Всеки носи капаци, колега. Ти също. Е60 - също. Аз също. Всеки има мнение и неговото е меродавно. Нарочно попитах за аудиото - защото във всички класации,които намерих за car audio Mark Levinson е преди Bose. Друго е личното мнение на хората, аз не мога да меся в тяхното - ама нека и те да не се месят в моето. Например - по това,което казваш съм убеден,че смяташ, че новия Lexus GS отстъпва в класа на 5-ца,А6 или Екласа. Как го разбра,защо смяташ,че ти знаеш кои са истинските коли, а другите-не? А за Ц-класа може да си прав,но и там съвсем скоро ще има нов ИС /все пак основния модел сега е 7-ма година на пазара/gh0s7r1d3r написа:Това с паркирането поне тук с нашите бордюри не работи. А да не говорим, че докато го настроиш, ще паркирам 3 пъти. Пробвано и видяно, не на клип в тубата.
А спора за Марк. Левинсън, Босе, Хармън Кардън и тн и тн е същата история, като спора БМВ, мерцедес, лексус и тн.
П. С. Както съм казвал и преди, лексус имат много добър флагман, който се мери с истинските коли. Имат и едно джипоподобно, което е хубаво. Но до там. В клас Е/5-ер/А6 какво? В клас С/А4/3-ер какво?!? Стига, свалете капаците малко...
Китайската кола Волекс-най-доброто ли е?
- ToyotaPassion
- Мнения: 226
- Регистриран на: 18 Апр 2011 20:57
- Местоположение: София
Мнение от ToyotaPassion » 27 Фев 2012 01:09
ToyotaPassion
Мнение от E60_Power » 27 Фев 2012 01:15
За завиване, прецизност на управлението, баланс и център на тежеста тук не говорим - ясно е кой е номер едно! За това, мисля, няма спор! Спорът е къде е Лексус в сравнение с Мерцедес и коя от двете марки заема второ, а коя трето място. И дали Ауди евентуално няма да заеме едно от тези две почетни места, изхвърляйки една от двете марки на четвърто място извън призовата тройка. Нали ми разбираш мисълта!LEXUS написа:Не можеш да кажеш,че колите на Лексус не завиват като БМВ и Бенц, защото БМВ завива по-добре от Бенц. Тоест, по твоята логика Бенц е по-лошата кола от БМВ. Това е твоята логика,която се опитваш да набиеш тук.E60_Power написа:Не, искам конкретно да ми посочиш поста, където казвам, че Лексус не могат да правят бързи коли. Едно е да съм казал, че колите им не завиват като Бенц и БМВ, а съвсем друго означава "бързи в завои". Относно двигателите - това е факт, че не разполагат с агрегати с такава мощност.LEXUS написа: Каза,че немците-БМВ,Мерцедес и Ауди правели най-добрите коли и Лексус не можели да се мерят с тях,защото нямали силни двигатели и бързи коли по завоите.
П.С. Аз нямам нищо против да започнеш, и аз мога да започна.
Апропо, след като толкова яростно защитаваш марката, колко Лексус-а си притежавал, за да се убедиш в качествата им? И откъде черпиш увереността, че са номер 1?

E60_Power
LEXUS
- LEXUS
- Мнения: 3770
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение от LEXUS » 27 Фев 2012 01:21
Мисълта ти е трудна за разбиране,защото я изменяш постоянно. Говорим за луксозен седан и неговите предимства или за спортните качества на луксозен седан?E60_Power написа:За завиване, прецизност на управлението, баланс и център на тежеста тук не говорим - ясно е кой е номер едно! За това, мисля, няма спор! Спорът е къде е Лексус в сравнение с Мерцедес и коя от двете марки заема второ, а коя трето място. И дали Ауди евентуално няма да заеме едно от тези две почетни места, изхвърляйки една от двете марки на четвърто място извън призовата тройка. Нали ми разбираш мисълта!LEXUS написа:Не можеш да кажеш,че колите на Лексус не завиват като БМВ и Бенц, защото БМВ завива по-добре от Бенц. Тоест, по твоята логика Бенц е по-лошата кола от БМВ. Това е твоята логика,която се опитваш да набиеш тук.E60_Power написа:
Не, искам конкретно да ми посочиш поста, където казвам, че Лексус не могат да правят бързи коли. Едно е да съм казал, че колите им не завиват като Бенц и БМВ, а съвсем друго означава "бързи в завои". Относно двигателите - това е факт, че не разполагат с агрегати с такава мощност.
Апропо, след като толкова яростно защитаваш марката, колко Лексус-а си притежавал, за да се убедиш в качествата им? И откъде черпиш увереността, че са номер 1?
Тоест отново въртиш и сучеш, но приоритезираш динамиката отново, когато говорим за луксозни лимузини.
Динамиката Лексус при Лексус е приоритет там,където трябва- при спортните коли. Луксозните лимузини отговарят на очакваното от клиентите, а на всяка марк аклиентите имат специфични изисквания. Едно искат тези на БМВ, съвсем друго тези на Мерцедес.
LEXUS
Мнение от E60_Power » 27 Фев 2012 01:24
Екстра е колата. От А4 е много по-хубава. Даже една идея ми идва по мека / като форми / и събрана от Ц класата, а това ми харесва. Когато черното е черно, не можем да го наречем бяло.LEXUS написа:Lexus IS си е супер седан в класа на 3-ката, Цклас и Паса, опа А4:
http://pictures.topspeed.com/IMG/jpg/20 ... eli-3w.jpg
Та не разбрах, откъде черпиш впечатления от Лексус-а? Какво караш, ако не е тайна, разбира се?
E60_Power
LEXUS
Мнение от E60_Power » 27 Фев 2012 01:30
Не изменям нищо. "Завиване", "прецизност на управлението", "баланс" и "център на тежестта" не са понятия, които задължително трябва да свързаваме с евентуалния спортен дух на колата. Това са характеристики на всеки автомобил. Или мислиш, че един луксозен Лексус не трябва да завива и управлението му да не е прецизно?LEXUS написа:Мисълта ти е трудна за разбиране,защото я изменяш постоянно. Говорим за луксозен седан и неговите предимства или за спортните качества на луксозен седан?E60_Power написа:За завиване, прецизност на управлението, баланс и център на тежеста тук не говорим - ясно е кой е номер едно! За това, мисля, няма спор! Спорът е къде е Лексус в сравнение с Мерцедес и коя от двете марки заема второ, а коя трето място. И дали Ауди евентуално няма да заеме едно от тези две почетни места, изхвърляйки една от двете марки на четвърто място извън призовата тройка. Нали ми разбираш мисълта!LEXUS написа:
Не можеш да кажеш,че колите на Лексус не завиват като БМВ и Бенц, защото БМВ завива по-добре от Бенц. Тоест, по твоята логика Бенц е по-лошата кола от БМВ. Това е твоята логика,която се опитваш да набиеш тук.
Тоест отново въртиш и сучеш, но приоритезираш динамиката отново, когато говорим за луксозни лимузини.
Динамиката Лексус при Лексус е приоритет там,където трябва- при спортните коли. Луксозните лимузини отговарят на очакваното от клиентите, а на всяка марк аклиентите имат специфични изисквания. Едно искат тези на БМВ, съвсем друго тези на Мерцедес.
E60_Power
E60_Power
- LEXUS
- Мнения: 3770
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение от LEXUS » 27 Фев 2012 01:34
LEXUS
- LEXUS
- Мнения: 3770
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение от LEXUS » 27 Фев 2012 01:39
E60_Power написа:Ами, харесва ми. Което е хубаво ......... хубаво е! Пожелавам ти следващата да е Лексус, а като ти омръзне битката с Ауди и Мерцедес и ти се прииска да си царя на пътя - БМВ!LEXUS написа:Тойота карам. Радвам се,че ти харесва Лексуса.

LEXUS
mirott
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28
Мнение от gh0s7r1d3r » 27 Фев 2012 13:01

Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
gh0s7r1d3r
Мнение от muf » 27 Фев 2012 13:52
Hover H5 с подарък фабрична газова уредба
http://www.greatwall.bg/hover-h5-na-sta ... 9-lv..html
За леката кола газовата уредба е 2250 лв с комплект за ремонт на гуми и временна резервна гума. Допълненията са явно заради това че там бутилката е на мястото на резервната гума.
А цената е много добра, ако наистина уредбата е Vialle с течна фаза.
Rav 4 I 2.0 1998 г.
muf
Мнение от Владислав » 27 Фев 2012 16:48
Аз пък искам доволно количество динамика, малко пари за поддръжка,приемлив разход за гориво и много здравина и сигурност че няма да ме остави на път.По тези показатели Corolla-та ми се справя добре засега.Като е била нова-може би е предлагала най-добро съотношение на тези показатели за пазара тогава.
Не си струва да спорите за неща, които са неизмерими по принцип.Не винаги техническите показатели са определящи (а понякога са на последните места) за покупка при близки цени.
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Владислав
Мнение от MX5 » 27 Фев 2012 20:39
Трябва си поне една спортна, поне една за комфортно возене, поне една за ходене из планините и на ски и т.н. Колкото повече коли, толкова по-добре - сутрин в зависимост от настроението скачаш в подходящата и се кефиш на максLEXUS написа:Хм, добре казано. Но аз не си падам по много спортно настроени коли. харесвам това,което ти не харесваш- много техника в колата, някакви нови технологии,безшумност и може и спортен дух, баланс между безшумността,комфорта и леко спортно усещане.

Трябва да се гори бензин и по много ...

MX5
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта