...И отново за хибридите + и - ...

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор

Дали е само рекламен трик това видео?

Да, технологията е пълна измислица
2
4%
Да, фактите са пресилени
15
27%
Не, има смисъл от HSD
17
30%
Не, това е върхова технология към момента
16
29%
Не ме интересува-харесвам си дизела...
5
9%
Карам колело хибрид, и то си ми стига
1
2%
 
Общо гласове: 56

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 29 Яну 2012 00:06

Аз нещо съм се замислил за хибрида бензин/газ. wink.gif
По-точно джипката от тази обява
http://www.bomiauto.com/bg/auto/lexus-r ... matic-4395
се чудя дали мога да я газифицирам, че и дават 18 л./100 км. градско.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
digitalpr
Мнения: 437
Регистриран на: 21 Юни 2010 10:08
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път

Мнение от digitalpr » 29 Яну 2012 10:13

LEXUS, много се палиш. Никъде не съм казал, че гаранцията = живота, не знам къде го прочете. Доколкото разбирам, батериите за Prius в US са около $2600-3000, което дори да означава 3000Евро в Европа, пак е поносимо на фона на дизелови дюзи и турбо, които ще изфирясат за едни 300к км. Явно от тази гледна точка си струва и батериите не са проблем.
А това за продажбата на Prius с неработещи батерии, като икономичен бензинов автомобил го забрави. Няма продаване.
Avensis II 2005 1.8VVT-i SOL

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 29 Яну 2012 10:18

digitalpr написа:LEXUS, много се палиш.
Паля се, но НЕ за да се караме,а за да НЕ говорим едностранчиво. Забравям да предупреждавам всеки път,че НЕ Е за да обидя някого. smile.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 29 Яну 2012 14:14

при приус1 и 2 има много малко случаи на дефектирали клетки,години след като е изтекла гаранцията.точно от щатите се поръчват частите сравнително евтино.аз цялостно също съм на мнение,че хибридна кола след 8-10 год. крие риск от скъп ремонт.макар реално след подмяната на всичките батерийни клетки има отново такъв безпроблемен период.в близко бъдеще като че ли плъгин-хибрид е идеалния компромис,но пак имаме батерии.дори да навлязат електро-колите и да станат масово достъпни,пак ги имаме тия потенциални страхове.
освен това съм на мнение,че в по-студени климатични зони може би живота на батериите се скъсява,особено ако колата не се кара редовно.
в страни като германия,холандия,италия а и българия определено предпочитанието ще остане към пропан,но в крайна сметка и той е нефтен продукт.
бъдещето ще покаже,но и аз съм на мнението на дидо-дизел остава само при товарните.
пс>зизи не мога да разбера как ги скапваш батериите на нокиите за 2 год.,никога не ми се е случвало поне откакто съществуват моб. телефони.но жена ми редовно го прави де...при нокия само оригинални аксесоари-батерии,зарядни и всичко останало!може би професията ти спомага за това,аз винаги си изключвам тел. през нощта. biggrin.gif
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 29 Яну 2012 14:37

LEXUS написа:
digitalpr написа:LEXUS, много се палиш.
Паля се, но НЕ за да се караме,а за да НЕ говорим едностранчиво. Забравям да предупреждавам всеки път,че НЕ Е за да обидя някого. smile.gif
Само много реклами четеш smile.gif Какво му е по-високотехнологичното от един мерцедес или коя да е друга по-съвременна кола. Броя компютри е горе долу един и същ biggrin.gif


ПП: На същата тази "високотехнологична" кога не мога да си настроя радито на която си искам станция. И като натисна следваща никога не знам как ги е разместило радиото. Каде точно е високата технология? Или колкото е по-неудобно за ползване толкова е по-високотехнологично, защото електрониката месли вместо теб? biggrin.gif tongue.gif

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 29 Яну 2012 14:44

браво веско,да допълня,че само мерцедеса е мерцедес! biggrin.gif
извинете за офтопика! tongue.gif
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 29 Яну 2012 15:01

Забравих да добавя, че на същата тази високотехнологична кола круиз контрола й не може да работи в режим на ограничаване на скоростта (както и да се казва). Апродаваните коли в БГ не си светват сами фаровете... От последното хич не се оплаквам де biggrin.gif

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 29 Яну 2012 17:54

Vesko написа:
LEXUS написа:
digitalpr написа:LEXUS, много се палиш.
Паля се, но НЕ за да се караме,а за да НЕ говорим едностранчиво. Забравям да предупреждавам всеки път,че НЕ Е за да обидя някого. smile.gif
Само много реклами четеш smile.gif Какво му е по-високотехнологичното от един мерцедес или коя да е друга по-съвременна кола. Броя компютри е горе долу един и същ biggrin.gif

Ти наистина ли не рачзбираш колко далече е един тракащ дизелов мерцедес или обикновен бензинов мерцедес от хибриден Лексус.

Предлагам да кажеш- ти искаш да внушиш,че технологията и сложността на хибридната технология е на едно ниво на сложността на един двигател с вътрешно горене просто ли? Изказването ти е напълно невярно.

Мерцедес е около 10 обиколки зад Лексус като технологии.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 29 Яну 2012 17:57

Vesko написа:ПП: На същата тази "високотехнологична" кога не мога да си настроя радито на която си искам станция. И като натисна следваща никога не знам как ги е разместило радиото. Каде точно е високата технология? Или колкото е по-неудобно за ползване толкова е по-високотехнологично, защото електрониката месли вместо теб? biggrin.gif tongue.gif
Vesko написа:Забравих да добавя, че на същата тази високотехнологична кола круиз контрола й не може да работи в режим на ограничаване на скоростта (както и да се казва). Апродаваните коли в БГ не си светват сами фаровете... От последното хич не се оплаквам де biggrin.gif
Да се чуди човек защо купуваш Лексус след Лексус,като на по-нискотехнологичните коли тия работи не биха ти правили проблеми.
За радиото изобщо не те разбрах какво искаш да кажеш.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 29 Яну 2012 19:48

LEXUS написа:
Vesko написа:ПП: На същата тази "високотехнологична" кога не мога да си настроя радито на която си искам станция. И като натисна следваща никога не знам как ги е разместило радиото. Каде точно е високата технология? Или колкото е по-неудобно за ползване толкова е по-високотехнологично, защото електрониката месли вместо теб? biggrin.gif tongue.gif
Vesko написа:Забравих да добавя, че на същата тази високотехнологична кола круиз контрола й не може да работи в режим на ограничаване на скоростта (както и да се казва). Апродаваните коли в БГ не си светват сами фаровете... От последното хич не се оплаквам де biggrin.gif
Да се чуди човек защо купуваш Лексус след Лексус,като на по-нискотехнологичните коли тия работи не биха ти правили проблеми.
За радиото изобщо не те разбрах какво искаш да кажеш.
За радиото имам предвид, че врътката (дето на ВЕФ-а му се настройват станциите) при мен не настройва станцията, а действа като копчето next/prev. Също така има само 6 (шест) предварително програмирани станции. Нормално е в режим дето сам си търси списъка от станции, но поради някаква причина ги преподрежда много често. И като натисна NEXT, не ми хареса станцията и натисна PREV за да си слушам предишната (например почнали са реклами и съм решил да им бия шута) в 30% от слъчаите не се връща на станцията която съм слушал преди това.


Вземам си лексъс и то хибридни защото ми харесват. Ама това че ми харесват не пречи да имат и недостатъци, които да ме дразнят. И ако изключим силовият агрегат не виждам по какво моя лексус е много по-технологичен от X5 или ML, каквито карат колегите ми. Дори в дребните екстри те са доста по-напред.

И съдейки по сметките за гориво и двете други коли харчат значително по-малко.

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 29 Яну 2012 19:50

LEXUS написа:
Vesko написа:ПП: На същата тази "високотехнологична" кога не мога да си настроя радито на която си искам станция. И като натисна следваща никога не знам как ги е разместило радиото. Каде точно е високата технология? Или колкото е по-неудобно за ползване толкова е по-високотехнологично, защото електрониката месли вместо теб? biggrin.gif tongue.gif
Vesko написа:Забравих да добавя, че на същата тази високотехнологична кола круиз контрола й не може да работи в режим на ограничаване на скоростта (както и да се казва). Апродаваните коли в БГ не си светват сами фаровете... От последното хич не се оплаквам де biggrin.gif
Да се чуди човек защо купуваш Лексус след Лексус,като на по-нискотехнологичните коли тия работи не биха ти правили проблеми.
За радиото изобщо не те разбрах какво искаш да кажеш.
И ся ко прайм?

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 29 Яну 2012 19:55

Vesko написа:
LEXUS написа:
Vesko написа:ПП: На същата тази "високотехнологична" кога не мога да си настроя радито на която си искам станция. И като натисна следваща никога не знам как ги е разместило радиото. Каде точно е високата технология? Или колкото е по-неудобно за ползване толкова е по-високотехнологично, защото електрониката месли вместо теб? biggrin.gif tongue.gif
Vesko написа:Забравих да добавя, че на същата тази високотехнологична кола круиз контрола й не може да работи в режим на ограничаване на скоростта (както и да се казва). Апродаваните коли в БГ не си светват сами фаровете... От последното хич не се оплаквам де biggrin.gif
Да се чуди човек защо купуваш Лексус след Лексус,като на по-нискотехнологичните коли тия работи не биха ти правили проблеми.
За радиото изобщо не те разбрах какво искаш да кажеш.
За радиото имам предвид, че врътката (дето на ВЕФ-а му се настройват станциите) при мен не настройва станцията, а действа като копчето next/prev. Също така има само 6 (шест) предварително програмирани станции. Нормално е в режим дето сам си търси списъка от станции, но поради някаква причина ги преподрежда много често. И като натисна NEXT, не ми хареса станцията и натисна PREV за да си слушам предишната (например почнали са реклами и съм решил да им бия шута) в 30% от слъчаите не се връща на станцията която съм слушал преди това.


Вземам си лексъс и то хибридни защото ми харесват. Ама това че ми харесват не пречи да имат и недостатъци, които да ме дразнят. И ако изключим силовият агрегат не виждам по какво моя лексус е много по-технологичен от X5 или ML, каквито карат колегите ми. Дори в дребните екстри те са доста по-напред.

И съдейки по сметките за гориво и двете други коли харчат значително по-малко.
Съдейки по сметките за гориво другите 2 коли са с по-малко мощност, също така друг ги кара. Така не може да се прави извод коя колко харчи.

Отделно-естествено,че силовият агрегат и агрегатите около него са високите технологии в една кола, а не радиото или подгряването на седалките.

За радиото - нормално е да действа като next/prev, нали е цифрова системата, а не аналогова като Веф. Отделно, по някой път не връща последната станция заради обхвата най-вероятно,а не за друго.

Отделно- няма само 6 програмирани станции, защото имаш FM1,FM2 i t.n. и програмираните станции можеш да си запаметиш много повече.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 29 Яну 2012 22:43

Vesko написа:


И съдейки по сметките за гориво и двете други коли харчат значително по-малко.
Това е защото са ниско технологични biggrin.gif ако бяха високо технологични и те щяха да харчат повече, ама как швабите да измислят такива високо технологични коли, като на времето си изтрепаха евреите и ги прогониха и сега евреите са в щатите и само там има такива високо технологични коли, дето са измислени само да наливаш средства в тях, особено пък след като изтече гаранцията ..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 29 Яну 2012 22:55

martod написа:
Vesko написа:


И съдейки по сметките за гориво и двете други коли харчат значително по-малко.
Това е защото са ниско технологични biggrin.gif ако бяха високо технологични и те щяха да харчат повече, ама как швабите да измислят такива високо технологични коли, като на времето си изтрепаха евреите и ги прогониха и сега евреите са в щатите и само там има такива високо технологични коли, дето са измислени само да наливаш средства в тях, особено пък след като изтече гаранцията ..
А не е ли нискотехнологичен един дизел? Или дизелът е високотехнологичен? И изобщо не се наливат пари по дизелите,изобщооооо.Толкова са безпроблемниииии,чак ми пълнят душата.Особено като потракват и припушват високотехнологично.
В хибрид пари не се наливат- от гледна точка на здравина. от гледна точка на каране-зависи от шофъора. Така е и с дизела.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 29 Яну 2012 23:01

LEXUS написа:За радиото - нормално е да действа като next/prev, нали е цифрова системата, а не аналогова като Веф. Отделно, по някой път не връща последната станция заради обхвата най-вероятно,а не за друго.

Отделно- няма само 6 програмирани станции, защото имаш FM1,FM2 i t.n. и програмираните станции можеш да си запаметиш много повече.
1. Радиата са много отдавна "цифрови", ама такова недоразумение не бях виждал. Много пъти съм го лказвал, но явно програмиста не е и виждал такова радио и само със симулатори е работил. Какво да се прави... недостатаци на глобализацията

2. Все пак намали рекламите, нямам ФМ1,2,3 ....

3. Хич не е заради обхвата. А заради грешки в RDS данните постоянно ги сортира... Може би RDS системата на симулатора показва различни резултати biggrin.gif

Както и да е, съвременните програмисти са далеч от нуждите на об biggrin.gif икновения човек :thumbsup:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта