проблем при авенсис д2д 2000г
Ужас си е .
Утре сутринта отивам и ги правя пепел ..
Писна ми честно .. не сам им платил няма и да им ...
Взимам си колата и е карам в някои сервиз на Toyota да ми е правят .
Може ли колата да ми седи там 4 дена ,а влезна за ролки ремъци и масла .. Не знам како правят честно ...Да кажат не можем ..
А те думи много за 4 часа колата е 6.. станаха 4 дена ..
Кръвно вдигнах честно ..
Утре сутринта отивам и ги правя пепел ..
Писна ми честно .. не сам им платил няма и да им ...
Взимам си колата и е карам в някои сервиз на Toyota да ми е правят .
Може ли колата да ми седи там 4 дена ,а влезна за ролки ремъци и масла .. Не знам како правят честно ...Да кажат не можем ..
А те думи много за 4 часа колата е 6.. станаха 4 дена ..
Кръвно вдигнах честно ..
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Тези са като д-р Куин Лечителката. Видиш ли такъв шарен сервиз, БЕГАЙ ДАЛЕЧЕ! 

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52
Ами сменихме и семерингите на скоростната кутия .Не можем да намерим оригинални.Вчера от София ни изпратиха.
Единия изби . Днеска ще ходя да е взимам от сервиза .
Колата не е карана от много време .
Дано не избие още нещо.
А за паленето ще пробвам с нов акумулатор да видим дали не е от това .
По принцип върти здраво ,а може и да е от стартера както каза от тук един колега.
Абе филм ...
Единия изби . Днеска ще ходя да е взимам от сервиза .
Колата не е карана от много време .
Дано не избие още нещо.
А за паленето ще пробвам с нов акумулатор да видим дали не е от това .
По принцип върти здраво ,а може и да е от стартера както каза от тук един колега.
Абе филм ...

Да направя малка корекция.
По-скоро БЕНДИКСа отколкото СТАРТЕРА. Много добре си спомням как протекоха събитията. Паленето - от 4, 5 оборот. Малък акумулатор за този мотор и един ден миналата зима при -10 градуса една събота окончателно отказа да запали. Комшия ми даде ток, запалих, отидох веднага и си поръчах една БЕРГА, като там ми дадоха оборотен акумулатор докато го доставят. След три дни бях с нов акумулатор с две г. гаранция . Чак след това БЕНДИКСА започна да "превърта" можеби в следствие на новия по силен акумулатор. В Пловдив има един арменец - близо да Бриколаж , говорили сме по тази тема - спец по стартери и бендикси . Закарах я и - мисля че беше 70 лева - смяна на бендикса и проблемите с паленето изчезнаха. Като ти чета темата обаче е много възможно проблема да е комплексен и да не е само в "стартовата система". И ти като мен за съжаление си попаднал на прекален измамник- автоджамбазин. Пожелавам успех и дано невите ти издържат докато колата тръгне както трябва.
По-скоро БЕНДИКСа отколкото СТАРТЕРА. Много добре си спомням как протекоха събитията. Паленето - от 4, 5 оборот. Малък акумулатор за този мотор и един ден миналата зима при -10 градуса една събота окончателно отказа да запали. Комшия ми даде ток, запалих, отидох веднага и си поръчах една БЕРГА, като там ми дадоха оборотен акумулатор докато го доставят. След три дни бях с нов акумулатор с две г. гаранция . Чак след това БЕНДИКСА започна да "превърта" можеби в следствие на новия по силен акумулатор. В Пловдив има един арменец - близо да Бриколаж , говорили сме по тази тема - спец по стартери и бендикси . Закарах я и - мисля че беше 70 лева - смяна на бендикса и проблемите с паленето изчезнаха. Като ти чета темата обаче е много възможно проблема да е комплексен и да не е само в "стартовата система". И ти като мен за съжаление си попаднал на прекален измамник- автоджамбазин. Пожелавам успех и дано невите ти издържат докато колата тръгне както трябва.
Днеска отидох да си я взема . Казаха ми 1000 лева ти струва ремонта .
Студена пот ме изби .И като размислих по добре да бях я закарал на Карловско шосе в Тoyota..Пак толкова пари ще ми кажат,но да знам че са майстори.Тук ми счупили една свеж и парчето остана вътре .
Сега карам така до понеделник .Ще свалят дюзата и от там щели да го вадят . Е на тези вече може да се каже че са МАЙСТОРИ .По принцип съм спокоен човек,но не ми издържаха нервите.
Много нерви ама много ..

Студена пот ме изби .И като размислих по добре да бях я закарал на Карловско шосе в Тoyota..Пак толкова пари ще ми кажат,но да знам че са майстори.Тук ми счупили една свеж и парчето остана вътре .
Сега карам така до понеделник .Ще свалят дюзата и от там щели да го вадят . Е на тези вече може да се каже че са МАЙСТОРИ .По принцип съм спокоен човек,но не ми издържаха нервите.
Много нерви ама много ..

