...И отново за хибридите + и - ...

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор

Дали е само рекламен трик това видео?

Да, технологията е пълна измислица
2
4%
Да, фактите са пресилени
15
27%
Не, има смисъл от HSD
17
30%
Не, това е върхова технология към момента
16
29%
Не ме интересува-харесвам си дизела...
5
9%
Карам колело хибрид, и то си ми стига
1
2%
 
Общо гласове: 56

Аватар
Rudy
Мнения: 1347
Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Rudy » 12 Апр 2012 21:59

E60_Power написа:...ще си взема Land Cruisser ... Тогава ще ти стане ясно кой кой е на пътя. И кой е king of the road!
Само да добавя - King Off the Road as well!

Но това за комплексите не е вярно - всеки има - обикновено най-много тези дето твърдят, че нямат - Не е по моята специалност, ама един колега само от ника дето си избрал точно в този форум ще ти напише не само психо анализ, а и рецепта... С две думи - пийте хапчетата профилактично, че лек за ваш'то няма!
Изображение

ace
Мнения: 108
Регистриран на: 10 Фев 2009 21:36

Мнение от ace » 13 Апр 2012 08:28

Колега петичка, не ме интересува кой си, какво ти харесва и за какво се бориш. И аз много харесвам бмв, но не натяквам във всяка тема колко велика кола е. Изказах мнение, че само спамиш темата с глупости за бмв, ауди и мерц и нищо положително не допринасяш за дискусията. Само сравняваш несравними неща, докато доколкото си спомням Слоу винаги е сравнявал две съпоставими коли от един клас, които е карал и притежавал. Ти обаче идваш и започваш да сравняваш круши и домати и твърдиш, че доматите са по-яки щото обичаш шопската, но никога не си ял круши и никога не искаш да го правиш. Виждам все пак, че си образован човек, затова изборът ти за такова детинско поведение е осъзнат и можеш да го промениш :thumbsup:

Аватар
ToyotaPassion
Мнения: 226
Регистриран на: 18 Апр 2011 20:57
Местоположение: София

Мнение от ToyotaPassion » 13 Апр 2012 17:26

ace написа:Колега петичка, не ме интересува кой си, какво ти харесва и за какво се бориш. И аз много харесвам бмв, но не натяквам във всяка тема колко велика кола е. Изказах мнение, че само спамиш темата с глупости за бмв, ауди и мерц и нищо положително не допринасяш за дискусията. Само сравняваш несравними неща, докато доколкото си спомням Слоу винаги е сравнявал две съпоставими коли от един клас, които е карал и притежавал. Ти обаче идваш и започваш да сравняваш круши и домати и твърдиш, че доматите са по-яки щото обичаш шопската, но никога не си ял круши и никога не искаш да го правиш. Виждам все пак, че си образован човек, затова изборът ти за такова детинско поведение е осъзнат и можеш да го промениш :thumbsup:
:thumbsup: +1. Мислех си и аз да се включа в дискусията, ама ти си написал мнението ми едно към едно :)
Изображение Lexus RX 450h 2010 299hp

Аватар
Not_active_user_1
Мнения: 1480
Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
Местоположение: Германия

Мнение от Not_active_user_1 » 13 Апр 2012 19:12

SFINKS написа:...
Prius 3 - с теб ще направим истински тест , с твоята кола София - Ихтиман и обратно , скорост 160 , после с моята , за да се убедиш че хибрида е гола вода на магистралата ,става ли ?

после ще пуснем резултатите тук , ей така за обща култура wink.gif...
На бързи и яростни ли ще се правим не разбрах? biggrin.gif
Ти само на магистрала ли караш? И само със 160 км/ч ли? Ако е така с подобни магистрални състезатели признавам не мога да се меря. laugh.gif
Освен всичко със 160 км/ч на българска магистрала нямам и не искам да имам намерение да карам. Ако ти имаш глава и кола за чупене, аз нямам.
„ИСТИНСКИ ТЕСТ“ е следното:
50 км магистрала
50 км извънградско
50 км градско
Като ограниченията се спазват и не се надвишават с повече от 10-15 км/ч.
Как мислиш, на такъв „ИСТИНСКИ ТЕСТ“ дали ще можеш да докажеш, че „хибрида е гола вода“? wink.gif

Аватар
Not_active_user_1
Мнения: 1480
Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
Местоположение: Германия

Мнение от Not_active_user_1 » 13 Апр 2012 19:14

ace написа:Колега петичка, не ме интересува кой си, какво ти харесва и за какво се бориш. И аз много харесвам бмв, но не натяквам във всяка тема колко велика кола е. Изказах мнение, че само спамиш темата с глупости за бмв, ауди и мерц и нищо положително не допринасяш за дискусията. Само сравняваш несравними неща, докато доколкото си спомням Слоу винаги е сравнявал две съпоставими коли от един клас, които е карал и притежавал. Ти обаче идваш и започваш да сравняваш круши и домати и твърдиш, че доматите са по-яки щото обичаш шопската, но никога не си ял круши и никога не искаш да го правиш. Виждам все пак, че си образован човек, затова изборът ти за такова детинско поведение е осъзнат и можеш да го промениш :thumbsup:
+2 Точно казано и съвсем на място! :thumbsup:

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 13 Апр 2012 19:57

baba_metca написа:А стига бе, дори и под наем ли не искат да ги дадат. В ТМ Ауто гледах, че дават всичко под наем (не съм 100% сигурен само за Ленд Крузер)

Каквото и да е, с тази си "Уиикенд" стъпка, ти продадоха един Аурис хибрид. Евала на търговеца, трябва да се почерпите взаимно.

В крайна сметка важното, е човек да си тръгне от там доволен.

На скоро се запознах с един човек, имащ приус на 3г. и само ~20 000км, закупен чисто нов от ТМ Ауто. Е вярвайте ми, този човек от ниския разход няма да спечели при този пробег, но пак му е кеф да си кара колата. Каза, че ако има възможност да се върне назад, пак същия автомобил би си купил. Един вид не съжаляваше. Призна си, че финансово, стъпката му никак не е рентабилна, но удоволствието си заслужавало.

Всеки за различни работи си дава парите, някои ходят по концерти, някои за риба, този човек ги бе дал за Приус и не съжаляваше за нито стотинка. Пожелавам подобна съдба на всеки (без значение от автомобила).
Не е лесно да отваряш очите на тия,които просто не искат!

Но аз отново ще спра да ви обяснявам, дори при положение,че спорите с цифрите,които собствениците на хибриди ви пишат,че са тествали. Вие с цялата си наглост спорите с цифрите! Що за неуважение към колегите си. Наумилисте си, с промити мозъци от пропагандата на некадърни журналисти и стаиики,че хибридът не е рентабилен! Така,ама не е така.Понеже от доста време пиша факти на незнаещите, ще говоря вече само с цифри:

Цена на Аурис хибрид 46440 лв. -- Среден разход: 4/100км.
Цена на Аурис дизел 41013лв. --Среден разход : 5,2/100км.

И двете ги смятаме при среден пробег 25000км. на година

Годишно за гориво на хибрида даваме 2660лв.
Годишно за гориво на дизела даваме 3508лв.

Разлика в разходите за гориво за 1 година: 850лв. /848лв./ в полза на хибрида.

Хибридът е по-скъп от дизела/ като дизела е с механични скорости!/
с 5427лв.

На седмата година от шофиране на двете коли, този с хибрида ще печели от колата си вече 500 лв.
До 10-тата година на ползване на хибрида собственикът му ще е спечелил 3050лв.,като за всяка година/напомням/ печели от безшумността и интелигентната система на задвижване на хибрида си спрямо по-допотопната инсталация на дизела по 850 лв.

Тази сметка ясно показва,че реално хибридът е по-добра покупка от дизела.


За дървените философи,които твърдят,че хибрид не си заслужавало заради по-скъпата му цена от хибрида, ще попитам- ЗАЩО ДИЗЕЛ ДА СИ ЗАСЛУЖАВА,КОГАТО Е ПО-СКЪП ОТ БЕНЗИНОВ АВТОМОБИЛ.

Да направим сметка:

Дизелов Аурис струва 41013 лв.
Бензинов Аурис струва: 34596лв.

Среден пробег 25000км. на година.


Годишно за гориво на бензина даваме 4464лв.
Годишно за гориво на дизела даваме 3508лв.

Разлика в разходите за гориво за 1 година: 956 лв. в полза на дизела.

Дизеловият Аурис е по-скъп обаче от бензиновия с 6417лв.

На седмата година от шофиране на двете коли, този с дизела ще печели от колата си вече 275 лв., тоест 2 пъти по-малко отколкото ,ако си беше купил хибрид спрямо дизел.

