Всеки носи капаци, колега. Ти също. Е60 - също. Аз също. Всеки има мнение и неговото е меродавно. Нарочно попитах за аудиото - защото във всички класации,които намерих за car audio Mark Levinson е преди Bose. Друго е личното мнение на хората, аз не мога да меся в тяхното - ама нека и те да не се месят в моето. Например - по това,което казваш съм убеден,че смяташ, че новия Lexus GS отстъпва в класа на 5-ца,А6 или Екласа. Как го разбра,защо смяташ,че ти знаеш кои са истинските коли, а другите-не? А за Ц-класа може да си прав,но и там съвсем скоро ще има нов ИС /все пак основния модел сега е 7-ма година на пазара/gh0s7r1d3r написа:Това с паркирането поне тук с нашите бордюри не работи. А да не говорим, че докато го настроиш, ще паркирам 3 пъти. Пробвано и видяно, не на клип в тубата.
А спора за Марк. Левинсън, Босе, Хармън Кардън и тн и тн е същата история, като спора БМВ, мерцедес, лексус и тн.
П. С. Както съм казвал и преди, лексус имат много добър флагман, който се мери с истинските коли. Имат и едно джипоподобно, което е хубаво. Но до там. В клас Е/5-ер/А6 какво? В клас С/А4/3-ер какво?!? Стига, свалете капаците малко...
Китайската кола Волекс-най-доброто ли е?
- ToyotaPassion
- Мнения: 226
- Регистриран на: 18 Апр 2011 20:57
- Местоположение: София
За завиване, прецизност на управлението, баланс и център на тежеста тук не говорим - ясно е кой е номер едно! За това, мисля, няма спор! Спорът е къде е Лексус в сравнение с Мерцедес и коя от двете марки заема второ, а коя трето място. И дали Ауди евентуално няма да заеме едно от тези две почетни места, изхвърляйки една от двете марки на четвърто място извън призовата тройка. Нали ми разбираш мисълта!LEXUS написа:Не можеш да кажеш,че колите на Лексус не завиват като БМВ и Бенц, защото БМВ завива по-добре от Бенц. Тоест, по твоята логика Бенц е по-лошата кола от БМВ. Това е твоята логика,която се опитваш да набиеш тук.E60_Power написа:Не, искам конкретно да ми посочиш поста, където казвам, че Лексус не могат да правят бързи коли. Едно е да съм казал, че колите им не завиват като Бенц и БМВ, а съвсем друго означава "бързи в завои". Относно двигателите - това е факт, че не разполагат с агрегати с такава мощност.LEXUS написа: Каза,че немците-БМВ,Мерцедес и Ауди правели най-добрите коли и Лексус не можели да се мерят с тях,защото нямали силни двигатели и бързи коли по завоите.
П.С. Аз нямам нищо против да започнеш, и аз мога да започна.
Апропо, след като толкова яростно защитаваш марката, колко Лексус-а си притежавал, за да се убедиш в качествата им? И откъде черпиш увереността, че са номер 1?

- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Lexus IS си е супер седан в класа на 3-ката, Цклас и Паса, опа А4:
http://pictures.topspeed.com/IMG/jpg/20 ... eli-3w.jpg
http://pictures.topspeed.com/IMG/jpg/20 ... eli-3w.jpg
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мисълта ти е трудна за разбиране,защото я изменяш постоянно. Говорим за луксозен седан и неговите предимства или за спортните качества на луксозен седан?E60_Power написа:За завиване, прецизност на управлението, баланс и център на тежеста тук не говорим - ясно е кой е номер едно! За това, мисля, няма спор! Спорът е къде е Лексус в сравнение с Мерцедес и коя от двете марки заема второ, а коя трето място. И дали Ауди евентуално няма да заеме едно от тези две почетни места, изхвърляйки една от двете марки на четвърто място извън призовата тройка. Нали ми разбираш мисълта!LEXUS написа:Не можеш да кажеш,че колите на Лексус не завиват като БМВ и Бенц, защото БМВ завива по-добре от Бенц. Тоест, по твоята логика Бенц е по-лошата кола от БМВ. Това е твоята логика,която се опитваш да набиеш тук.E60_Power написа:
Не, искам конкретно да ми посочиш поста, където казвам, че Лексус не могат да правят бързи коли. Едно е да съм казал, че колите им не завиват като Бенц и БМВ, а съвсем друго означава "бързи в завои". Относно двигателите - това е факт, че не разполагат с агрегати с такава мощност.
Апропо, след като толкова яростно защитаваш марката, колко Лексус-а си притежавал, за да се убедиш в качествата им? И откъде черпиш увереността, че са номер 1?
Тоест отново въртиш и сучеш, но приоритезираш динамиката отново, когато говорим за луксозни лимузини.
Динамиката Лексус при Лексус е приоритет там,където трябва- при спортните коли. Луксозните лимузини отговарят на очакваното от клиентите, а на всяка марк аклиентите имат специфични изисквания. Едно искат тези на БМВ, съвсем друго тези на Мерцедес.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Екстра е колата. От А4 е много по-хубава. Даже една идея ми идва по мека / като форми / и събрана от Ц класата, а това ми харесва. Когато черното е черно, не можем да го наречем бяло.LEXUS написа:Lexus IS си е супер седан в класа на 3-ката, Цклас и Паса, опа А4:
http://pictures.topspeed.com/IMG/jpg/20 ... eli-3w.jpg
Та не разбрах, откъде черпиш впечатления от Лексус-а? Какво караш, ако не е тайна, разбира се?
Не изменям нищо. "Завиване", "прецизност на управлението", "баланс" и "център на тежестта" не са понятия, които задължително трябва да свързаваме с евентуалния спортен дух на колата. Това са характеристики на всеки автомобил. Или мислиш, че един луксозен Лексус не трябва да завива и управлението му да не е прецизно?LEXUS написа:Мисълта ти е трудна за разбиране,защото я изменяш постоянно. Говорим за луксозен седан и неговите предимства или за спортните качества на луксозен седан?E60_Power написа:За завиване, прецизност на управлението, баланс и център на тежеста тук не говорим - ясно е кой е номер едно! За това, мисля, няма спор! Спорът е къде е Лексус в сравнение с Мерцедес и коя от двете марки заема второ, а коя трето място. И дали Ауди евентуално няма да заеме едно от тези две почетни места, изхвърляйки една от двете марки на четвърто място извън призовата тройка. Нали ми разбираш мисълта!LEXUS написа:
Не можеш да кажеш,че колите на Лексус не завиват като БМВ и Бенц, защото БМВ завива по-добре от Бенц. Тоест, по твоята логика Бенц е по-лошата кола от БМВ. Това е твоята логика,която се опитваш да набиеш тук.
Тоест отново въртиш и сучеш, но приоритезираш динамиката отново, когато говорим за луксозни лимузини.
Динамиката Лексус при Лексус е приоритет там,където трябва- при спортните коли. Луксозните лимузини отговарят на очакваното от клиентите, а на всяка марк аклиентите имат специфични изисквания. Едно искат тези на БМВ, съвсем друго тези на Мерцедес.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Тези неща,които изброи, не са ключови при луксозните седани от такъв клас. Всяка кола притежава тези качества, но в различна степен. Всички са със сигурно пътно поведение, бързи са, но при една са заложени по-остро управление, с по-добра обратна връзка примерно, при друга по-лек волан, по-комфортна возия и по-спокоен начин на водене на колата. Всичко е до клиенти,към които се стреми съответната марка.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
E60_Power написа:Ами, харесва ми. Което е хубаво ......... хубаво е! Пожелавам ти следващата да е Лексус, а като ти омръзне битката с Ауди и Мерцедес и ти се прииска да си царя на пътя - БМВ!LEXUS написа:Тойота карам. Радвам се,че ти харесва Лексуса.

