проблем при авенсис д2д 2000г
Мнение от axl » 02 Ное 2011 21:08
Утре сутринта отивам и ги правя пепел ..
Писна ми честно .. не сам им платил няма и да им ...
Взимам си колата и е карам в някои сервиз на Toyota да ми е правят .
Може ли колата да ми седи там 4 дена ,а влезна за ролки ремъци и масла .. Не знам како правят честно ...Да кажат не можем ..
А те думи много за 4 часа колата е 6.. станаха 4 дена ..
Кръвно вдигнах честно ..
axl
KiLLeR
Мнение от axl » 02 Ное 2011 21:18
Не искам да се разчува..
Но честно колега кръвно вдигнах..
Добър сервиз .
Имам 15 приятеля които си карат колите там .
Много са доволни..
Влизат всякакви коли виждал сам и доста скапи и са доволни ,но какво се случи с моята НАПРАВО НЕ ЗНАМ

axl
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Мнение от zi_zi_top » 02 Ное 2011 22:47

Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
zi_zi_top
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52
Мнение от rumenmitev » 03 Ное 2011 09:17
rumenmitev
axl
LEXUS
Мнение от axl » 04 Ное 2011 07:42
Единия изби . Днеска ще ходя да е взимам от сервиза .
Колата не е карана от много време .
Дано не избие още нещо.
А за паленето ще пробвам с нов акумулатор да видим дали не е от това .
По принцип върти здраво ,а може и да е от стартера както каза от тук един колега.
Абе филм ...

axl
Мнение от moloko » 04 Ное 2011 09:02
По-скоро БЕНДИКСа отколкото СТАРТЕРА. Много добре си спомням как протекоха събитията. Паленето - от 4, 5 оборот. Малък акумулатор за този мотор и един ден миналата зима при -10 градуса една събота окончателно отказа да запали. Комшия ми даде ток, запалих, отидох веднага и си поръчах една БЕРГА, като там ми дадоха оборотен акумулатор докато го доставят. След три дни бях с нов акумулатор с две г. гаранция . Чак след това БЕНДИКСА започна да "превърта" можеби в следствие на новия по силен акумулатор. В Пловдив има един арменец - близо да Бриколаж , говорили сме по тази тема - спец по стартери и бендикси . Закарах я и - мисля че беше 70 лева - смяна на бендикса и проблемите с паленето изчезнаха. Като ти чета темата обаче е много възможно проблема да е комплексен и да не е само в "стартовата система". И ти като мен за съжаление си попаднал на прекален измамник- автоджамбазин. Пожелавам успех и дано невите ти издържат докато колата тръгне както трябва.
moloko
Мнение от axl » 04 Ное 2011 17:50
Студена пот ме изби .И като размислих по добре да бях я закарал на Карловско шосе в Тoyota..Пак толкова пари ще ми кажат,но да знам че са майстори.Тук ми счупили една свеж и парчето остана вътре .
Сега карам така до понеделник .Ще свалят дюзата и от там щели да го вадят . Е на тези вече може да се каже че са МАЙСТОРИ .По принцип съм спокоен човек,но не ми издържаха нервите.
Много нерви ама много ..

axl
Мнение от whitefang » 07 Ное 2011 17:04
Ако е така е нормална ако са ти оригинални консумативите. Смяната на ангренажния ремък е доста като време процедурата , и се разколачва доста неща. Т.ч. За 4 часа и напълно наясно да си с процедурата и да имаш всички инструменти е много съмнително да ти ги подменят(За сравнение в Тиксим дават 8 часа, по други сервизи гледам и до 6 часа труд докарват)
Иначе за паленото. Ако върти здраво как тогава ще е стартер, нали точно той върти,ако бендикс стартера ще прави "фиу" а двигателя няма да се върти защото не се е зацепил със маховика, съвсем други са симптомите на стартер и чаркълъците му. Принципно на D4D им трябва известно време да качи налягане в рейката ГНП-то,та колегата killer ти е казал правилно че палят по-бавничко. При мен също и трябва известно време въртене и преди да запали ,ако отпусна ключа и на последващото завъртане запалва на мига. Ако нещо не е наред то е някъде по клапани SCV или там каквито други има по common rail-a. Ама ако са те, не само няма да пали бързо ами и няма да върви. Смяната на подгревни свещи във все още топлото време не ще реши проблема. Тия свещи са просто нагреватели и си има проста процедура да проверят дали не са изгорели, с омметър


ПС: Пиши кой е тоя сервиз пловдивчани да не си водим никога там тойотките

whitefang
Мнение от dimpex_01 » 07 Ное 2011 19:23
До колегата пуснал темата. Старите ми клапани са у мен, ако иска да тества с тях съм на разположение.
dimpex_01
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от jim_beam » 07 Ное 2011 20:36
jim_beam
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение от LEXUS » 07 Ное 2011 21:03
Така палят старите тойоти. Много се кефя точно на това. Палят като кибрит.jim_beam написа:преди доста време имах една тойота hiace 4х4 2.4д.беше на 200к и когато беше студен двигателя палеше не от половин завъртане,ами светкавично.невероятна беше!

LEXUS
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 1 гост