До 10-тата година на ползване на дизеловия Аурис собственикът му ще е спечелил 3143лв.

Сега нека най-остроумния направи една сметка между хибридния и бензиновия Аурис и ще разбере,че хибридният Аурис е най-рентабилен, много по-рентабилен от дизеловия!
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 13 Апр 2012 20:00

prius 3 написа:
SFINKS написа:...
Prius 3 - с теб ще направим истински тест , с твоята кола София - Ихтиман и обратно , скорост 160 , после с моята , за да се убедиш че хибрида е гола вода на магистралата ,става ли ?

после ще пуснем резултатите тук , ей така за обща култура wink.gif...
На бързи и яростни ли ще се правим не разбрах? biggrin.gif
Ти само на магистрала ли караш? И само със 160 км/ч ли? Ако е така с подобни магистрални състезатели признавам не мога да се меря. laugh.gif
Освен всичко със 160 км/ч на българска магистрала нямам и не искам да имам намерение да карам. Ако ти имаш глава и кола за чупене, аз нямам.
„ИСТИНСКИ ТЕСТ“ е следното:
50 км магистрала
50 км извънградско
50 км градско
Като ограниченията се спазват и не се надвишават с повече от 10-15 км/ч.
Как мислиш, на такъв „ИСТИНСКИ ТЕСТ“ дали ще можеш да докажеш, че „хибрида е гола вода“? wink.gif
Абсолютно точно. Отделно,че 70% от шофъорите карат предимно градско около 80%. Но дори да караш магистрално със 140-160км./ч. хибридът харчи малко, колегата с Аурис хибрид посочи цифри 6/100км. Но СФИНКС понеже не е дървен философ, ги оспорва цифрите!
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 13 Апр 2012 20:08

SFINKS написа:Hursa - ,казах ти, на око не се мери средна скорост ,и да нулираш борд компа , да караш и да видиш накрая какъв е резултата , може да останеш неприятно изненадан
lexus - ти си дървен философ приятел , няма смисъл да ти отговарям на каквото и да е :thumbsup:
Не си ли дървен философ, колега? А спориш ли с цифрите? Нали според теб хибрида ще харчи 15/100 при 150 км./ч. ,ама нещо пак не позна. Човекът качва Витиня със 180км/ч. и това по километраж го гледа на цифри. По магистралата 140-160 км./ч. също на цифри го гледа ,а не си го представя. На колонката с цифри му изписва колко литра трябва да плати. И ТОЙ никъде не говори за средна скорост! А за скорости на магистрала около 140-160км./ч и 60км./ч. през населени места, тоест съвсем нормално каране, дори по-бързо от нормалното! Ако хибридът го караш в ограничението 130 км./ч. по магистралата като примерен шофъор,защото това не може да бъде обида, харчи около 4,5/100 км.
Ако те вкараме в града с твоя дизел,където по принцип караш, колко ще харчи? Защото хибридът харчи между 3 и 4/100 км. градско.

Извинявай,ако караш 80% от времето си колата на магистрала с над 150 км./ч., значи си по-различен случай. Повечето шофъори нямат такъв маршрут през 80% от ползването на колата си,въпреки че и тогава хибридът е икономичен.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
WingZero
Мнения: 90
Регистриран на: 22 Яну 2008 21:42
Местоположение: София

Мнение от WingZero » 13 Апр 2012 21:13

LEXUS написа:Отделно,че 70% от шофъорите карат предимно градско около 80%. Но дори да караш магистрално със 140-160км./ч. хибридът харчи малко, колегата с Аурис хибрид посочи цифри 6/100км. Но СФИНКС понеже не е дървен философ, ги оспорва цифрите!
Колегата със ауриса я е карал един километър със 140 я не. Ти с колко искаш това да му дигне разхода?
Нека мине 100+км със 140 и нагоре и тогава да си каже разхода.

Лексус я изгледай пак клипа от първа страница - и ми кажи как се постига среден разход от 6/100 при положение че в града таз кола дава 3-4 а на магистрала със 140-160 дава 6/100 по твойте сметки. И в този случай разхода трябва да е мн под 5.9
Тоз Мочил дали е карал с 180км/ч за да постигне такъв разход?

http://www.spritmonitor.de/en/detail/439794.html
Това е разход на ToyotaPassion (с кола която е мн повече от аурис хибрид) 5.7/100 за една година 20000км
Някоя друга сметка ще направиш ли, кое с колко е по скъпо...

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 13 Апр 2012 21:26

WingZero написа:
http://www.spritmonitor.de/en/detail/439794.html
Това е разход на ToyotaPassion (с кола която е мн повече от аурис хибрид) 5.7/100 за една година 20000км
Някоя друга сметка ще направиш ли, кое с колко е по скъпо...
Това е разходът на едно куриерче,каращ доста коли, дизели и хибрид.
Забележи грандиозната разлика в разходите с Рено дизел дци 1.5 дава грандиозен по-висок разход от Приус хибрид:

http://www.spritmonitor.de/en/user/Michler-Kurier.html
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 13 Апр 2012 21:32

WingZero написа:
LEXUS написа:Отделно,че 70% от шофъорите карат предимно градско около 80%. Но дори да караш магистрално със 140-160км./ч. хибридът харчи малко, колегата с Аурис хибрид посочи цифри 6/100км. Но СФИНКС понеже не е дървен философ, ги оспорва цифрите!
Колегата със ауриса я е карал един километър със 140 я не. Ти с колко искаш това да му дигне разхода?
Нека мине 100+км със 140 и нагоре и тогава да си каже разхода.
Хайде сега почнахме да се съмняваме в истинноста на колегата. През пътуването си/ ДАЛ Е МАРШРУТ/ е шофирал хибрида със скорости около 140-160км./ч.,като естествено през населените места със 60км./ч. като всеки нормален човек, ускорявал е умишлено по баирите, за да види как ще ускорява колата и дали ще й свърши токът biggrin.gif , качвал е Витиня със 190км./ч., колко да е Витиня като свърши баира, няма да се върне обратно и пак да я качи със 190км./ч. ,за да ти докаже повторно ефективността на хибрида biggrin.gif Какво не разбра? Разход 6/100 км. Дизел мисля,че ще даде по-висок разход.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 13 Апр 2012 21:43

WingZero написа:
Лексус я изгледай пак клипа от първа страница - и ми кажи как се постига среден разход от 6/100 при положение че в града таз кола дава 3-4 а на магистрала със 140-160 дава 6/100 по твойте сметки. И в този случай разхода трябва да е мн под 5.9
Тоз Мочил дали е карал с 180км/ч за да постигне такъв разход?
Момчил как е карал,казва както кара всяка кола. Хибридът може да харчи 6/100 ,може и 7/100,зависи от пътните условия и натоварването. Самият Момчил казва,че по-внимателен шофъор от него с лекота постига 5/100 среден разход, което е съвсем реално,като сметнем и зимата и зимни гуми и т.н.,както споменава той.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
ToyotaPassion
Мнения: 226
Регистриран на: 18 Апр 2011 20:57
Местоположение: София

Мнение от ToyotaPassion » 13 Апр 2012 22:12

WingZero написа:
LEXUS написа:Отделно,че 70% от шофъорите карат предимно градско около 80%. Но дори да караш магистрално със 140-160км./ч. хибридът харчи малко, колегата с Аурис хибрид посочи цифри 6/100км. Но СФИНКС понеже не е дървен философ, ги оспорва цифрите!
Колегата със ауриса я е карал един километър със 140 я не. Ти с колко искаш това да му дигне разхода?
Нека мине 100+км със 140 и нагоре и тогава да си каже разхода.

Лексус я изгледай пак клипа от първа страница - и ми кажи как се постига среден разход от 6/100 при положение че в града таз кола дава 3-4 а на магистрала със 140-160 дава 6/100 по твойте сметки. И в този случай разхода трябва да е мн под 5.9
Тоз Мочил дали е карал с 180км/ч за да постигне такъв разход?

http://www.spritmonitor.de/en/detail/439794.html
Това е разход на ToyotaPassion (с кола която е мн повече от аурис хибрид) 5.7/100 за една година 20000км
Някоя друга сметка ще направиш ли, кое с колко е по скъпо...
Тук ме цитирате мен :) Благодаря за което. Всъщност наистина съм невероятно щастлив от колата си и разхода, които получавам с нея. Да, наистина само в редки случаи карам много бързо - в повечето случаи карам само с 10-20 км/ч над ограничението като на магистрала в повечето случаи карам без притеснение за глоби със 130км/ч. Но все пак трябва да се отчете и друго - около 80% от пробега ми е от извънградско пътуване. Не знам какво е Вашето мнение, но аз мисля, че засега няма как да има и да съществува ЕДИН съвсем универсален автомобил. Авенсис-ът е перфектен за дълъг път, вози добре, не измаря, икономичен е. Обаче за сметка на това въобще не мисля, че това е един перфектен автомобил за София. Не че е ужасно огромен, но все пак в центъра не е съвсем лесно да намериш място за него. за това често вечер, когато съм заедно с жена си след работа, излизаме с нейния Ярис :) Перфектен е за това. И въпреки, че карам дизел, съм точно на мнение, че пътят напред със сигурност е свързан с хибридите. Днес на мол-а на Цариградско с кеф зяпах /защото не чувах/ как един Аурис хибрид идваше към мен. Не става дума само за разход. Според мен хибридите съдържат в себе си много, много напредничава технология, която естествено има още много да се развива, но все пак това е част от прогреса. Бих се радвал да карам подобно нещо, което определено носи в себе си стъпките на прогреса в авто индустрията. В момента един хибрид би бил идеален втори автомобил в семейството ми wink.gif За мен нещата са сравнително прости, ако изчистим съзнанието си и се опитаме да погледнем без дребнави сравнения със сегашното статуткво. Ето как разсъждавам Аз: Много е логично след години да ползваме автомобили на електричество. Защо ли? Ами защото почти всичко покрай нас през годините е минало през подобен преход. Печки, бойлери и т.н. домашна техника вече работи основно на електричество. Даже и тежки машини, където може да се изгради инфраструктура е на електричество - не случайно почти навсякъде при влаковете се използват електрически локомотиви. А и електричество може да се добива по много начини, някои от които - почти безплатни :) Т.е. основната пречка засега /със сигурност тук има и огромни финансови интереси/ е изграждането на инфраструктура за това. Е, тогава какъв по-плавен преход по този път от този на хибридите? Хибридите на Тойота и Лексус са пълни хибриди, т.е. са напълно подготвени за пътя напред. Вече са и плъг-ин хибриди. Може и да ви звучи наивно и опростено, но аз наистина смятам, че така ще се развиват 'алтернативните' начини за задвижване на автомобили - т.е. ще се върви към електричество. Не вярвам да се тръгне в друга посока /водородни клетки и т.н./, защото ако имаше голям потенциал в това, то тези методи щяха да 'пробият' по друг начин в ежедневието ни досега..
Изображение Lexus RX 450h 2010 299hp

E60_Power
Мнения: 321
Регистриран на: 30 Яну 2012 20:53

Мнение от E60_Power » 13 Апр 2012 22:26

LEXUS написа:
baba_metca написа:А стига бе, дори и под наем ли не искат да ги дадат. В ТМ Ауто гледах, че дават всичко под наем (не съм 100% сигурен само за Ленд Крузер)

Каквото и да е, с тази си "Уиикенд" стъпка, ти продадоха един Аурис хибрид. Евала на търговеца, трябва да се почерпите взаимно.

В крайна сметка важното, е човек да си тръгне от там доволен.

На скоро се запознах с един човек, имащ приус на 3г. и само ~20 000км, закупен чисто нов от ТМ Ауто. Е вярвайте ми, този човек от ниския разход няма да спечели при този пробег, но пак му е кеф да си кара колата. Каза, че ако има възможност да се върне назад, пак същия автомобил би си купил. Един вид не съжаляваше. Призна си, че финансово, стъпката му никак не е рентабилна, но удоволствието си заслужавало.

Всеки за различни работи си дава парите, някои ходят по концерти, някои за риба, този човек ги бе дал за Приус и не съжаляваше за нито стотинка. Пожелавам подобна съдба на всеки (без значение от автомобила).
Не е лесно да отваряш очите на тия,които просто не искат!

Но аз отново ще спра да ви обяснявам, дори при положение,че спорите с цифрите,които собствениците на хибриди ви пишат,че са тествали. Вие с цялата си наглост спорите с цифрите! Що за неуважение към колегите си. Наумилисте си, с промити мозъци от пропагандата на некадърни журналисти и стаиики,че хибридът не е рентабилен! Така,ама не е така.Понеже от доста време пиша факти на незнаещите, ще говоря вече само с цифри:

Цена на Аурис хибрид 46440 лв. -- Среден разход: 4/100км.
Цена на Аурис дизел 41013лв. --Среден разход : 5,2/100км.

И двете ги смятаме при среден пробег 25000км. на година

Годишно за гориво на хибрида даваме 2660лв.
Годишно за гориво на дизела даваме 3508лв.

Разлика в разходите за гориво за 1 година: 850лв. /848лв./ в полза на хибрида.

Хибридът е по-скъп от дизела/ като дизела е с механични скорости!/
с 5427лв.

На седмата година от шофиране на двете коли, този с хибрида ще печели от колата си вече 500 лв.
До 10-тата година на ползване на хибрида собственикът му ще е спечелил 3050лв.,като за всяка година/напомням/ печели от безшумността и интелигентната система на задвижване на хибрида си спрямо по-допотопната инсталация на дизела по 850 лв.

Тази сметка ясно показва,че реално хибридът е по-добра покупка от дизела.


За дървените философи,които твърдят,че хибрид не си заслужавало заради по-скъпата му цена от хибрида, ще попитам- ЗАЩО ДИЗЕЛ ДА СИ ЗАСЛУЖАВА,КОГАТО Е ПО-СКЪП ОТ БЕНЗИНОВ АВТОМОБИЛ.

Да направим сметка:

Дизелов Аурис струва 41013 лв.
Бензинов Аурис струва: 34596лв.

Среден пробег 25000км. на година.


Годишно за гориво на бензина даваме 4464лв.
Годишно за гориво на дизела даваме 3508лв.

Разлика в разходите за гориво за 1 година: 956 лв. в полза на дизела.

Дизеловият Аурис е по-скъп обаче от бензиновия с 6417лв.

На седмата година от шофиране на двете коли, този с дизела ще печели от колата си вече 275 лв., тоест 2 пъти по-малко отколкото ,ако си беше купил хибрид спрямо дизел.

До 10-тата година на ползване на дизеловия Аурис собственикът му ще е спечелил 3143лв.

Сега нека най-остроумния направи една сметка между хибридния и бензиновия Аурис и ще разбере,че хибридният Аурис е най-рентабилен, много по-рентабилен от дизеловия!
Хубави сметки. Но аз не карам 70-75% в града, а извън него. И около 40.000 километра на година. В тази връзка, моя избор какъв трябва да бъде? При подобно каране вероятността преждевременно да отидеш на смяна на DPF филтър е нулева, защото консуматива многократно ще се регенерира. И спестяваш едни хубави 3000 лева за подобен артикул. Дюзите няма да ти дадат фира, ако караш с хубава нафта, а най-много да им направиш едно превантивно чистене с ултразвук на цената на едни джинси. Ако знаеш как да караш дизел / признавам, че е капризен агрегат, който иска знания относно експлоатация и поддръжка / и пазиш турбината, компресора няма да се прекара. Преди да купя дизелово БМВ, пробвах и бензиново, защото мнозина от тези, които познавам твърдяха, че при тази марка бензина е истината. Колко често, обаче, ни се налага да ползваме колата от 0 до 100 км/ч на пълна мощност? На мен много рядко. А от 80 до 120 км/ч при задминаване, например ? Много често. В този диапазон на скоростта дизел с турбина на БМВ се държи много по-добре от бензиновия аналог - дори не сваля предавка, а мигновенно се изтрелва. Казват, че е заради турбото и високия въртящ момент на дизеловия мотор. Нямам представа, не съм монтьор. Но знам какво съм видял и усетил при каране на два идентични автомобила от една и съща марка с бензинов, респективно дизелов двигател / разбира се, правя и уговорката, че бензина е чист атмосферен без турбо /. Най-отчетливата разлика между двете коли я направих в отсечката Симитли - Банско, по който маршрут бензиновото БМВ много по-често сменяше предавки и по-трудно катереше баира от дизеловия аналог. Така, че ето ти малко аргументи в полза на избора ми на дизелов агрегат. Просто се кара по-удобно извън града. При подобни километри годишно извън града и по-добро поведение на автомобила при т.нар. междинно ускорение + по-добрите впечатления от поведението на колата на баир, избора ми бе съвсем закономерен. Казвам всичко това, защото споделям мнението на slow, че хората са различни и всеки има различни нужди. Така, че генерални изводи кое е по по-най не трябва да се правят.

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 13 Апр 2012 22:44

Много добре казано, Е60, не правя генерални изводи, както четеш. Други правят генералните изводи,че нещо не става или е скъпо. Само ще допълня,че при хибридите междинните доускорения са бързи,защото електромоторите дават голям върт.момент,а хибридната система използва електромоторите и при изпреварвания, и изискване на голяма мощност и ефективност.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 9 госта