1000 лв за всичко ,смяна на ангрежен ремък и ролки ,обслужващи ремъци,реколки, масло,въздушен,маслен,горивен и на купето филтри + подгревни свещи + някакъв семеринг на скоростната кутия ли ти е сметката (в тая сума и труда).
Ако е така е нормална ако са ти оригинални консумативите. Смяната на ангренажния ремък е доста като време процедурата , и се разколачва доста неща. Т.ч. За 4 часа и напълно наясно да си с процедурата и да имаш всички инструменти е много съмнително да ти ги подменят(За сравнение в Тиксим дават 8 часа, по други сервизи гледам и до 6 часа труд докарват)
Иначе за паленото. Ако върти здраво как тогава ще е стартер, нали точно той върти,ако бендикс стартера ще прави "фиу" а двигателя няма да се върти защото не се е зацепил със маховика, съвсем други са симптомите на стартер и чаркълъците му. Принципно на D4D им трябва известно време да качи налягане в рейката ГНП-то,та колегата killer ти е казал правилно че палят по-бавничко. При мен също и трябва известно време въртене и преди да запали ,ако отпусна ключа и на последващото завъртане запалва на мига. Ако нещо не е наред то е някъде по клапани SCV или там каквито други има по common rail-a. Ама ако са те, не само няма да пали бързо ами и няма да върви. Смяната на подгревни свещи във все още топлото време не ще реши проблема. Тия свещи са просто нагреватели и си има проста процедура да проверят дали не са изгорели, с омметър
Ако не са изгорели не е необходима смяна. Това не са "запалителни" свещи на бензинка. Дори и да са изгорели и без тях ще пали
.
ПС: Пиши кой е тоя сервиз пловдивчани да не си водим никога там тойотките
Ако е така е нормална ако са ти оригинални консумативите. Смяната на ангренажния ремък е доста като време процедурата , и се разколачва доста неща. Т.ч. За 4 часа и напълно наясно да си с процедурата и да имаш всички инструменти е много съмнително да ти ги подменят(За сравнение в Тиксим дават 8 часа, по други сервизи гледам и до 6 часа труд докарват)
Иначе за паленото. Ако върти здраво как тогава ще е стартер, нали точно той върти,ако бендикс стартера ще прави "фиу" а двигателя няма да се върти защото не се е зацепил със маховика, съвсем други са симптомите на стартер и чаркълъците му. Принципно на D4D им трябва известно време да качи налягане в рейката ГНП-то,та колегата killer ти е казал правилно че палят по-бавничко. При мен също и трябва известно време въртене и преди да запали ,ако отпусна ключа и на последващото завъртане запалва на мига. Ако нещо не е наред то е някъде по клапани SCV или там каквито други има по common rail-a. Ама ако са те, не само няма да пали бързо ами и няма да върви. Смяната на подгревни свещи във все още топлото време не ще реши проблема. Тия свещи са просто нагреватели и си има проста процедура да проверят дали не са изгорели, с омметър


ПС: Пиши кой е тоя сервиз пловдивчани да не си водим никога там тойотките

Да се намеся отново. И моята мислех че върти доста преди да запали. Въобще и не помислях за стартер, бендикс, а си мислех за калпава нафта и прословутите клапани. проблема е че това познато ни "фиууу" при проблем със стартера не се чуваше. В началото на септември нещата станаха много зле. имаше случаи когато пали от първият път, но по някога палеше от 10 и пак без фиуу. Мислейки си за клапаните, като нямаше накъде ги купих и смених, лошото беше, че проблема остана. Вечерта се замислих и достигнах до извода, че щом след като запали и върви (не губи мощност или нещо подобно), значи проблема ще да е в запалването. На сутринта излязох да тествам. от 10 опита запали 8. тогава реших да ходя на майстор на стартери. Отидох, ремонтираха ми го за 90 лева и проблема с бавното палене изчезна. От тогава и добавки не съм слагал. Другият ми симптом беше, че от време на време когато завъртах да паля. Като почнеше да върти в един момент все едно някой дръпваше "+" кабел и спираше да върти, следващото въртене всичко беше ок.
До колегата пуснал темата. Старите ми клапани са у мен, ако иска да тества с тях съм на разположение.
До колегата пуснал темата. Старите ми клапани са у мен, ако иска да тества с тях съм на разположение.
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
преди доста време имах една тойота hiace 4х4 2.4д.беше на 200к и когато беше студен двигателя палеше не от половин завъртане,ами светкавично.невероятна беше!когато обаче беше загряла,въртеше винаги няколко оборота,докато запали.явно всеки двигател си има особености,на мен ми се струва,че не е причина за притеснение.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта