Смяна на плътни дискове с вентилирани

Аватар
ing
Мнения: 85
Регистриран на: 23 Мар 2006 14:02
Местоположение: Plovdiv

Смяна на плътни дискове с вентилирани

Мнение от ing » 15 Юли 2006 14:39

Реших да си сменя дисковете, че греят доста и са износени на моя дизелов самолет :thumbsup: CE80. По разрових се но намерих само плътни . В една моя любима автоморга си намерих вентилирани поизносени до 15мм ( плътните нови са между 13 - 14 мм) реших че ще станат. Обаче се оказа , че спирачният апарат трябва да се изтегли на вън (към джантата) с 3-5 мм (не съм го премерил още). Въпроса ми е какви евентуални проблеми бих имал със спирачките ако добавя една плочка (както е на картинката)
Прикачени файлове
1.GIF
1.GIF (9.13 KiB) Преглеждано 3662 пъти

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Re: Смяна на плътни дискове с вентилирани

Мнение от LordDigital » 15 Юли 2006 17:13

ing написа:Реших да си сменя дисковете, че греят доста и са износени на моя дизелов самолет :thumbsup: CE80. По разрових се но намерих само плътни . В една моя любима автоморга си намерих вентилирани поизносени до 15мм ( плътните нови са между 13 - 14 мм) реших че ще станат. Обаче се оказа , че спирачният апарат трябва да се изтегли на вън (към джантата) с 3-5 мм (не съм го премерил още). Въпроса ми е какви евентуални проблеми бих имал със спирачките ако добавя една плочка (както е на картинката)
Spored men ne ti trebat ventilatori ,naVmesto Diskove
Изображение

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 16 Юли 2006 01:11

Ами идеята да се използват износени дискове не ми допада.
Инак на въпроса - това с плочката не е проблем. Все пак внимавай болтовете там да са поне клас на якост 8.8.

Аватар
ing
Мнения: 85
Регистриран на: 23 Мар 2006 14:02
Местоположение: Plovdiv

Мнение от ing » 17 Юли 2006 09:06

Пробвах ги разтоянието се оказа 2,2мм обаче скобата която държи накладките се оказа малка, луфта м/ду нея и диска е около 0,5 - 1 мм в основата на диска wacko.gif . Така че за сега се отказвам между другото те са си написали и на скобата и на апарата "13.5S" ама кой да чете. Благодаря все пак :thumbsup: .

El Camino

Мнение от El Camino » 17 Юли 2006 12:16

Абе едно въпросче по темата. Като каза Лорда за вентилатори се сетих. Някой срещал ли е в нета охлаждане на спирачките - със въздухозаборници от пред примерно и канали до дисковете?
Тва пак в контекста на АЕ86ците го питам... :whistle:

Аватар
ing
Мнения: 85
Регистриран на: 23 Мар 2006 14:02
Местоположение: Plovdiv

Мнение от ing » 17 Юли 2006 14:41

мисля че съм виждал тасове или алуминиеви джанти с отвори направени така че да вкарват въздух към дисковете, а иначе от купето да се обдухва ще пречи предпазната ламарина ( не и знам името sad.gif ) , но и тя дасе махне ще обдухва само едната страна. Първия вариант е по-добър според мен.
Японеца не спи, той мисли !!!
Toyota manuals
Полезни съвети за Corolla E11

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 17 Юли 2006 21:31

ing написа:мисля че съм виждал тасове или алуминиеви джанти с отвори направени така че да вкарват въздух към дисковете, а иначе от купето да се обдухва ще пречи предпазната ламарина ( не и знам името sad.gif ) , но и тя дасе махне ще обдухва само едната страна. Първия вариант е по-добър според мен.
въздухосборниците са с канали и отвеждат въздуха до спирачките - няма начин само ако колата е с някакъв голям интеркулер и тръбите му минават точно брез мястото на въздухосборниците
status: за БАН

Аватар
NIK_4E
Мнения: 72
Регистриран на: 16 Май 2006 17:10
Местоположение: СЛИВЕН

Мнение от NIK_4E » 18 Юли 2006 11:18

ПРИ ПЕЖО СЪМ ВИЖДАЛ ВЪЗДУХОЗАБОРНИЦИ ЗАКРЕПЕНИ НА НОСАЧА И НАСОЧВАТ ВЪЗДУХА КОЙТО МИНАВА ПОД КОЛАТА КЪМ СПИРАЧНИТЕ АПАРАТИ И ДИСКОВЕТЕ АЗ ИМАМ ТАКИВА И МИСЛЯ ДА ГИ МОНТИРАМ НА МОЯТА МОГА ДА ПРАТЯ И СНИМКА

El Camino

Мнение от El Camino » 18 Юли 2006 11:28

NIK_4E написа:ПРИ ПЕЖО СЪМ ВИЖДАЛ ВЪЗДУХОЗАБОРНИЦИ ЗАКРЕПЕНИ НА НОСАЧА И НАСОЧВАТ ВЪЗДУХА КОЙТО МИНАВА ПОД КОЛАТА КЪМ СПИРАЧНИТЕ АПАРАТИ И ДИСКОВЕТЕ АЗ ИМАМ ТАКИВА И МИСЛЯ ДА ГИ МОНТИРАМ НА МОЯТА МОГА ДА ПРАТЯ И СНИМКА
Ей тва е интересно и евтино решение.
Само дето трябва да се внимава да не загребват вода отдолу и да не я хвърлят на дисковете. Може ли да опишеш как точно е реализирано при Пежо? Тези предпазните ламарини там ли са и как са модифицирани?

Reptile
Мнения: 113
Регистриран на: 25 Яну 2006 11:39

Мнение от Reptile » 21 Юли 2006 11:26

Моята АЕ92 - оригинално си идва с такива въздухузаборници!
Ама единят ми е паднал, та се чудя от къде да го взема?!?!?

Аватар
NIK_4E
Мнения: 72
Регистриран на: 16 Май 2006 17:10
Местоположение: СЛИВЕН

Мнение от NIK_4E » 21 Юли 2006 13:27

закрепят се с щипки и стоят от горна страна на носача и са пластмасови а за водата тя май и без друго облива дисковете като минеш през локва

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 4 госта