Заден мост от s13 в AE86
Заден мост от s13 в AE86
Може ли да ми дадете малко насоки за тази модификация? Благодаря предварително.
imenno. Sled kato se sglobi vsi4ko 6te se pravi eventualno konversiq. A za skorostite 6te sa originalnite ot celicata i tuk e mqstoto da popitam kakvo 6te e nujno za da gi prigodim za RWD.bad_dog написа:3SGE ще издържи според мен, но 3SGTE няма да може. Това не е много лесно за правене. Какви скорости ще ползвате?
Не мисля че може да стане. Търсите W-серия кутия и после Bell-Housing за S-серия двигател. И няма да е евтино.fr3nzy написа:imenno. Sled kato se sglobi vsi4ko 6te se pravi eventualno konversiq. A za skorostite 6te sa originalnite ot celicata i tuk e mqstoto da popitam kakvo 6te e nujno za da gi prigodim za RWD.bad_dog написа:3SGE ще издържи според мен, но 3SGTE няма да може. Това не е много лесно за правене. Какви скорости ще ползвате?
da, taz transmisia det ste tragnali da ia slagate niama shans da stane, na neia niama kak da nabuchite kardan. kakto bad_dog kazva, namerete W kutia, pak ako shte kachvate mnogo kone moje daje i tia da ne e podhodiashta. Supra Turbo MKIII ako ne se laja idva s R kutia, moje bi takava shte vi triabva. a da namerite zaden most ot Silvia, posle i da go postavite she sa istinski maki, parite pak za cialoto tova neshto ne mi se i misli kolko shte sa. no vsichko e vazmojno, stiga da ima jelanie i pari.
->
taka si e, ako shte se minava prez vsichkite tezi preobraziavania i nepriatnosti, po dobre da se nameri edna silvia 1.8T ili pak kvato i da e i da i slojat RB dvigatelia, sigurno shte e po evtino i lesno.ugabuga написа:hehe i na men tai mi se struvaduco написа:Po dobre zemete edin 200sx i slojete dvigatela s kutiqta i zadniq most 6te stane dosta po lesno i po eftino mi se struva
obache ako AE86-cata i 3S-GE-to sa veche v nalichnost, mai shte rabotiat s tiah. az bih polzval originalnia zaden most, a i predpolagam i originalnata transmisia shte stane. kakva e originalnata transmisia? predpolagam che prosto triabva da se nameri bellhousing za kam S dvigatel i shte stane. ianche ako she se slaga turbo i mnogo kone, znam che Panky tarseshe zaden most ot 4Runner, predpolagam che ima nachin i toi da se sloji na AE86, no i s toz most niama da e nezavisimo okachvane, no pone na moshnost shte darji.
Последно промяна от ALTEZZA на 18 Сеп 2006 22:35, променено общо 1 път.
->
@Altezza АЕ86 и двигателя са в наличност. Тази W кутия от селиката на какви коне мислите, че ще държи и по-здрава ли е от оригиналната на 4A-GE. Задния мост от 200sx би трябвало да издържи плюс това има LSD и независимо както посочи. А дифа отзад не е оригиналния, та мисля че ще умре доста преди 200 коня, като целта накрая е с турбо колата да изкара около 300 коня.
@ugabuga тука не се намират често 3SGTE-та, както и RB-та, а да се вкарат ще излезе доста скъпо, затова конверсията е по-евтиния вариант, но тя ще стане по нататъка. Първо да се сглоби колата със заден мост двг и скорости пък нататък е по-лесно.
А камбаната от какво може да се вземе?
ПС: Алтеза тука има една супра мк3 без документи, но е атмосферна ... нейната кутия същата ли е като на турбото и ще върши ли работа?
@ugabuga тука не се намират често 3SGTE-та, както и RB-та, а да се вкарат ще излезе доста скъпо, затова конверсията е по-евтиния вариант, но тя ще стане по нататъка. Първо да се сглоби колата със заден мост двг и скорости пък нататък е по-лесно.
А камбаната от какво може да се вземе?
ПС: Алтеза тука има една супра мк3 без документи, но е атмосферна ... нейната кутия същата ли е като на турбото и ще върши ли работа?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 4 госта