проблем при авенсис д2д 2000г

axl
Мнения: 22
Регистриран на: 01 Ное 2011 18:32
Местоположение: Асеновград

Мнение от axl » 02 Ное 2011 21:08

Ужас си е .
Утре сутринта отивам и ги правя пепел ..
Писна ми честно .. не сам им платил няма и да им ...
Взимам си колата и е карам в някои сервиз на Toyota да ми е правят .
Може ли колата да ми седи там 4 дена ,а влезна за ролки ремъци и масла .. Не знам како правят честно ...Да кажат не можем ..
А те думи много за 4 часа колата е 6.. станаха 4 дена ..
Кръвно вдигнах честно ..

Аватар
KiLLeR
Мнения: 1189
Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
Местоположение: Пловдив/София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от KiLLeR » 02 Ное 2011 21:11

Гледам, че си от Асеновград, къде я закара?
Toyota Avensis D4D 2001

Изображение

axl
Мнения: 22
Регистриран на: 01 Ное 2011 18:32
Местоположение: Асеновград

Мнение от axl » 02 Ное 2011 21:18

По добре да не казвам че е приятел.
Не искам да се разчува..
Но честно колега кръвно вдигнах..
Добър сервиз .
Имам 15 приятеля които си карат колите там .
Много са доволни..
Влизат всякакви коли виждал сам и доста скапи и са доволни ,но какво се случи с моята НАПРАВО НЕ ЗНАМ sad.gif

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 02 Ное 2011 22:47

Тези са като д-р Куин Лечителката. Видиш ли такъв шарен сервиз, БЕГАЙ ДАЛЕЧЕ! :censored:
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

rumenmitev
Мнения: 160
Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52

Мнение от rumenmitev » 03 Ное 2011 09:17

Не се вкарвай в излишни разходи колега, вече наколко колеги ти казахме, че така си палят.

axl
Мнения: 22
Регистриран на: 01 Ное 2011 18:32
Местоположение: Асеновград

Мнение от axl » 03 Ное 2011 12:51

Мерси :thumbsup:

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 03 Ное 2011 18:26

Какво стана накрая?
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

axl
Мнения: 22
Регистриран на: 01 Ное 2011 18:32
Местоположение: Асеновград

Мнение от axl » 04 Ное 2011 07:42

Ами сменихме и семерингите на скоростната кутия .Не можем да намерим оригинални.Вчера от София ни изпратиха.
Единия изби . Днеска ще ходя да е взимам от сервиза .
Колата не е карана от много време .
Дано не избие още нещо.
А за паленето ще пробвам с нов акумулатор да видим дали не е от това .
По принцип върти здраво ,а може и да е от стартера както каза от тук един колега.
Абе филм ... wacko.gif

moloko
Мнения: 283
Регистриран на: 14 Окт 2010 22:23
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от moloko » 04 Ное 2011 09:02

Да направя малка корекция.
По-скоро БЕНДИКСа отколкото СТАРТЕРА. Много добре си спомням как протекоха събитията. Паленето - от 4, 5 оборот. Малък акумулатор за този мотор и един ден миналата зима при -10 градуса една събота окончателно отказа да запали. Комшия ми даде ток, запалих, отидох веднага и си поръчах една БЕРГА, като там ми дадоха оборотен акумулатор докато го доставят. След три дни бях с нов акумулатор с две г. гаранция . Чак след това БЕНДИКСА започна да "превърта" можеби в следствие на новия по силен акумулатор. В Пловдив има един арменец - близо да Бриколаж , говорили сме по тази тема - спец по стартери и бендикси . Закарах я и - мисля че беше 70 лева - смяна на бендикса и проблемите с паленето изчезнаха. Като ти чета темата обаче е много възможно проблема да е комплексен и да не е само в "стартовата система". И ти като мен за съжаление си попаднал на прекален измамник- автоджамбазин. Пожелавам успех и дано невите ти издържат докато колата тръгне както трябва.

axl
Мнения: 22
Регистриран на: 01 Ное 2011 18:32
Местоположение: Асеновград

Мнение от axl » 04 Ное 2011 17:50

Днеска отидох да си я взема . Казаха ми 1000 лева ти струва ремонта .
Студена пот ме изби .И като размислих по добре да бях я закарал на Карловско шосе в Тoyota..Пак толкова пари ще ми кажат,но да знам че са майстори.Тук ми счупили една свеж и парчето остана вътре .
Сега карам така до понеделник .Ще свалят дюзата и от там щели да го вадят . Е на тези вече може да се каже че са МАЙСТОРИ .По принцип съм спокоен човек,но не ми издържаха нервите.
Много нерви ама много ..
wacko.gif

whitefang
Мнения: 145
Регистриран на: 21 Сеп 2010 10:22
Местоположение: Пловдив

Мнение от whitefang » 07 Ное 2011 17:04

1000 лв за всичко ,смяна на ангрежен ремък и ролки ,обслужващи ремъци,реколки, масло,въздушен,маслен,горивен и на купето филтри + подгревни свещи + някакъв семеринг на скоростната кутия ли ти е сметката (в тая сума и труда).
Ако е така е нормална ако са ти оригинални консумативите. Смяната на ангренажния ремък е доста като време процедурата , и се разколачва доста неща. Т.ч. За 4 часа и напълно наясно да си с процедурата и да имаш всички инструменти е много съмнително да ти ги подменят(За сравнение в Тиксим дават 8 часа, по други сервизи гледам и до 6 часа труд докарват)
Иначе за паленото. Ако върти здраво как тогава ще е стартер, нали точно той върти,ако бендикс стартера ще прави "фиу" а двигателя няма да се върти защото не се е зацепил със маховика, съвсем други са симптомите на стартер и чаркълъците му. Принципно на D4D им трябва известно време да качи налягане в рейката ГНП-то,та колегата killer ти е казал правилно че палят по-бавничко. При мен също и трябва известно време въртене и преди да запали ,ако отпусна ключа и на последващото завъртане запалва на мига. Ако нещо не е наред то е някъде по клапани SCV или там каквито други има по common rail-a. Ама ако са те, не само няма да пали бързо ами и няма да върви. Смяната на подгревни свещи във все още топлото време не ще реши проблема. Тия свещи са просто нагреватели и си има проста процедура да проверят дали не са изгорели, с омметър :) Ако не са изгорели не е необходима смяна. Това не са "запалителни" свещи на бензинка. Дори и да са изгорели и без тях ще пали :).

ПС: Пиши кой е тоя сервиз пловдивчани да не си водим никога там тойотките ohmy.gif
Изображение
Corolla EU12 CDE120 D4D 2003

dimpex_01
Мнения: 182
Регистриран на: 30 Дек 2009 20:40
Местоположение: София

Мнение от dimpex_01 » 07 Ное 2011 19:23

Да се намеся отново. И моята мислех че върти доста преди да запали. Въобще и не помислях за стартер, бендикс, а си мислех за калпава нафта и прословутите клапани. проблема е че това познато ни "фиууу" при проблем със стартера не се чуваше. В началото на септември нещата станаха много зле. имаше случаи когато пали от първият път, но по някога палеше от 10 и пак без фиуу. Мислейки си за клапаните, като нямаше накъде ги купих и смених, лошото беше, че проблема остана. Вечерта се замислих и достигнах до извода, че щом след като запали и върви (не губи мощност или нещо подобно), значи проблема ще да е в запалването. На сутринта излязох да тествам. от 10 опита запали 8. тогава реших да ходя на майстор на стартери. Отидох, ремонтираха ми го за 90 лева и проблема с бавното палене изчезна. От тогава и добавки не съм слагал. Другият ми симптом беше, че от време на време когато завъртах да паля. Като почнеше да върти в един момент все едно някой дръпваше "+" кабел и спираше да върти, следващото въртене всичко беше ок.
До колегата пуснал темата. Старите ми клапани са у мен, ако иска да тества с тях съм на разположение.
AVENSIS combi, D4D, 2001

Изображение

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 07 Ное 2011 20:36

преди доста време имах една тойота hiace 4х4 2.4д.беше на 200к и когато беше студен двигателя палеше не от половин завъртане,ами светкавично.невероятна беше!когато обаче беше загряла,въртеше винаги няколко оборота,докато запали.явно всеки двигател си има особености,на мен ми се струва,че не е причина за притеснение.
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 07 Ное 2011 21:03

jim_beam написа:преди доста време имах една тойота hiace 4х4 2.4д.беше на 200к и когато беше студен двигателя палеше не от половин завъртане,ами светкавично.невероятна беше!
Така палят старите тойоти. Много се кефя точно на това. Палят като кибрит. rolleyes.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 07 Ное 2011 21:22

интересното беше,че не гореше грам масло-железен бус!
сори за офтопика! :whistle:
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Semrush [Bot] и 6 госта