)

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Re: Toyota FT-86!

Мнение от Me4oKyX » 08 Юли 2012 21:30

Intake/ Header/ Exhaust - това е най-логичното, за да се отпуши този двигател.... Да може да диша и издиша Уесно tooth.gif А ако тръгнат IHI да и тургат..... тогава вече само настрани ще въри този бесен мъник w00t.gif

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Re: Toyota FT-86!

Мнение от ALTEZZA » 09 Юли 2012 07:22

Japanese_fever написа:Вече по форумите пишат, че само със смяна на I/H/E се вдигат лесно още 50 коня.
50 konia ot Intake/Headers/Exhaust mojebi v niakoi film, v realnia jivot i 10 konia mi se struvat trudna rabota...
->

Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Re: Toyota FT-86!

Мнение от SFINKS » 09 Юли 2012 10:25

Не че е лоша машинката , и на живо я видях.
Само че "двуместна" тойота 200 коня за тези пари мноооооого ще ме извиняват wink.gif

За тази цена можеш да си вземеш много по-добри неща , да не изброявам biggrin.gif
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: Toyota FT-86!

Мнение от Japanese_fever » 10 Юли 2012 04:20

ALTEZZA написа:
Japanese_fever написа:Вече по форумите пишат, че само със смяна на I/H/E се вдигат лесно още 50 коня.
50 konia ot Intake/Headers/Exhaust mojebi v niakoi film, v realnia jivot i 10 konia mi se struvat trudna rabota...

Ами така казват. То принципно само от хубав intake се качват 10 hp. За целия колектор говоря, не само за филтър и тръби.
Отделно header and exhaust още 20 hp min., сегашната генерация на колата е много спъната.

Изображение

И на мен ми се струва много 50, но 20 к.с. са напълно реални, ако не и 30.

Обуха го в рацерските гуми накрая biggrin.gif

http://www.youtube.com/watch?v=r_IWa_ql ... r_embedded
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Re: Toyota FT-86!

Мнение от SFINKS » 10 Юли 2012 10:57

Вие първо си купете FT 86 , после го мунинговайте laugh.gif laugh.gif drunk.gif

Честно казано за + 60 000 BGN , това е може би най-малоумната покупка на автомобил която може да направи човек worthy.gif
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Toyota FT-86!

Мнение от rudolf » 10 Юли 2012 11:42

Japanese_fever написа:
ALTEZZA написа:
Japanese_fever написа:Вече по форумите пишат, че само със смяна на I/H/E се вдигат лесно още 50 коня.
50 konia ot Intake/Headers/Exhaust mojebi v niakoi film, v realnia jivot i 10 konia mi se struvat trudna rabota...

Ами така казват. То принципно само от хубав intake се качват 10 hp. За целия колектор говоря, не само за филтър и тръби.
Отделно header and exhaust още 20 hp min., сегашната генерация на колата е много спъната.
джап ,спъната= катализатори за да покрива екологията... 100коня на литър изобщо не е спъната двигател и при повечето аналогични двигатели ,повечето модове имат спорен ефект. много често ,интейк китове, голями тръби- носят плацебо ефект и са разочароващи на диното... специално моя 3сге ,мога да ти дам за пример колко много хора,дълги години са предлагали и предлагат рецепти-които не работят,но се прилага едно форумно зомбиране на некаращи по писти и времезасичане любители,които всъщност са доволни wacko.gif

без тежки модове свързани с различно мениджиране на мотора- аз съм скептичен и за 15 коня,,,

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: Toyota FT-86!

Мнение от Japanese_fever » 10 Юли 2012 18:26

rudolf написа: джап ,спъната= катализатори за да покрива екологията... 100коня на литър изобщо не е спъната двигател и при повечето аналогични двигатели ,повечето модове имат спорен ефект. много често ,интейк китове, голями тръби- носят плацебо ефект и са разочароващи на диното... специално моя 3сге ,мога да ти дам за пример колко много хора,дълги години са предлагали и предлагат рецепти-които не работят,но се прилага едно форумно зомбиране на некаращи по писти и времезасичане любители,които всъщност са доволни wacko.gif

без тежки модове свързани с различно мениджиране на мотора- аз съм скептичен и за 15 коня,,,
Рудолфо напълно съм съгласен с теб, относно оригиналния вид и, че всичко изчислено да работи оптимално от интейка до ауспуха.
Но има и друго, при ефтини коли, при които освен пръцформанс се гони и намалени разходи -> по-ниска цена винаги има някои неща, които могат да се подобрят.

Примерно аз сега съм подготвил един мод за мойта кола. Ще слагам интейк от същия двигател като моя, но ВТЕК. И двата двигатела са 1.6 Моя е 105 коня, а ВТЕК-а 130 к.с.
Тази разлика е ВТЕк-а разбира се, обаче при абсолютно еднакъв блок.

Виж дизайна в интейка и си обясни защо са го направили различен за двата модела (аз все още не мога да си обясня), тъй като дясното за мен въобще не е интейк.
И защо са направили два абсолютно различни дизайна?!?

Ляво - D16Y8 (VTEK) и дясно - D16Y7 intake (на единия тротъла стои хоризонтално, а на другия вертикално), но разликата идва от самия дизайн на колектора и завихрянето на въздуха.
Разликата м/у двата интейка е около 10 коня, но не и по-малко.
Изображение

На Y7 колектора филтъра стои непосредствено над тротъла, докато при другия си има филтърна кутия отпред както на всички други коли.
След като взех интейка изрично започнах да търся оригинални тръби и кутия за да си ми е в оригинален вид, а не да слагам желязна тръба и К&N филтър от ибей, който на виските може да дава някакъв резултат, но на ниските лично за мен не работи по-добре от оригиналния. По дебела тръба на ниските означава по-малък тротъл риспонс и бавно набиране като цяло.
При този мод се подобрява тротъл риспонса съшо така, освен конете.

A ето афтър маркет колектор на Edelbrock, който обаче е около $300, но казват, че е по-добър от оригиналния Y8:

Изображение
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Re: Toyota FT-86!

Мнение от ALTEZZA » 10 Юли 2012 19:34

SFINKS написа:Честно казано за + 60 000 BGN , това е може би най-малоумната покупка на автомобил която може да направи човек worthy.gif
da ti kaja, ne znam kakvi tochno modeli se predlagat v BG, nito pak i kak varviat cenite im.
tova koeto znam e che v USA ne se predlaga koi znae kakvo det da e zadno predavane za $25K. za chisto nova kola det da struva gore dolu tolkoz, nai-blizkata konkurencia e MX-5 ili Genesis. Genesis-a ne e losha kola, no s razmera si i tegloto otiva v druga kategoria. ostanalite koli sa ili FWD ili AWD. nai-interestnata konkurencia za tazi cena spored men e WRX, koito bie 86GT po mnogo paragrafi, no ako iskash vtora kola det da i se kefish po zavoite, sniag ne te interesuva, 0-100 ne te interesuva, togava GT86 ne e nikak losha kola. ako iskash da ti e vsekidnevna kola i da kachish lesno 50hp, togava WRX bi bil po-dobria izbor.
za horata det teparva shte se kachat da karat kolata, ako si misliat che kat natisnat pedala i kolata shte vrakne, shte badat razocharovani. obache vednash vlezat li v zavoite, shte im se poiavi usmivka...
->

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Semrush [Bot] и 4 госта