
Смяна на плътни дискове с вентилирани
Смяна на плътни дискове с вентилирани
Мнение от ing » 15 Юли 2006 14:39
Реших да си сменя дисковете, че греят доста и са износени на моя дизелов самолет
CE80. По разрових се но намерих само плътни . В една моя любима автоморга си намерих вентилирани поизносени до 15мм ( плътните нови са между 13 - 14 мм) реших че ще станат. Обаче се оказа , че спирачният апарат трябва да се изтегли на вън (към джантата) с 3-5 мм (не съм го премерил още). Въпроса ми е какви евентуални проблеми бих имал със спирачките ако добавя една плочка (както е на картинката)

- Прикачени файлове
-
- 1.GIF (9.13 KiB) Преглеждано 3671 пъти
ing
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Re: Смяна на плътни дискове с вентилирани
Мнение от LordDigital » 15 Юли 2006 17:13
Spored men ne ti trebat ventilatori ,naVmesto Diskoveing написа:Реших да си сменя дисковете, че греят доста и са износени на моя дизелов самолетCE80. По разрових се но намерих само плътни . В една моя любима автоморга си намерих вентилирани поизносени до 15мм ( плътните нови са между 13 - 14 мм) реших че ще станат. Обаче се оказа , че спирачният апарат трябва да се изтегли на вън (към джантата) с 3-5 мм (не съм го премерил още). Въпроса ми е какви евентуални проблеми бих имал със спирачките ако добавя една плочка (както е на картинката)

LordDigital
jamie
Мнение от ing » 17 Юли 2006 09:06
Пробвах ги разтоянието се оказа 2,2мм обаче скобата която държи накладките се оказа малка, луфта м/ду нея и диска е около 0,5 - 1 мм в основата на диска
. Така че за сега се отказвам между другото те са си написали и на скобата и на апарата "13.5S" ама кой да чете. Благодаря все пак
.


ing
El Camino
Мнение от ing » 17 Юли 2006 14:41
мисля че съм виждал тасове или алуминиеви джанти с отвори направени така че да вкарват въздух към дисковете, а иначе от купето да се обдухва ще пречи предпазната ламарина ( не и знам името
) , но и тя дасе махне ще обдухва само едната страна. Първия вариант е по-добър според мен.

ing
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение от agent dust » 17 Юли 2006 21:31
въздухосборниците са с канали и отвеждат въздуха до спирачките - няма начин само ако колата е с някакъв голям интеркулер и тръбите му минават точно брез мястото на въздухосборницитеing написа:мисля че съм виждал тасове или алуминиеви джанти с отвори направени така че да вкарват въздух към дисковете, а иначе от купето да се обдухва ще пречи предпазната ламарина ( не и знам името) , но и тя дасе махне ще обдухва само едната страна. Първия вариант е по-добър според мен.
status: за БАН
agent dust
NIK_4E
Мнение от El Camino » 18 Юли 2006 11:28
Ей тва е интересно и евтино решение.NIK_4E написа:ПРИ ПЕЖО СЪМ ВИЖДАЛ ВЪЗДУХОЗАБОРНИЦИ ЗАКРЕПЕНИ НА НОСАЧА И НАСОЧВАТ ВЪЗДУХА КОЙТО МИНАВА ПОД КОЛАТА КЪМ СПИРАЧНИТЕ АПАРАТИ И ДИСКОВЕТЕ АЗ ИМАМ ТАКИВА И МИСЛЯ ДА ГИ МОНТИРАМ НА МОЯТА МОГА ДА ПРАТЯ И СНИМКА
Само дето трябва да се внимава да не загребват вода отдолу и да не я хвърлят на дисковете. Може ли да опишеш как точно е реализирано при Пежо? Тези предпазните ламарини там ли са и как са модифицирани?
El Camino
Reptile
Обратно към “Общи технически въпроси”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 5 госта