baba_metca написа:А стига бе, дори и под наем ли не искат да ги дадат. В ТМ Ауто гледах, че дават всичко под наем (не съм 100% сигурен само за Ленд Крузер)
Каквото и да е, с тази си "Уиикенд" стъпка, ти продадоха един Аурис хибрид. Евала на търговеца, трябва да се почерпите взаимно.
В крайна сметка важното, е човек да си тръгне от там доволен.
На скоро се запознах с един човек, имащ приус на 3г. и само ~20 000км, закупен чисто нов от ТМ Ауто. Е вярвайте ми, този човек от ниския разход няма да спечели при този пробег, но пак му е кеф да си кара колата. Каза, че ако има възможност да се върне назад, пак същия автомобил би си купил. Един вид не съжаляваше. Призна си, че финансово, стъпката му никак не е рентабилна, но удоволствието си заслужавало.
Всеки за различни работи си дава парите, някои ходят по концерти, някои за риба, този човек ги бе дал за Приус и не съжаляваше за нито стотинка. Пожелавам подобна съдба на всеки (без значение от автомобила).
Не е лесно да отваряш очите на тия,които просто не искат!
Но аз отново ще спра да ви обяснявам, дори при положение,че спорите с цифрите,които собствениците на хибриди ви пишат,че са тествали. Вие с цялата си наглост спорите с цифрите! Що за неуважение към колегите си. Наумилисте си, с промити мозъци от пропагандата на некадърни журналисти и стаиики,че хибридът не е рентабилен! Така,ама не е така.Понеже от доста време пиша факти на незнаещите, ще говоря вече само с цифри:
Цена на Аурис хибрид 46440 лв. -- Среден разход: 4/100км.
Цена на Аурис дизел 41013лв. --Среден разход : 5,2/100км.
И двете ги смятаме при среден пробег 25000км. на година
Годишно за гориво на хибрида даваме 2660лв.
Годишно за гориво на дизела даваме 3508лв.
Разлика в разходите за гориво за 1 година: 850лв. /848лв./ в полза на хибрида.
Хибридът е по-скъп от дизела/ като дизела е с механични скорости!/
с 5427лв.
На седмата година от шофиране на двете коли, този с хибрида ще печели от колата си вече 500 лв.
До 10-тата година на ползване на хибрида собственикът му ще е спечелил 3050лв.,като за всяка година/напомням/ печели от безшумността и интелигентната система на задвижване на хибрида си спрямо по-допотопната инсталация на дизела по 850 лв.
Тази сметка ясно показва,че реално хибридът е по-добра покупка от дизела.
За дървените философи,които твърдят,че хибрид не си заслужавало заради по-скъпата му цена от хибрида, ще попитам- ЗАЩО ДИЗЕЛ ДА СИ ЗАСЛУЖАВА,КОГАТО Е ПО-СКЪП ОТ БЕНЗИНОВ АВТОМОБИЛ.
Да направим сметка:
Дизелов Аурис струва 41013 лв.
Бензинов Аурис струва: 34596лв.
Среден пробег 25000км. на година.
Годишно за гориво на бензина даваме 4464лв.
Годишно за гориво на дизела даваме 3508лв.
Разлика в разходите за гориво за 1 година: 956 лв. в полза на дизела.
Дизеловият Аурис е по-скъп обаче от бензиновия с 6417лв.
На седмата година от шофиране на двете коли, този с дизела ще печели от колата си вече 275 лв., тоест 2 пъти по-малко отколкото ,ако си беше купил хибрид спрямо дизел.
До 10-тата година на ползване на дизеловия Аурис собственикът му ще е спечелил 3143лв.
Сега нека най-остроумния направи една сметка между хибридния и бензиновия Аурис и ще разбере,че хибридният Аурис е най-рентабилен, много по-рентабилен от дизеловия!