Не е същата ,на натуралните МК3-ки кутиите държат до около 400НМ на вала и после почват да цъфтят.fr3nzy написа: ПС: Алтеза тука има една супра мк3 без документи, но е атмосферна ... нейната кутия същата ли е като на турбото и ще върши ли работа?
Заден мост от s13 в AE86
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Мнение от LordDigital » 19 Сеп 2006 03:01

LordDigital
Мнение от fr3nzy » 19 Сеп 2006 03:06
Ами като се сложи на по-лекото с половин тон купе няма ли да държи повече, след като няма такъв товар?LordDigital написа:Не е същата ,на натуралните МК3-ки кутиите държат до около 400НМ на вала и после почват да цъфтят.fr3nzy написа: ПС: Алтеза тука има една супра мк3 без документи, но е атмосферна ... нейната кутия същата ли е като на турбото и ще върши ли работа?
fr3nzy
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Мнение от LordDigital » 19 Сеп 2006 03:38
Общо взето ,тежеста на купето може да има някакво значение при много силни стартове. Там ако купето е малко по-тежкаво може да натиска достатъчно и примерно пиково трансмисиата да качва да кажем 200-300Нм повече (там говорим за КилоНютони).fr3nzy написа:Ами като се сложи на по-лекото с половин тон купе няма ли да държи повече, след като няма такъв товар?LordDigital написа:Не е същата ,на натуралните МК3-ки кутиите държат до около 400НМ на вала и после почват да цъфтят.fr3nzy написа: ПС: Алтеза тука има една супра мк3 без документи, но е атмосферна ... нейната кутия същата ли е като на турбото и ще върши ли работа?
При гуми които имат сцепление ,няма разлика дали ша е Супра или Корола за стандартен Рейтинг.
На Алтезов Между другото маи е със някакъв п0-късена вариация на таз трансмисия и става ,но пак до определени граници.
Принципно таз трансмисиа е слабичка обаче ,даже маи на някакви пикапи Тойота беха избрали трансмисиа от Турбо модела - явно са имали защо.

LordDigital
Мнение от ALTEZZA » 19 Сеп 2006 09:02
do kat se roveh popadnah na taz stranichka(malko e stara, no varshi rabota)
http://www.geocities.com/MotorCity/Pit/ ... boxes.html
spored neia AE86 idva s T50 transmisia.
sled kat se porovih, izliza che R154 e postaviana samo na Supra Turbo MKIII, a na trakovete sa slagali R150, R150F, R151F, no te sa si se ot edno semeistvo.
eto kakvo pishe za W58 transmisiata:
This transmission is very popular as a replacement of other vehicles' weak stock transmissions. It came in two varieties: the original found in the 1982-1989 non-turbo Supras, Celicas and Cressidas of the early 1980's; and the version found in Mk3, Mk 4 Supras and Lexus SC 300s. The latter version has some differences from the earlier version.
eto i na koi koli e postaviana:
* 1982-1986 Toyota MK 2 Celica Supra
* 1986-1992 Toyota MK 3 non-turbo Supra
* 1993-1998 Toyota MK 4 non-turbo Supra
* 1986 Toyota Cressida
* 1986 Toyota Soarer
* 1982-1985 Toyota Celica
* 1982-1992 Lotus Excel
za kambanata, ne znam dali shte ima W58 transmisia det da idva s kambana za S dvigatel, edva li. moje bi ima aftermarket kompanii det praviat takiva kambani.
nai terikatskia variant bi bil da namerite transmisia ot Toyota Altezza(RS200), te idvat sas 3S-GE(nadlajno razpolojen za RWD), no edinstvenoto koeto znam za tazi transmisiia e che e 6 skorostna i che shte se zakachi direkno kam 3S-GE. za kolko kone izdarja, sigurno mnogo, Altezzata idva ot zavoda s 210hp, t.e. pone 300hp shte darji, vse pak e Toyota.
ALTEZZA
Мнение от jamie » 19 Сеп 2006 09:33
W50 и дават до 250 коня safe. Диференциала на S13 не е LSD, а VLSD (Беддог може да разкаже по темата).
http://www.club4ag.com/faq%20and%20tech ... rboxes.htm
ПП: Нещо ВАЖНО - не мощността троши кутии и мостове, а момента. И то не самия момент...

Дори оригиналната Т50 и мост на АЕ86 могат да устискат над 200 коня (до 200 няма проблем) ако се избягват резки стартове.
jamie
Мнение от b_d » 19 Сеп 2006 10:02
На АЕ86 + W58 няма ядове и със 300-400 принципно, поне така казват хората, които карат такива чудовища. Иначе има и една дето е 590 коня. (все 4А мотори и коли около тон)
За 3S двигател и W серия кутия има bell-housing директно от тойота. И беше нещо от порядъка на 400 USD.
Според преди да почнете да дълбаете - проучете сериозно нещата. Пишете мейли на хора, които са го правили. Защото е много лесно подобен проект да пропадне.
b_d
fr3nzy
jamie
Мнение от duco » 19 Сеп 2006 22:57
Osven tova ako ne si prai6 sam transplantaciite sum siguren 4e bg maistorite 6te ti zemat edna kamara pari za tova i + tova ima golqma veroqtnost da ne stane kato horata. Az imam opit s podobna transplantaciq(na mazda rx7 postaviha 4a-fe) i vsi4ko izglejda6e OK no posle se poqviha 6umove ot kutiqta veroqtno kolqnoviq val ne e bil centrovan idealno i e natovaril lagerite na purvi4niq val .
taka 4e trqva dosta dobre da se obmisli celiq proekt.

duco
Мнение от fr3nzy » 21 Сеп 2006 23:45
fr3nzy
Мнение от El Camino » 22 Сеп 2006 00:04
Проблема е само че между 3SGE и 3SGTE разликата респектираща като цифра и труд. А и както сме писали вече 3SGE влиза с много зор и кръв в АЕ86. БилЗила е правил подробно описание - там може да видиш какво му е коствало.fr3nzy написа:Не мисля, че тунинга е по-скъп, от която и да е 4 цилиндрова турбо кола, пък и този двигател е много надежден със директно натискане на клапните, докато на нисана двигателя е със хидравлика, което за мен е минус. А по-въпроса за конете може да се спори доста ... има една английска фирма, която използва 3сгте във всичките си проекти и няма по-слаб от 600 коня. Друг е въпроса, че ще е трудно и скъпо да се направи всичко, но накрая мисля че ще си заслужава.
Естествено не е невъзможно, ама на тая цена можеш да сложиш всеки един двигател във всяка една кола. Та не се сещам що зора е толкова 3SGE.
El Camino
Мнение от fr3nzy » 22 Сеп 2006 01:05
ПС: можеш ли да дадеш линк към на БилЗил 86цата?
fr3nzy
Мнение от El Camino » 22 Сеп 2006 01:31
Ако ще слагам двигател на базата на толкова мъки, то ще е хлопелски ц20хе. Същия зор, но като данни и части е по добър, а и тунинга му е с пъти по лесен и ясен.
За 3СГТЕ на база 3СГЕ не бих и помислил. Провери колко линка за такава конверсия ще намериш в нета.
Напиши ае86 в гугъл и един от първите 3 линка е на Бил.
El Camino
jamie
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта