Какво им е различното на джантите за дизел и бензин ???
Toyko
Мнение от desotodorov » 16 Мар 2012 11:10
desotodorov
Мнение от Владислав » 16 Мар 2012 11:23
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Владислав
- slowtraveler
- Мнения: 6248
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 353 пъти
- Получена благодарност: 384 пъти
Мнение от slowtraveler » 16 Мар 2012 12:39
(или заради повишените вибрации да са се презапасили

Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Мнение от Владислав » 16 Мар 2012 12:43
А накладките дали са еднакви на бензин и дизел?Щото апаратите ако са различни, сигурно и накладките са други...
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Владислав
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от lederman » 16 Мар 2012 12:52
slow това твърдение е малко ......slowtraveler написа:Той въртящия момент на главината е същия ако мощността е същата, но може заради разлика в килограмите да има разлика в спирачните апарати...
(или заради повишените вибрации да са се презапасили)

максималния въртящ момент при дизелите почти двоен от този на бензините


T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
lederman
Владислав
- slowtraveler
- Мнения: 6248
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 353 пъти
- Получена благодарност: 384 пъти
Мнение от slowtraveler » 16 Мар 2012 13:38
Владислав съвсем правилно ме е разбрал....lederman написа:slow това твърдение е малко ......slowtraveler написа:Той въртящия момент на главината е същия ако мощността е същата...![]()
максималния въртящ момент при дизелите почти двоен от този на бензинитепри равна максимална мощност на двигателите.

Въртящия момент на двигателя се преобразува от трансмисията.
Съответно при еднаква отделена мощност и еднакъв диаметър на колелата -> вътящият момент на полуоските е абсолютно еднакъв, независимо от това дали двигателя има въртящ момент 10 или 10000Nm..
Друго което ми идва на ума - по-големия размер двигател може да е наложил някакви изменения в предното окачване, и от там - разлика в главини...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от lederman » 16 Мар 2012 13:51
интересно твърдениеslowtraveler написа:Владислав съвсем правилно ме е разбрал....lederman написа:slow това твърдение е малко ......slowtraveler написа:Той въртящия момент на главината е същия ако мощността е същата...![]()
максималния въртящ момент при дизелите почти двоен от този на бензинитепри равна максимална мощност на двигателите.
![]()
Въртящия момент на двигателя се преобразува от трансмисията.
Съответно при еднаква отделена мощност и еднакъв диаметър на колелата -> вътящият момент на полуоските е абсолютно еднакъв, независимо от това дали двигателя има въртящ момент 10 или 10000Nm..
Друго което ми идва на ума - по-големия размер двигател може да е наложил някакви изменения в предното окачване, и от там - разлика в главини...

това, че се преобразуват от трансмисията, разбира се, е факт.
но и трансмисиите са различни....
големият въртящ момент на дизелите е предимство и трансмисията следва да го запази ...
не съм сигурен, че Ви разбирам


T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
lederman
- TATI
- Мнения: 3037
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от TATI » 16 Мар 2012 13:52
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
TATI
Мнение от xtreme » 16 Мар 2012 15:46
Нищо няма за разбиране. Единия мотор е 4500 оборотен другия 7000. Съответно за да запази някакви нормални обороти при висока скорост инженера е сметнал че трябва да разтовари предавките почти 2 пъти повече при нискооборотния мотор. От там съответно мощността предадена на колелата пада почти двойно, затова ако се качиш на атмосферен дизел имаш чувството че грам не върви въпреки че по спецификация има повече тяга.lederman написа:интересно твърдение![]()
това, че се преобразуват от трансмисията, разбира се, е факт.
но и трансмисиите са различни....
големият въртящ момент на дизелите е предимство и трансмисията следва да го запази ...
не съм сигурен, че Ви разбирам
xtreme
- slowtraveler
- Мнения: 6248
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 353 пъти
- Получена благодарност: 384 пъти
Мнение от slowtraveler » 16 Мар 2012 16:46
HP = Torque x RPM х (константа)
Ако имаш една и съща мощност и еднакви обороти на вала, то въртящия момент на същия този вал е един и същ (същото, което съм казал по-горе, но с други думи)....
През трансмисията мощността се запазва, докато въртящия момент се трансформира пряко съгласно предавателното отношение.
Пример - ако имаш повишаваща предавка 2:1, то оборотите на изхода ще са двойно по-високи, въртящия момент ще ти спадне с 50% (1/2), а мощността ще се запази.
Затова и търся разликата в размера на джантите другаде - или спирачки, или по-масивно окачване заради теглото, или променено окачване заради проблем с габарита на двигателя...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Japanese_fever » 16 Мар 2012 17:02
I az mislq, 4e e za tova, to4no v tozi red.slowtraveler написа:
Затова и търся разликата в джантите другаде - или спирачки, или по-масивно окачване заради теглото, или променено окачване заради проблем с габарита на двигателя...
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи