Не е същата ,на натуралните МК3-ки кутиите държат до около 400НМ на вала и после почват да цъфтят.fr3nzy написа: ПС: Алтеза тука има една супра мк3 без документи, но е атмосферна ... нейната кутия същата ли е като на турбото и ще върши ли работа?
Заден мост от s13 в AE86
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Ами като се сложи на по-лекото с половин тон купе няма ли да държи повече, след като няма такъв товар?LordDigital написа:Не е същата ,на натуралните МК3-ки кутиите държат до около 400НМ на вала и после почват да цъфтят.fr3nzy написа: ПС: Алтеза тука има една супра мк3 без документи, но е атмосферна ... нейната кутия същата ли е като на турбото и ще върши ли работа?
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Общо взето ,тежеста на купето може да има някакво значение при много силни стартове. Там ако купето е малко по-тежкаво може да натиска достатъчно и примерно пиково трансмисиата да качва да кажем 200-300Нм повече (там говорим за КилоНютони).fr3nzy написа:Ами като се сложи на по-лекото с половин тон купе няма ли да държи повече, след като няма такъв товар?LordDigital написа:Не е същата ,на натуралните МК3-ки кутиите държат до около 400НМ на вала и после почват да цъфтят.fr3nzy написа: ПС: Алтеза тука има една супра мк3 без документи, но е атмосферна ... нейната кутия същата ли е като на турбото и ще върши ли работа?
При гуми които имат сцепление ,няма разлика дали ша е Супра или Корола за стандартен Рейтинг.
На Алтезов Между другото маи е със някакъв п0-късена вариация на таз трансмисия и става ,но пак до определени граници.
Принципно таз трансмисиа е слабичка обаче ,даже маи на някакви пикапи Тойота беха избрали трансмисиа от Турбо модела - явно са имали защо.

na Supra MKIII kutiata e W58, ne sam siguren kolko tochno shte darji, Pankara tvardeshe che uj darjeli, dano vleze skoro tuk da si dade mnenieto. na moita kola transmisiata e W55, koeto uj triabva da e sashtata transmisia no prosto s drugi predavatelni chisla. no v tova ne sam siguren, moje W58 da darji poveche. na moita(W55) kazvat che darji do okolo 300hp, taka che ako vie ste reshili da ia tovarite vashta AE86-ca do 300hp, W58 bi triabvalo da vi svarshi rabota, no shte ste na raba. Supra Turbo MKIII idva s R transmisia(R154), hora det karat Lexus IS300, kat mu kachat konete slagat ili taz R transmisia ili ot Supra Turbo MKIV(6 skorostnata na Getrag, V160), tia izdarja bezbroi kone, no i sa dosta skapichki.
do kat se roveh popadnah na taz stranichka(malko e stara, no varshi rabota)
http://www.geocities.com/MotorCity/Pit/ ... boxes.html
spored neia AE86 idva s T50 transmisia.
sled kat se porovih, izliza che R154 e postaviana samo na Supra Turbo MKIII, a na trakovete sa slagali R150, R150F, R151F, no te sa si se ot edno semeistvo.
eto kakvo pishe za W58 transmisiata:
This transmission is very popular as a replacement of other vehicles' weak stock transmissions. It came in two varieties: the original found in the 1982-1989 non-turbo Supras, Celicas and Cressidas of the early 1980's; and the version found in Mk3, Mk 4 Supras and Lexus SC 300s. The latter version has some differences from the earlier version.
eto i na koi koli e postaviana:
* 1982-1986 Toyota MK 2 Celica Supra
* 1986-1992 Toyota MK 3 non-turbo Supra
* 1993-1998 Toyota MK 4 non-turbo Supra
* 1986 Toyota Cressida
* 1986 Toyota Soarer
* 1982-1985 Toyota Celica
* 1982-1992 Lotus Excel
za kambanata, ne znam dali shte ima W58 transmisia det da idva s kambana za S dvigatel, edva li. moje bi ima aftermarket kompanii det praviat takiva kambani.
nai terikatskia variant bi bil da namerite transmisia ot Toyota Altezza(RS200), te idvat sas 3S-GE(nadlajno razpolojen za RWD), no edinstvenoto koeto znam za tazi transmisiia e che e 6 skorostna i che shte se zakachi direkno kam 3S-GE. za kolko kone izdarja, sigurno mnogo, Altezzata idva ot zavoda s 210hp, t.e. pone 300hp shte darji, vse pak e Toyota.
