За подмяна на кои работи, Седларов? За подмяна на стелки и педали. Ти ако мислиш,че немците не изкарват хиляди коли за подмяни, ЖЕСТОКО се лъжеш. Просто при Тойота сензацията е голяма. Хюндай дръпна нагоре,защото добре работят,защо Опел не дръпне.t k d4d написа:джим струва ми се,че това е пандемия,хиляди коли за подмяна на разни работи и то като новозакупени,ЛОШО СЕДЛАРОВ,ЛОШО.Е той затова хюндай,вече дръпна нагоре
труно включват скорости
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Никаде не съм споменавал,че 1 сек. ме дели от смърта постоянно.Незнам как тълкувате фразата- има моменти..........,просто е гадно, изнервящо и опасно да маневрираш в днешно време,при толкова заспали водачи на мпс.За синхронизатор и ладите имаха, а королите защо нямат -кажи? ТИ КАЛЕГА КАТО СИ ВКАРАШ КОЛАТА В ГАРАЖА НА ПРЕДЕН - ПАК НА ПРЕДЕН ЛИ ИЗЛИЗАШ ? Е не мога да чакам 10 мин. на съеденител,как няма да се нервираш.СЕДЛАРОВ,прочети точка 3 на хубавеца ДЖИМ-БИМ и питай него за стелки и педали ли става въпрос,освен ако не са извадили,някоя стелка от първия модул.А и между другото що толкоз ги нападаш,немците да не си е....н? просто правим съпостовка за ск.кутий,коя е по лесна за употреба. И НИКОЙ ДА НЕ МИ ПРЕДЛАГА АУТОМАТИК - НИ ГИ ХАРЕСВАМ. До колегата от Бяла , снощи пробвах при поредното не включване на задна да вдигна оборотите, и взе,че се получи. Защо се получава така?Е вярно колата е на 200 х.,възможно ли е притискателя да е поомекнал вече?
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Хората ти казаха, че повечето коли, ако не 99% нямат синхронизатори на първа и задна скорост.t k d4d написа: До колегата от Бяла , снощи пробвах при поредното не включване на задна да вдигна оборотите, и взе,че се получи. Защо се получава така?Е вярно колата е на 200 х.,възможно ли е притискателя да е поомекнал вече?
Това означава, че първа и задна се включват само то спряло състояние на автомобила.
Също така с течение на времето, с неправилни навици на превключване и неправилно масло в скоростите (не оригинално масло от Тойота) се появяват и други проблеми.
Защо не си смениш първо съединителя и после да се обадиш пак?
Защо не покараш кола от същия модел на приятел и да видиш каква е разликата?
И друго, като я купува тази кола не видя ли, че скоростите имат проблем?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
А бе вие не си ли задавате въпроса , че човека може да не е имал възможност да добие преки впечатления от тази кола предварително. Защо трябва да си купувам кола като на приятелите си . Нима не е възможно да си купиш кола без да си я карал предварително.Japanese_fever написа:Хората ти казаха, че повечето коли, ако не 99% нямат синхронизатори на първа и задна скорост.t k d4d написа: До колегата от Бяла , снощи пробвах при поредното не включване на задна да вдигна оборотите, и взе,че се получи. Защо се получава така?Е вярно колата е на 200 х.,възможно ли е притискателя да е поомекнал вече?
Това означава, че първа и задна се включват само то спряло състояние на автомобила.
Също така с течение на времето, с неправилни навици на превключване и неправилно масло в скоростите (не оригинално масло от Тойота) се появяват и други проблеми.
Защо не си смениш първо съединителя и после да се обадиш пак?
Защо не покараш кола от същия модел на приятел и да видиш каква е разликата?
И друго, като я купува тази кола не видя ли, че скоростите имат проблем?
Преди да взема моята никога не бях карал такава кола де не кажа , че никога не бях карал и дизел и още му свиквам. Имах само външни впечатления и приказки на разни познати . Нито се бях качвал , нито бях карал. И какво от това - не си кувайте коли които не сте карали 200, 300 км предварително - така ли?
И моите скорости превключват твърдо - так так, так так, так так, и при мен първа и задна понякога влизат трудно особенно ако колата не е спряра на място окончателно. А задна влиза трудно даже и от място понякога и трябва да ви кажа ,ЧЕ НЕ Е ОТ СЪЕДИНИТЕЛЯ щото моя е сменен преди 8, 9 месеца оригинален AISIN барабар с маховика .
Просто можеби са си такива. Нямам тракане, харкане и каквито и да било други звуци от скоростната кутия.
И определено не ме дразни това твърдо превключване . Даже и хванах цаката по време на движение настъпвам до около 2000 2200 оборота и скоростите се сменят почти без да се усеща . Това във възходящ ред - за низходящия още не мога да определя точно, няко път става по вода друг път не. Но не ме притеснява и си карам.
Пак четете през ред. ПРОБВОХ ДВА МОДЕЛА КАТО МОЯТА - АБСОЛЙТНО СЪЩАТА РАБОТА.Като я купувах не съм пробвал най-вероятно задна , има и една погаворка кола и жена не се избират.И не вярвам някой да се мъчи да пробва на задна в движение.за какви неправилни навици? и стигате с тая смяна на маслото,да не си дистрибутор на масла?ПРОСТО КУТИЙТЕ ИМ СА ТАКИВА-ТРОПАТ.не отричам,че по съеденителя всичко перфектно , но ще покарам така засега- то скоро ще си проличи ако е от него.ПЕТРИЧ, знам приятельо,че има чалъми много, ама всичко си иска време.никой не те чака да помпиш форсираш и т.н . АЙ НА ЗДРАВЕ НА ВСИЧКИ ИВАНОВЦИ И ИВАНКиии.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Никъде в поста си не съм казал това!moloko написа:
Защо трябва да си купувам кола като на приятелите си .
Казах, сега да отиде да кара и да сравни.
Ти знаеш ли на колко км ти е правена смяна на масло на скоростите?t k d4d написа: ... и стигате с тая смяна на маслото,да не си дистрибутор на масла?ПРОСТО КУТИЙТЕ ИМ СА ТАКИВА-ТРОПАТ
Отделно, знаеш ли на какъв пробег е предписано за твоя моде да се сменя маслото в скоростите?
Като си отговориш на тези прости въпроси, може би ще ти стане по-лесно да си решиш проблема.
Сигурен съм, че много хора не го бръзснат за слива маслото в скоростите и не знаят на какъв пробег се сменя за техния модел.
Не съм дистрибутор, просто те съветвам да направиш неща, които са предписано от тези, които са ти направили колата - Тойота.
Сега ти, ако нямаш пари за масло и ти се свиди, защото ти изглежда несъществено е съвсем друг въпрос и твой проблем като цяло.
Има и друго, ако ти е прецакана скоростната кутия вече и да сменяш маслото, особена разлика няма да има.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Не си казал, нали?t k d4d написа:Никаде не съм споменавал,че 1 сек. ме дели от смърта постоянно.Незнам как тълкувате фразата- има моменти..........,просто е гадно, изнервящо и опасно да маневрираш в днешно време,при толкова заспали водачи на мпс.За синхронизатор и ладите имаха, а королите защо нямат -кажи? ТИ КАЛЕГА КАТО СИ ВКАРАШ КОЛАТА В ГАРАЖА НА ПРЕДЕН - ПАК НА ПРЕДЕН ЛИ ИЗЛИЗАШ ? Е не мога да чакам 10 мин. на съеденител,как няма да се нервираш.
Значи много се изтрелваш на задна от гаража, да не ти е на някое кръстовище по средата гаража? И 10 минути помпаш, хммм, тия детски приказки много ги обичам.t k d4d написа:А пък това който го е измислил да помпя два пъти преди да включа задна да му го натикам в задницата. ИМА МОМЕНТИ КОГАТО ПО-МАЛКО ОТ СЕКУНДА СПАСЯВА ЧОВЕШКИ ЖИВОТИ.
Синхронизатор на задна нямат повечето коли. Оф какво ти обяснявам,като не четеш. Пасат4-ка ти пасва:
Какво да чета Джим Бийм,прочел съм какво пише, но това няма нищо общо с твоя проблем. Прочети си 1-вото мнение какво пишеш и тогава ми цитирай мнението на Джим Бийм. Оплакваш се,че задна не влиза всеки път ,което според теб е животозастрашаващо. Оплакваш се,че на Корола при изгасен двигател на място скоростите не превключвали без съединител,а на Опел Кадет дизел могло.Много важно,че могло на Орела. И немските скоростни кутии за това били по-добро.LEXUS написа:Никой не го измисли така,бе колега.Просто повечето коли нямат синхронизатор на задна.Затова се налага да натиснеш втори път ПО НЯКОЙ ПЪТ.Не е казано,че е правило.
Отделно секунда спасява човешки живот на задна ли. Аз доколкото чета от 1-0вото ти мнение ти се оплакваш от задна ,а не от 1-ва,2-ра. Къде се изтрелваш на задна по тия паркинги, или на прелез на влакове на задна ли тръгваш.Какви са тия животозастрашаващи тръгвания на задна.
С тия детски въпроси какво повече да ти се отговори.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- Instruktor59@yahoo.com
- Мнения: 233
- Регистриран на: 18 Юли 2011 00:10
- Местоположение: София
... Същата история беше при мен - с Короли от 1991 и от 2001... На втората сложих Форсан за скоростни кутии, първоначално стана много мазно, после (след 20-30к) се върна почти до описаното трудно включване и изключване първа, сравнително трудно включване на втора... Забелязах, че при ускоряване на първа до над 2500 об/мин, тя се изключва много лесно, разбира се, с нормално натискане на съединителя...
Сега съм на 207к и с радост установявам, че бааавно тези неща се подобряват. Иначе за задна също пише в инструкцията ако не влиза, да се пусне лоста, да се отпусне и натисне отново съединителят...
Всички тези забележки нищо не значат за мен пред общата надеждност на колата.
Днес сутринта пък, по едни недопочистени пътища бяхме 10-12 ниви, мицубишита, сузукита, един Хай-лукс и ... една Корола, без нищо специално по нея, с едни обикновени зимни гуми, чак ме е срам - Тигър. Останалите колеги, които дойдоха с леки коли, си ги оставиха рано-рано в центъра на селото... И си карах - след първия джип, спирах леко встрани от пътя, тръгвах и пр., а снегът си бешедалеч над 20 см (!).
Сега съм на 207к и с радост установявам, че бааавно тези неща се подобряват. Иначе за задна също пише в инструкцията ако не влиза, да се пусне лоста, да се отпусне и натисне отново съединителят...
Всички тези забележки нищо не значат за мен пред общата надеждност на колата.
Днес сутринта пък, по едни недопочистени пътища бяхме 10-12 ниви, мицубишита, сузукита, един Хай-лукс и ... една Корола, без нищо специално по нея, с едни обикновени зимни гуми, чак ме е срам - Тигър. Останалите колеги, които дойдоха с леки коли, си ги оставиха рано-рано в центъра на селото... И си карах - след първия джип, спирах леко встрани от пътя, тръгвах и пр., а снегът си бешедалеч над 20 см (!).
Каквото сам си направя, никой не може...
ПОСТОЯННО и ИМА МОМЕНТИ са различни думи! Това е просто фраза!Кво се загрижихте толкоз за живота ми?Пак не внимаваш!!Къщата ми е на МАГИСТРАЛА там кръстовища няма.Един тротоар от 2 метра, ме дели от целия поток тирове и коли,пътуващи от Турция за Европа и обратно!И 10 мин. не помпам,а имам предвид,че за да тръгна в точния момент,трябва да стоя 10 мин. на съед. с вкл. задна!!!!Кото си толкова запознат,кажи кои коли имат синхронизатор, и кои не, и защо е така?А на джим бим като си чел , що се ебаваш и ме питаш за стелки и педали ли става въпрос СЕДЛАРОВ! Я прочети още веднъж! Това беше едно отклонение от темата,за масовия проблем на нови коли.Колкото до маслото - НИКОЙ НЕ Е В СЪСТОЯНИЕ ДА МЕ ОБЕДИ,ЧЕ ОТ НЕГО. Пример- с кадета съм минал само аз 450 хил.Част от тях съм дърпал коли ремаркета 7 год. градско такси.запушвал съм феродо доста пъти,боксувайки с натоварено ремарке и т. н. , но никога не съм сменял съед. нито съм проверявал даже има ли масло в ск. кут. камо ли да го сменям. Между другото на ква възраст сте лексус и хонда сивик,само годините.Коментари,моля вече не правете
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 7 госта