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28
Специално тая, която се коментира заради начина на монтаж на бутилката е подарък. Става дума за джипа:
Hover H5 с подарък фабрична газова уредба
http://www.greatwall.bg/hover-h5-na-sta ... 9-lv..html
За леката кола газовата уредба е 2250 лв с комплект за ремонт на гуми и временна резервна гума. Допълненията са явно заради това че там бутилката е на мястото на резервната гума.
А цената е много добра, ако наистина уредбата е Vialle с течна фаза.
Hover H5 с подарък фабрична газова уредба
http://www.greatwall.bg/hover-h5-na-sta ... 9-lv..html
За леката кола газовата уредба е 2250 лв с комплект за ремонт на гуми и временна резервна гума. Допълненията са явно заради това че там бутилката е на мястото на резервната гума.
А цената е много добра, ако наистина уредбата е Vialle с течна фаза.
Corolla 1.6 Dual VVTI 2008г
Rav 4 I 2.0 1998 г.
Rav 4 I 2.0 1998 г.
Шапка ви свалям какво желание за спор имате...От 12 страници тема може би има десетина мнения с нещо различно от нападки и повтарящи се фрази.По принцип Lexus-е не си задал правилно въпроса на темата.Естесвено че за някой Vоleex-а е най-доброто в класа си, а за друг няма да е.Какво толкова чудно има?Достатъчно е да ти харесат ламарините, и някой ще купи колата.Нищо че се троши на 5000 км (примерно).За колегата E60_Power е достатъчно да има голям дизелов мотор, да е автоматик, и да влиза в завоя като болид - и това ще е неговата кола.Нищо, че Тойотите са здрави - него това не го интересува.
Аз пък искам доволно количество динамика, малко пари за поддръжка,приемлив разход за гориво и много здравина и сигурност че няма да ме остави на път.По тези показатели Corolla-та ми се справя добре засега.Като е била нова-може би е предлагала най-добро съотношение на тези показатели за пазара тогава.
Не си струва да спорите за неща, които са неизмерими по принцип.Не винаги техническите показатели са определящи (а понякога са на последните места) за покупка при близки цени.
Аз пък искам доволно количество динамика, малко пари за поддръжка,приемлив разход за гориво и много здравина и сигурност че няма да ме остави на път.По тези показатели Corolla-та ми се справя добре засега.Като е била нова-може би е предлагала най-добро съотношение на тези показатели за пазара тогава.
Не си струва да спорите за неща, които са неизмерими по принцип.Не винаги техническите показатели са определящи (а понякога са на последните места) за покупка при близки цени.
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Трябва си поне една спортна, поне една за комфортно возене, поне една за ходене из планините и на ски и т.н. Колкото повече коли, толкова по-добре - сутрин в зависимост от настроението скачаш в подходящата и се кефиш на максLEXUS написа:Хм, добре казано. Но аз не си падам по много спортно настроени коли. харесвам това,което ти не харесваш- много техника в колата, някакви нови технологии,безшумност и може и спортен дух, баланс между безшумността,комфорта и леко спортно усещане.

Трябва да се гори бензин и по много ...

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта