

Поздрави на всички колеги!

Мнение от Рав 4 » 16 Май 2012 23:23
Рав 4
Мнение от Me4oKyX » 17 Май 2012 00:56
Me4oKyX
Мнение от Рав 4 » 17 Май 2012 08:41
Рав 4
Рав 4
vadoiv
Мнение от Me4oKyX » 17 Май 2012 14:23
Me4oKyX
Мнение от KiLLeR » 17 Май 2012 23:47
Че как се казва колегата с авенсиса комби дето от Тойота му бяха "оправили" колата? Направо него да пита къде как кой защо и колкоMe4oKyX написа:Сервизни книжки от Италия, Германия, колко си щеш.... Това далеч не значи, че е реална, още повече, щом на 130хил.км отиваш на 1,5 до 2.... Сервизи няма точно за какво, защото никъде не могат да ти ремонтират дюзите. Просто решаваш дали ще ги караш така, докато станат за смяна или ще пробваш някоя добавка, за да се върнат към живот. Не една Тойота си е решила проблема с такива добавки, но за да не се по-по-повтарям, ако имаш желание да пробваш, пиши едно ЛС и ще ти обесня. Ако ли не, караш си, тракаш си, докато тотално текнат дюзите и взимаш нови или втора ръка от някоя на части примерно
KiLLeR
Me4oKyX
Мнение от KiLLeR » 18 Май 2012 00:10
Между другото днес ги взех тези неща. И двете на един резервоар ли да ги слагам или по едно?Me4oKyX написа:Killer - не му помня ника вече.... Трябва да му звънна да го питам, че то колкото колеги от форума се обадиха от тогава, тотално вече бъркам имена и никове laugh.gif
KiLLeR
Me4oKyX
KiLLeR
Мнение от Рав 4 » 21 Май 2012 21:50
Рав 4
Мнение от Japanese_fever » 21 Май 2012 22:42
Japanese_fever
Мнение от Me4oKyX » 21 Май 2012 23:17
Me4oKyX
Мнение от Japanese_fever » 22 Май 2012 01:51
Не, че е простимо, но при 1-2 зъба разминаваме при зацепването на ангренажа не е толкова фатално. Просто двигателя не работи оптимално и може да изкривиш клапан на високите, но не винаги...Me4oKyX написа:Japanese - така погледнато си е смешно, но реално този проблем НЕ трябва да го има.... криво зацепен ремък си е направо ужас...
Japanese_fever
Обратно към “Общи технически въпроси”
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 6 госта