Toyota FT-86!
- Raya
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Видях евтиния и конете по-биват за нашите пътища, но няма кожен салон.
Купетата не ми се връзват в съзнанието с текстила. Имат и подгряване на седалките biggrin.gif , нашите японци са много стиснати за тази екстра и регулиране на седалките още правят с ръчки
Купетата не ми се връзват в съзнанието с текстила. Имат и подгряване на седалките biggrin.gif , нашите японци са много стиснати за тази екстра и регулиране на седалките още правят с ръчки

....--Celica 1.8_00г--Avensis 1.6_00г--Avensis 1.8_05г--....
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Mark kakto vinagi dava nai-dobroto i cenno info
This allows it to claim the lowest center of gravity (475mm) in current front-engined production cars.
http://www.autozine.org/0_News/Archive/ ... frame.html
This allows it to claim the lowest center of gravity (475mm) in current front-engined production cars.
http://www.autozine.org/0_News/Archive/ ... frame.html

Ето тук още 2 интересни статии, че много линкове към обща плява се пуснаха по-горе.LordDigital написа:Mark kakto vinagi dava nai-dobroto i cenno info
This allows it to claim the lowest center of gravity (475mm) in current front-engined production cars.
http://www.autozine.org/0_News/Archive/ ... frame.html
http://www.thetruthaboutcars.com/2011/1 ... -engineer/
http://www.motoiq.com/magazine_articles ... -sbrz.aspx
"The big hose teeing off the intake looks like it's piping sound to the interior. This is a relatively common thing these days. When the intake is placed way up in cold-air land forward of the radiator, the only way to get good intake honkus sounds to the guy making the payments is to pipe the sound in through a membrane (kinda like a rugged speaker cone with no driver) that lets sound pass through without letting unfiltered air slip by. Miatas use these, Mustangs use these, and they're quite common in Europe where drive-by noise regulations make it nearly impossible for a car to sound good without one."


- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Dobri LinksMX5 написа:Ето тук още 2 интересни статии, че много линкове към обща плява се пуснаха по-горе.LordDigital написа:Mark kakto vinagi dava nai-dobroto i cenno info
This allows it to claim the lowest center of gravity (475mm) in current front-engined production cars.
http://www.autozine.org/0_News/Archive/ ... frame.html
http://www.thetruthaboutcars.com/2011/1 ... -engineer/
http://www.motoiq.com/magazine_articles ... -sbrz.aspx


- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Много качествени линкове наистина. Поздравления и от мен. Има и много друга, добре представена и интересна инфо.LordDigital написа:Dobri LinksMX5 написа:Ето тук още 2 интересни статии, че много линкове към обща плява се пуснаха по-горе.LordDigital написа:Mark kakto vinagi dava nai-dobroto i cenno info
This allows it to claim the lowest center of gravity (475mm) in current front-engined production cars.
http://www.autozine.org/0_News/Archive/ ... frame.html
http://www.thetruthaboutcars.com/2011/1 ... -engineer/
http://www.motoiq.com/magazine_articles ... -sbrz.aspx

Последно промяна от LEXUS на 02 Дек 2011 01:50, променено общо 1 път.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
От всичките тия снимки в MotoIQ и т.н. обаче се вижда, че тая кола е 99% Субару (не само двигателя, а и окачвания, спирачки, дифове, главини и всичко останало). Единственото нещо от Тойота, което забелязах досега снимките, е хибридната инжекция...
Последно промяна от MX5 на 02 Дек 2011 01:52, променено общо 1 път.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
От думите на главния Тойота инженер за ГТ86 не се разбира това.MX5 написа:От всичките тия снимки в MotoIQ и т.н. обаче се вижда, че тая кола е 99% Субару (не само двигателя, а и окачвания, спирачки, дифове, главини и всичко останало). Единственото нещо от Тойота, което забелязах досега от тия снимки, е хибридната инжекция...
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Той естествено, че щом е на Тойота мероприятие няма да си признае, че Субару инжинери са проектирали почти цялата кола.LEXUS написа:От думите на главния Тойота инженер за ГТ86 не се разбира това.
Погледни снимките обаче - там няма как да се скрие кой е проектирал колата.
Окачвания, спирачки, мостове и какво ли не още - всичко е чисто Субару form factor, а не Тойота.
Даже включително и Субару дебилизми от рода на 5x100 конфигурация на болтовете на джантите (напълно безмислена в днешно време).
И понеже 2-те коли ще са еднакви - който ще си купува не виждам причина да предпочете Тойотата пред Субаруто, след като Субару е истинската емблема на тая кола. Освен цената де ... Говори се, че Тойотата ще е по-евтина и, който иска истинската емблема, ще трябва да се кихне повече.
Погледни снимките на колата, а не разтягане на локуми. Тия главини на Тойота ли ти прилича или на Субару? Тия спирачни апарати са на Legacy GT. Окачването и предното и задното доколкото виждам е Субару Импреза. Задния мост/хващането на диференциала си е Субару. И т.н. и т.н.LEXUS написа:Нали не мислиш, че това,което говори, си го измисля? Защото едното интервю не е на Тойота ивент!
Чел ли си добре и двете интервюта?
Гледай подробно снимките - тук ги има и във формат с по-голяма резолюция:
http://photos.motoiq.com/
Само това, което Субару са нямали в употреба при техни модели са взели от Тойота, а не обратното.
Даже и лоста за скоростите е от Импреза СТИ
Последно промяна от MX5 на 02 Дек 2011 02:43, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта