Някои неща от клипчето ме изненадват... Уплътнението на вратата се вади наистина, но не от самосебеси а със специфично дърпане за да се освободи гумата от захвата на ламарината, задната седалка при мен е стабилна, и абсолютно категорично това сучене го няма. Калници не съм огъвал засега, нито умишлено нито неволно, но може и да са такива...
По въпроса за задния капак, то там съм провел много тестове - имам багажник за колела, който стъпва само на него и по-специално върху плоска равна част от ламарината му и се закрепва с ремъци отново само за него (нямам обаче моя снимка как точно стои). Карал съм 2 велосипеда, които с теглото на самия багажник са към 40 килограма и при скорости до 120 нито капака подаде, нито ламарината ми се огъна. По бързо не съм карал, че дори и при тази скорост разхода се вдига с 1л/100 над обичайното. Даже лакът не се е матирал в зоните на допир...
Тойота е трън в очите на завистниците, а ние можем само да сме щастливи, че я притежаваме

(Другата ми кола е от концерна VAG - Шкода Фабиа. Страхотен автомобил, който когато купих надмина всичките ми очаквания но Тойотата си обичам повече.)
