
Хващам се на бас ще предния макферсън са го сменили с double wishbone и че двигателя небрежно са го преместили леко назад

http://www.youtube.com/watch?v=3ukxGMzt-Ww
http://www.youtube.com/watch?v=174l6gEJrrw
Много маняшка ,сигурно и масата е кам илядо килограма совсе тръбите:)MX5 написа:Ето инещата. Версията за SuperGT GT300.
Хващам се на бас ще предния макферсън са го сменили с double wishbone и че двигателя небрежно са го преместили леко назад
http://www.youtube.com/watch?v=3ukxGMzt-Ww
http://www.youtube.com/watch?v=174l6gEJrrw
За нито една от колите, които имам не съм търсил каквото и да е разпределение на тежестта - дрифта не ми е интересен.Japanese_fever написа:Забравих само да добавя за alex72bg, тъй като видях кара легендарни модели на Тойота - Селика и MR2.
Та Алекс, нито една от тези коли няма разпределение на тежестта 53:47, а и отделно не съм сигурен дали идват от завода около 200 коня, без турбо, както е GT86.
Както съм цитирал по-горе:Тази кола съм почти сигурен, че идва с двигател, който е готов за турбиниране (двигател от Импреза, без турбото) и понася мин. 100 коня отгоре без модификации на вътрешности и на трансмисията също. A Субару BRZ, може да идва направо турбинирано.The best part is that Toyota wants to see owners modify their cars, personalize them to create their own bespoke vehicles and extract the potential the car obviously has.
http://wot.motortrend.com/toyota-gt-86- ... 39367.html
Разпределението на тежестта не е + само при дрифтене, но при всяко едно от действията - тръгване, спиране и най-важното - влизане и излизане от завой.alex72bg написа:
За нито една от колите, които имам не съм търсил каквото и да е разпределение на тежестта - дрифта не ми е интересен.
Съгласен съм, но може да се компенсира с доста други неща. За мен теглото е един от най-важните показатели.Japanese_fever написа:
Разпределението на тежестта не е + само при дрифтене, но при всяко едно от действията - тръгване, спиране и най-важното - влизане и излизане от завой.
zadnia diff e Torsen. Subaru izpolzvat Torsen ot kakto Toyota gi kupiha. inache i na men mi izglejda che kolata e poveche Subaru ot kolkoto Toyota. dori na kalnicite na Toyota Modela e shtampovano SubaruMX5 написа:От всичките тия снимки в MotoIQ и т.н. обаче се вижда, че тая кола е 99% Субару (не само двигателя, а и окачвания, спирачки, дифове, главини и всичко останало). Единственото нещо от Тойота, което забелязах досега снимките, е хибридната инжекция...
Subaru polzvat 5x100 i 5x114(2005 i po-novite STi). Toyota sashto polzva 5x100(Celica, Corolla, tC, xD...) i 5x114(Camry i vsichki proizvodni). po-skoro vaprosa e razmera na hub-a, che da razberem dali e Subaru ili Toyota.MX5 написа:Той естествено, че щом е на Тойота мероприятие няма да си признае, че Субару инжинери са проектирали почти цялата кола.
Погледни снимките обаче - там няма как да се скрие кой е проектирал колата.
Окачвания, спирачки, мостове и какво ли не още - всичко е чисто Субару form factor, а не Тойота.
Даже включително и Субару дебилизми от рода на 5x100 конфигурация на болтовете на джантите (напълно безмислена в днешно време).
И понеже 2-те коли ще са еднакви - който ще си купува не виждам причина да предпочете Тойотата пред Субаруто, след като Субару е истинската емблема на тая кола. Освен цената де ... Говори се, че Тойотата ще е по-евтина и, който иска истинската емблема, ще трябва да се кихне повече.
Потребители разглеждащи този форум: 1euro и 9 госта