do kat se roveh popadnah na taz stranichka(malko e stara, no varshi rabota)
http://www.geocities.com/MotorCity/Pit/ ... boxes.html
spored neia AE86 idva s T50 transmisia.
sled kat se porovih, izliza che R154 e postaviana samo na Supra Turbo MKIII, a na trakovete sa slagali R150, R150F, R151F, no te sa si se ot edno semeistvo.
eto kakvo pishe za W58 transmisiata:
This transmission is very popular as a replacement of other vehicles' weak stock transmissions. It came in two varieties: the original found in the 1982-1989 non-turbo Supras, Celicas and Cressidas of the early 1980's; and the version found in Mk3, Mk 4 Supras and Lexus SC 300s. The latter version has some differences from the earlier version.
eto i na koi koli e postaviana:
* 1982-1986 Toyota MK 2 Celica Supra
* 1986-1992 Toyota MK 3 non-turbo Supra
* 1993-1998 Toyota MK 4 non-turbo Supra
* 1986 Toyota Cressida
* 1986 Toyota Soarer
* 1982-1985 Toyota Celica
* 1982-1992 Lotus Excel
za kambanata, ne znam dali shte ima W58 transmisia det da idva s kambana za S dvigatel, edva li. moje bi ima aftermarket kompanii det praviat takiva kambani.
nai terikatskia variant bi bil da namerite transmisia ot Toyota Altezza(RS200), te idvat sas 3S-GE(nadlajno razpolojen za RWD), no edinstvenoto koeto znam za tazi transmisiia e che e 6 skorostna i che shte se zakachi direkno kam 3S-GE. za kolko kone izdarja, sigurno mnogo, Altezzata idva ot zavoda s 210hp, t.e. pone 300hp shte darji, vse pak e Toyota.
->
За S-двигателите има камбана към W-кутии (темата за Селиката).
W50 и дават до 250 коня safe. Диференциала на S13 не е LSD, а VLSD (Беддог може да разкаже по темата).
http://www.club4ag.com/faq%20and%20tech ... rboxes.htm
ПП: Нещо ВАЖНО - не мощността троши кутии и мостове, а момента. И то не самия момент...
Дори оригиналната Т50 и мост на АЕ86 могат да устискат над 200 коня (до 200 няма проблем) ако се избягват резки стартове.
W50 и дават до 250 коня safe. Диференциала на S13 не е LSD, а VLSD (Беддог може да разкаже по темата).
http://www.club4ag.com/faq%20and%20tech ... rboxes.htm
ПП: Нещо ВАЖНО - не мощността троши кутии и мостове, а момента. И то не самия момент...

Дори оригиналната Т50 и мост на АЕ86 могат да устискат над 200 коня (до 200 няма проблем) ако се избягват резки стартове.
Има немалко коли с 4агТе и 250+ коня с оригинални скорости и мост.
На АЕ86 + W58 няма ядове и със 300-400 принципно, поне така казват хората, които карат такива чудовища. Иначе има и една дето е 590 коня. (все 4А мотори и коли около тон)
За 3S двигател и W серия кутия има bell-housing директно от тойота. И беше нещо от порядъка на 400 USD.
Според преди да почнете да дълбаете - проучете сериозно нещата. Пишете мейли на хора, които са го правили. Защото е много лесно подобен проект да пропадне.
На АЕ86 + W58 няма ядове и със 300-400 принципно, поне така казват хората, които карат такива чудовища. Иначе има и една дето е 590 коня. (все 4А мотори и коли около тон)
За 3S двигател и W серия кутия има bell-housing директно от тойота. И беше нещо от порядъка на 400 USD.
Според преди да почнете да дълбаете - проучете сериозно нещата. Пишете мейли на хора, които са го правили. Защото е много лесно подобен проект да пропадне.
fr3nzy kolko konq misli6 4e 6te stane 3s-ge , predi bqha pisali 4e za tozi dvigatel tuninga e dosta skup .Spored men s edin ca18det i s dosta po malko pari 6te postigne6 pove4e kone vse pak si e turbo dvigatel a i e dosta sre6tan v BG ,su6to i kutiqta ne e nikakuv problem sled kato tui ili ina4e si se naso4il kum zaden most ot su6tata kola prosto ne vijdam za ko sa mu4ite da izmislite kakvi li ne varianti .
Osven tova ako ne si prai6 sam transplantaciite sum siguren 4e bg maistorite 6te ti zemat edna kamara pari za tova i + tova ima golqma veroqtnost da ne stane kato horata. Az imam opit s podobna transplantaciq(na mazda rx7 postaviha 4a-fe) i vsi4ko izglejda6e OK no posle se poqviha 6umove ot kutiqta veroqtno kolqnoviq val ne e bil centrovan idealno i e natovaril lagerite na purvi4niq val .
taka 4e trqva dosta dobre da se obmisli celiq proekt.
Osven tova ako ne si prai6 sam transplantaciite sum siguren 4e bg maistorite 6te ti zemat edna kamara pari za tova i + tova ima golqma veroqtnost da ne stane kato horata. Az imam opit s podobna transplantaciq(na mazda rx7 postaviha 4a-fe) i vsi4ko izglejda6e OK no posle se poqviha 6umove ot kutiqta veroqtno kolqnoviq val ne e bil centrovan idealno i e natovaril lagerite na purvi4niq val .
taka 4e trqva dosta dobre da se obmisli celiq proekt.

Не мисля, че тунинга е по-скъп, от която и да е 4 цилиндрова турбо кола, пък и този двигател е много надежден със директно натискане на клапните, докато на нисана двигателя е със хидравлика, което за мен е минус. А по-въпроса за конете може да се спори доста ... има една английска фирма, която използва 3сгте във всичките си проекти и няма по-слаб от 600 коня. Друг е въпроса, че ще е трудно и скъпо да се направи всичко, но накрая мисля че ще си заслужава.
Проблема е само че между 3SGE и 3SGTE разликата респектираща като цифра и труд. А и както сме писали вече 3SGE влиза с много зор и кръв в АЕ86. БилЗила е правил подробно описание - там може да видиш какво му е коствало.fr3nzy написа:Не мисля, че тунинга е по-скъп, от която и да е 4 цилиндрова турбо кола, пък и този двигател е много надежден със директно натискане на клапните, докато на нисана двигателя е със хидравлика, което за мен е минус. А по-въпроса за конете може да се спори доста ... има една английска фирма, която използва 3сгте във всичките си проекти и няма по-слаб от 600 коня. Друг е въпроса, че ще е трудно и скъпо да се направи всичко, но накрая мисля че ще си заслужава.
Естествено не е невъзможно, ама на тая цена можеш да сложиш всеки един двигател във всяка една кола. Та не се сещам що зора е толкова 3SGE.
Защото е наличен и е лек и няма да наруши баланса на колата, което е общо взето едно от най-важните качества на АЕ86, а като тунинг има много възможности. Мисля, че е това общо взето. На моя авер на мястото ти какво би направил по колата като по-сериозен тунинг?
ПС: можеш ли да дадеш линк към на БилЗил 86цата?
ПС: можеш ли да дадеш линк към на БилЗил 86цата?
Вярно е по лек и има необходимата за тва купе мощност и момент. На книга е добра идея, ама аkо имам 3сге сигурно бих се замислил да почна да поря тунела, файъруола и правя камбана за скоростни кутии, както и да напасвам кардан.
Ако ще слагам двигател на базата на толкова мъки, то ще е хлопелски ц20хе. Същия зор, но като данни и части е по добър, а и тунинга му е с пъти по лесен и ясен.
За 3СГТЕ на база 3СГЕ не бих и помислил. Провери колко линка за такава конверсия ще намериш в нета.
Напиши ае86 в гугъл и един от първите 3 линка е на Бил.
Ако ще слагам двигател на базата на толкова мъки, то ще е хлопелски ц20хе. Същия зор, но като данни и части е по добър, а и тунинга му е с пъти по лесен и ясен.
За 3СГТЕ на база 3СГЕ не бих и помислил. Провери колко линка за такава конверсия ще намериш в нета.
Напиши ае86 в гугъл и един от първите 3 линка е на Бил.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта