

Поздрави на всички колеги!

Че как се казва колегата с авенсиса комби дето от Тойота му бяха "оправили" колата? Направо него да пита къде как кой защо и колкоMe4oKyX написа:Сервизни книжки от Италия, Германия, колко си щеш.... Това далеч не значи, че е реална, още повече, щом на 130хил.км отиваш на 1,5 до 2.... Сервизи няма точно за какво, защото никъде не могат да ти ремонтират дюзите. Просто решаваш дали ще ги караш така, докато станат за смяна или ще пробваш някоя добавка, за да се върнат към живот. Не една Тойота си е решила проблема с такива добавки, но за да не се по-по-повтарям, ако имаш желание да пробваш, пиши едно ЛС и ще ти обесня. Ако ли не, караш си, тракаш си, докато тотално текнат дюзите и взимаш нови или втора ръка от някоя на части примерно
Не, че е простимо, но при 1-2 зъба разминаваме при зацепването на ангренажа не е толкова фатално. Просто двигателя не работи оптимално и може да изкривиш клапан на високите, но не винаги...Me4oKyX написа:Japanese - така погледнато си е смешно, но реално този проблем НЕ трябва да го има.... криво зацепен ремък си е направо ужас...
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта