
По-точно джипката от тази обява
http://www.bomiauto.com/bg/auto/lexus-r ... matic-4395
се чудя дали мога да я газифицирам, че и дават 18 л./100 км. градско.
Само много реклами четешLEXUS написа:Паля се, но НЕ за да се караме,а за да НЕ говорим едностранчиво. Забравям да предупреждавам всеки път,че НЕ Е за да обидя някого.digitalpr написа:LEXUS, много се палиш.
Ти наистина ли не рачзбираш колко далече е един тракащ дизелов мерцедес или обикновен бензинов мерцедес от хибриден Лексус.Vesko написа:Само много реклами четешLEXUS написа:Паля се, но НЕ за да се караме,а за да НЕ говорим едностранчиво. Забравям да предупреждавам всеки път,че НЕ Е за да обидя някого.digitalpr написа:LEXUS, много се палиш.Какво му е по-високотехнологичното от един мерцедес или коя да е друга по-съвременна кола. Броя компютри е горе долу един и същ biggrin.gif
Vesko написа:ПП: На същата тази "високотехнологична" кога не мога да си настроя радито на която си искам станция. И като натисна следваща никога не знам как ги е разместило радиото. Каде точно е високата технология? Или колкото е по-неудобно за ползване толкова е по-високотехнологично, защото електрониката месли вместо теб? biggrin.gif
Да се чуди човек защо купуваш Лексус след Лексус,като на по-нискотехнологичните коли тия работи не биха ти правили проблеми.Vesko написа:Забравих да добавя, че на същата тази високотехнологична кола круиз контрола й не може да работи в режим на ограничаване на скоростта (както и да се казва). Апродаваните коли в БГ не си светват сами фаровете... От последното хич не се оплаквам де biggrin.gif
За радиото имам предвид, че врътката (дето на ВЕФ-а му се настройват станциите) при мен не настройва станцията, а действа като копчето next/prev. Също така има само 6 (шест) предварително програмирани станции. Нормално е в режим дето сам си търси списъка от станции, но поради някаква причина ги преподрежда много често. И като натисна NEXT, не ми хареса станцията и натисна PREV за да си слушам предишната (например почнали са реклами и съм решил да им бия шута) в 30% от слъчаите не се връща на станцията която съм слушал преди това.LEXUS написа:Vesko написа:ПП: На същата тази "високотехнологична" кога не мога да си настроя радито на която си искам станция. И като натисна следваща никога не знам как ги е разместило радиото. Каде точно е високата технология? Или колкото е по-неудобно за ползване толкова е по-високотехнологично, защото електрониката месли вместо теб? biggrin.gifДа се чуди човек защо купуваш Лексус след Лексус,като на по-нискотехнологичните коли тия работи не биха ти правили проблеми.Vesko написа:Забравих да добавя, че на същата тази високотехнологична кола круиз контрола й не може да работи в режим на ограничаване на скоростта (както и да се казва). Апродаваните коли в БГ не си светват сами фаровете... От последното хич не се оплаквам де biggrin.gif
За радиото изобщо не те разбрах какво искаш да кажеш.
И ся ко прайм?LEXUS написа:Vesko написа:ПП: На същата тази "високотехнологична" кога не мога да си настроя радито на която си искам станция. И като натисна следваща никога не знам как ги е разместило радиото. Каде точно е високата технология? Или колкото е по-неудобно за ползване толкова е по-високотехнологично, защото електрониката месли вместо теб? biggrin.gifДа се чуди човек защо купуваш Лексус след Лексус,като на по-нискотехнологичните коли тия работи не биха ти правили проблеми.Vesko написа:Забравих да добавя, че на същата тази високотехнологична кола круиз контрола й не може да работи в режим на ограничаване на скоростта (както и да се казва). Апродаваните коли в БГ не си светват сами фаровете... От последното хич не се оплаквам де biggrin.gif
За радиото изобщо не те разбрах какво искаш да кажеш.
Съдейки по сметките за гориво другите 2 коли са с по-малко мощност, също така друг ги кара. Така не може да се прави извод коя колко харчи.Vesko написа:За радиото имам предвид, че врътката (дето на ВЕФ-а му се настройват станциите) при мен не настройва станцията, а действа като копчето next/prev. Също така има само 6 (шест) предварително програмирани станции. Нормално е в режим дето сам си търси списъка от станции, но поради някаква причина ги преподрежда много често. И като натисна NEXT, не ми хареса станцията и натисна PREV за да си слушам предишната (например почнали са реклами и съм решил да им бия шута) в 30% от слъчаите не се връща на станцията която съм слушал преди това.LEXUS написа:Vesko написа:ПП: На същата тази "високотехнологична" кога не мога да си настроя радито на която си искам станция. И като натисна следваща никога не знам как ги е разместило радиото. Каде точно е високата технология? Или колкото е по-неудобно за ползване толкова е по-високотехнологично, защото електрониката месли вместо теб? biggrin.gifДа се чуди човек защо купуваш Лексус след Лексус,като на по-нискотехнологичните коли тия работи не биха ти правили проблеми.Vesko написа:Забравих да добавя, че на същата тази високотехнологична кола круиз контрола й не може да работи в режим на ограничаване на скоростта (както и да се казва). Апродаваните коли в БГ не си светват сами фаровете... От последното хич не се оплаквам де biggrin.gif
За радиото изобщо не те разбрах какво искаш да кажеш.
Вземам си лексъс и то хибридни защото ми харесват. Ама това че ми харесват не пречи да имат и недостатъци, които да ме дразнят. И ако изключим силовият агрегат не виждам по какво моя лексус е много по-технологичен от X5 или ML, каквито карат колегите ми. Дори в дребните екстри те са доста по-напред.
И съдейки по сметките за гориво и двете други коли харчат значително по-малко.
Това е защото са ниско технологични biggrin.gif ако бяха високо технологични и те щяха да харчат повече, ама как швабите да измислят такива високо технологични коли, като на времето си изтрепаха евреите и ги прогониха и сега евреите са в щатите и само там има такива високо технологични коли, дето са измислени само да наливаш средства в тях, особено пък след като изтече гаранцията ..Vesko написа:
И съдейки по сметките за гориво и двете други коли харчат значително по-малко.
А не е ли нискотехнологичен един дизел? Или дизелът е високотехнологичен? И изобщо не се наливат пари по дизелите,изобщооооо.Толкова са безпроблемниииии,чак ми пълнят душата.Особено като потракват и припушват високотехнологично.martod написа:Това е защото са ниско технологични biggrin.gif ако бяха високо технологични и те щяха да харчат повече, ама как швабите да измислят такива високо технологични коли, като на времето си изтрепаха евреите и ги прогониха и сега евреите са в щатите и само там има такива високо технологични коли, дето са измислени само да наливаш средства в тях, особено пък след като изтече гаранцията ..Vesko написа:
И съдейки по сметките за гориво и двете други коли харчат значително по-малко.
1. Радиата са много отдавна "цифрови", ама такова недоразумение не бях виждал. Много пъти съм го лказвал, но явно програмиста не е и виждал такова радио и само със симулатори е работил. Какво да се прави... недостатаци на глобализациятаLEXUS написа:За радиото - нормално е да действа като next/prev, нали е цифрова системата, а не аналогова като Веф. Отделно, по някой път не връща последната станция заради обхвата най-вероятно,а не за друго.
Отделно- няма само 6 програмирани станции, защото имаш FM1,FM2 i t.n. и програмираните станции можеш да си запаметиш много повече.
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 7 госта