
Пасат или Авенсис ?
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
На мой колега с Ауди А6 му се счупи турбината на 56 000 км., 2 месеца след 2 годишната гаранция. Цената на турбината е 6000 лв., башка ремонта в Порше България. След това имаше и някакви проблеми с автоматичната СК, които не сме коментирали в подробности, но кълнеше много яко. 

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Колко километра имаш на БМВ, МБ или на някой от другите боклуци, които непрестанно се трошат / според теб /, за да си уверен, че колите не струват? Колко светещи табла си видял на такива автомобили? След като Мерцедес / не съм им особен фен / са смотани, защо в тази класация на надеждността, която някои тук развяват като знаме, за да аргументират тезата си, Ц-класата е на едно от първите места / и преди Авнсис /. Или това няма да е аргумент в полза на колата, защото не е Тойота?vs_hristov написа:И аз! И аз! С трета Тойота Корола поред все късмета ме гони! biggrin.gifToyotaPassion написа:И аз! И аз! С трета Тойота поред все късмета ме гони!Kiki написа: Не сте само Вие късметлиите! И аз съм от тях. biggrin.gifbiggrin.gif
BMX,Мерцедеси,вагове и др.подобни,нямам думи да опиша в какви тотални боклуци са се превърнали,но добре че ги има та да се искара някой лев преборвайки се с поредната им безгранична глупост!Иначе са СТРАХОТНИ машини,прецизно направени да ти изпразнят джоба-виждаш го-харесва ти,сядаш в него-копуваш го,караш го-гледаш косело,мигачи не даваш(дори да ти е здраво релето)-ти си над тия неща,път не правиш-под достойнството ти е и т.н и т.н.до момента в който не се усветка цялото защото в датчика има датчик който следи сензор и тои се повредил.Добър ден-Мерцедесоууууу колкоуууу.Е поне диагнозата е ясна пише я в талона!
Сега разбирам:99,9% от доволнте притежатели на японски автомобили,са просто късметлии,включително и аз с моя иначе японски боклук.Живи и здрави да сме колеги,наслаждавайки се на късмета,че без него с тия трошки........А и по добре май новите посетители на форума да не питат Japan или STROSH(о! извинете BOSH),а въпроса им да е: Да стана ли късметлия?
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
P.S.Искренно се надявам по-малко хора извън форума да прочетат това,че си е гавра с допълнителните доходи,а на тези тук,които по някакъв начин съм засегнал предварително се извинявам
Кажи му да се научи да кара турбодизел. Турбина на подобни километри се чупи от неграмотността на шофьора. Автомата ще има проблем, ако е мултитроник, но не и на такива километри. На тези километри причините за повреди са само у шофьора.zi_zi_top написа:На мой колега с Ауди А6 му се счупи турбината на 56 000 км., 2 месеца след 2 годишната гаранция. Цената на турбината е 6000 лв., башка ремонта в Порше България. След това имаше и някакви проблеми с автоматичната СК, които не сме коментирали в подробности, но кълнеше много яко.
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Има и други критерии освен едната безпроблемност на агрегатите.
Същия човек на магистралата му се наложи да удържи Q7-цата между мачкащото го рамарке на ТИР и мантинелата на единия от мостовете на Витиня. Е думите му бяха няма такъв контрол просто в крайна сметка са го деляли 4-5 см от мантинелата. В конкретната ситуация независимо че за мен Q7 е грозен като бременна хлебарка и посредствени офроуд възможности е класи в управлението на шосе над ЛендКрузъра.
Същия човек на магистралата му се наложи да удържи Q7-цата между мачкащото го рамарке на ТИР и мантинелата на единия от мостовете на Витиня. Е думите му бяха няма такъв контрол просто в крайна сметка са го деляли 4-5 см от мантинелата. В конкретната ситуация независимо че за мен Q7 е грозен като бременна хлебарка и посредствени офроуд възможности е класи в управлението на шосе над ЛендКрузъра.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Това с кутията го пишеш наизуст отвсякъде. Актуалния мултитроник е надежна кутия и няма ядовете на предшественика си.E60_Power написа:Кажи му да се научи да кара турбодизел. Турбина на подобни километри се чупи от неграмотността на шофьора. Автомата ще има проблем, ако е мултитроник, но не и на такива километри. На тези километри причините за повреди са само у шофьора.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Колега,значи съм почти на прав път. Човекът си личи отвсякъде,че е фен на Ауди и така е лесно и от най-малкото да направиш голям проблем. С тия ГОЛЕМИ БУКВИ, с това крещене, с тия романи, нямам нищо против, но обективността му се губи някак. В нашия форум има доста Авенсис 2.2 дизели 150 коня, пък проблеми със съединител не са се чули.. Самият ти приятел казва,че след смяната на съединител пак е миришело, каква е логиката освен в начина на каране?PESHO OT MARS написа:
Ники е сериозен човек както казах а не неосъзнат състезател.
Да ти се прецакат съединителите и на двете коли не ми звучи като единична грешка.
Относно оправянето на проблемите е видно от опитите на ТМ Ауто да пишат фактури с 4 цифрени суми за гаранционни ремонти.
И определението "карал 2 служебни Тойоти" е некоректно, то предизвиква асоциация на човек на който са му сипали една кола да я троши както намери за добре. Колите си ги и избирал лично той и плащал лично той от парите на фирмата в която е съсобственик. Идеята на тези коли е да са надежни и комфортни на приемлива цена и разход за движение за да подпомагат бизнеса. Резултата е бил съвсем различен. Сега човека има 2 Q7 на тяхно място и 3.5 год по тях е првил предимно профилактики. ....Далеч съм от мисълта че са безпроблемни защото май почват да се обаждат разни дреболии, но Q
Исках да кажа,че съм на прав път,защото може би неговият съдружник е решил да вземе за фирмата 2-те тойоти,които се ползват като служебни,което също е ключова дума. Твоят приятел просто не ги харесва човека и си хвали 10 годишното Ауди. Нямам нищо против, въпреки че знам ,че тези 10 годишни Аудита- 1996г/2006г. е темата/ са по-слаби коли от този Авенсис. Съединители-смяна-пак мирише, амортисъори-смяна-пак тропат.... клаксон.... ето такива неща,изписан с големи букви са тенденциозни. Отделно,че почти всичко е гаранционно. Уплътнителите са действително познат дефект при доста Авенсиси 2.
И с всичко това не казвам,че Авенсис са безгрешни,никой не е казал,че има идеални коли също така, просто е- статистиката показва кои са ПО-ЗДРАВИТЕ.PESHO OT MARS написа:Искам само да покажа за кой ли път го казвам че не всичко е само бяло и черно и че съществуват доста различни истории за колите.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Само че между Q7 има толкова общо с Ланд Крузер колкото между амфибия и катер. Изобщо на един голям СУВ последният му приоритет е магистралата, но това е отделен въпрос и не е осъзнат от много хора.PESHO OT MARS написа:Има и други критерии освен едната безпроблемност на агрегатите.
Същия човек на магистралата му се наложи да удържи Q7-цата между мачкащото го рамарке на ТИР и мантинелата на единия от мостовете на Витиня. Е думите му бяха няма такъв контрол просто в крайна сметка са го деляли 4-5 см от мантинелата. В конкретната ситуация независимо че за мен Q7 е грозен като бременна хлебарка и посредствени офроуд възможности е класи в управлението на шосе над ЛендКрузъра.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
аз направо мисля, че сбърках да не е 4x4 ти предно...офф , писна ми с тая африканска обстановкаE60_Power написа:Лексус-а отпада като вариант, защото улисан в четене за него съм пропуснал, че е със задно предаване. А поне за мен е важно поне едната кола в семейството да е с предно / имайки предвид какво се случва навън в момента /. Така, че жената остава с Корола-та.
много уместна забележка! как никой не се сети да каже , че не е въпрос само на марка , но и на модел, примерно златния модел на фауве е голф, а преди това е бил бръмбара, а на тойота , ако не се лъжа корола, която измества бръмбара навремето от класацията, поправете ме ако греша.E60_Power написа:[ Ц-класата е на едно от първите места / и преди Авнсис /. Или това няма да е аргумент в полза на колата, защото не е Тойота?
аз лично почнах да спортувам и отказах цигарите от повече от година. защото за колата монтьор ще намеря, но за себе си нещо не намирам напоследък читави :-( но това е тема много по-"болна" от колите, затова да не почваме. а за бягането на лекарите е доста вярно понеже имам приятели такива и се оплакват, че много са оредели.Vesko написа:Зизи, не се заяждам. Просто игра на думи. Но все пак заплатата някой я плаща biggrin.gif И все пак има някаква системна грешка за да има много добре платени доктори, а в същото време да иам много пациенти без адекватни медицински грижи. Като не визирам само БГ. Май грешката си е световна.zi_zi_top написа:Ние сме в елитна частна болница и не ни плащат, а си заработваме заплатата.
е *ати турбината !, на пасата турбината май беше 2 бона с ремонта ?zi_zi_top написа:На мой колега с Ауди А6 му се счупи турбината на 56 000 км., 2 месеца след 2 годишната гаранция. Цената на турбината е 6000 лв., башка ремонта в Порше България. След това имаше и някакви проблеми с автоматичната СК, които не сме коментирали в подробности, но кълнеше много яко.
това направо като бордови компютър +
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 9 госта