За нафтата и студа
За нафтата и студа
Мнение от ГОШО » 01 Мар 2011 21:50
подхващам тема която може да се окаже актуална.След като заредих дизел от известна верига тъпата нафта взе че замръзна при-12 .След това започнаха едновременно 2 теча от гнп-единия от лостчето за теп. реглаж а другия някъде под соленоида.Имал ли е някой тоз проблем и дали мога да получа някаква техн. инормация.Колата е Карина2 2.0 dxl от 1991г.Двиг. 2с.
Висока скорост няма да навреди ако посоката е правилна-само тогова
ГОШО
- Akima
- Мнения: 7462
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 102 пъти
- Получена благодарност: 187 пъти
Мнение от Akima » 01 Мар 2011 21:57
Добре дошъл!
Темата е от редовно дъвканите.
По въпроса за техническата информация - http://ftp.domainbg.com/sluchaen_fen/Toyota/Carina/.

Темата е от редовно дъвканите.
По въпроса за техническата информация - http://ftp.domainbg.com/sluchaen_fen/Toyota/Carina/.

Akima
- Kiki
- Мнения: 8203
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Re: За нафтата и студа
Мнение от Kiki » 01 Мар 2011 22:26
Гоше, би било коректно спрямо членовете на форума да направиш реклама на тази известна вирига бензиностанции.ГОШО написа:След като заредих дизел от известна верига тъпата нафта взе че замръзна при-12

За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Kiki
Мнение от петър » 01 Мар 2011 22:52
Какво да прави реклама,вече навсякаде горивата са с ужасно качество,аз карам само бензинови автомобили и забелязвам че има закономерност между връзването на бензиностанцийте с Нап и качеството,знам ли сега, слагат повече вода ли или др. мизерий,за да има далавера след като другата малко намаля.Повече добавки и чакайте да се стопли:))).
петър
Dizzle
jim_beam
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Мнение от nowyaris » 02 Мар 2011 07:51
Трите буса на ЛУКОЙЛ и единия чат-пат в Гърция-АБСОЛЮТНО никакъв проблем с нафтата.Отделно 5 ст. икономия.Говоря за Лукойл в цялата страна през цялата година.Само дето стана безбожно скъпа.Яриса бензин където намери жената-засега без грижа.И все пак ми се струва,че дори в Русе на трите Лукойл колонките подават различно количество нафта-най ме устройва на Метро.И зимата имам с приблизително 10% по-висок разход,не знам защо.
nowyaris
Мнение от mikata80 » 02 Мар 2011 08:25
И аз зареждам редовно на лукойл, всяка седмица по резервоар и не съм имал никакви проблеми, сега карам ярис 2004 D4D, преди опел корса A 1.5D. Сутрин съм палил на темп от -3,-5 до към -13,-14 без проблеми. Даже яриса докато дойде време за регистраця беше на охраняем паркинг около 5-6 дни в края на януари и началото на февруари тази година, а тогава температурите бяха доста ниски и съм го палил 3-4 пъти максимум да поработи зада не му пада акумулатора. biggrin.gif Иначе лукойла е на излизане от град Дупница, посока Самоков, за друга добра нафта на лукойл мога д похваля и този на бул.Брюксел в София преди летището. Да добавя зареждам там,защото имам карта с отстъпка за 6ст. на литър + още 2ст., които ми дават от бензиностанцията ако заредя през уикенда.
mikata80
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от scorpion » 02 Мар 2011 10:21
На всички ни е ясно, че:
1. Цените на горивата са високи поради спекулативния начин на ценоопределяне, включително и високите такси и акцизи, т.е така нареченият законен рекет на държавата;
2. Съществуващи картелни споразумения между веригите бензиностанции;
3. Липса или занижен контрол на качесвото на горивата - от изхода на рафинерията, през входа на танкерите на бензиностанциите; до изхода на съответните гориво-колонки
4. Измами извършвани от собствениците на бензиностанции (не случайно количеството в танкерите не може да се засече с количесвото преминало през пистолетите ?!?)
5. Използване на старо оборудване. стари танкери, занижен контрол на процедурите по зареждане на горивата, утаячен процес и време
6. Овчедушието на българина, което е причина да ни третират като стадо овце и да ни обработвеат като овце.
Оборудването с което НАП следи продажбите едва ли е причина за високоите цени на горивата !?!
1. Цените на горивата са високи поради спекулативния начин на ценоопределяне, включително и високите такси и акцизи, т.е така нареченият законен рекет на държавата;
2. Съществуващи картелни споразумения между веригите бензиностанции;
3. Липса или занижен контрол на качесвото на горивата - от изхода на рафинерията, през входа на танкерите на бензиностанциите; до изхода на съответните гориво-колонки
4. Измами извършвани от собствениците на бензиностанции (не случайно количеството в танкерите не може да се засече с количесвото преминало през пистолетите ?!?)
5. Използване на старо оборудване. стари танкери, занижен контрол на процедурите по зареждане на горивата, утаячен процес и време
6. Овчедушието на българина, което е причина да ни третират като стадо овце и да ни обработвеат като овце.
Оборудването с което НАП следи продажбите едва ли е причина за високоите цени на горивата !?!
scorpion
Мнение от BIS » 02 Мар 2011 12:18
+1scorpion написа:На всички ни е ясно, че:
1. Цените на горивата са високи поради спекулативния начин на ценоопределяне, включително и високите такси и акцизи, т.е така нареченият законен рекет на държавата;
2. Съществуващи картелни споразумения между веригите бензиностанции;
3. Липса или занижен контрол на качесвото на горивата - от изхода на рафинерията, през входа на танкерите на бензиностанциите; до изхода на съответните гориво-колонки
4. Измами извършвани от собствениците на бензиностанции (не случайно количеството в танкерите не може да се засече с количесвото преминало през пистолетите ?!?)
5. Използване на старо оборудване. стари танкери, занижен контрол на процедурите по зареждане на горивата, утаячен процес и време
6. Овчедушието на българина, което е причина да ни третират като стадо овце
Оборудването с което НАП следи продажбите едва ли е причина за високоите цени на горивата !?!


TOYOTA Avensis D4D-2002g.
BIS
Мнение от петър » 02 Мар 2011 12:52
Разбира се че има общо поне за мен,ясно е когато искаш фактура какво се случва,а когато си оставиш 50те лева(примерно) и си тръгнеш и не се издава никакъв документ,или различните програми с които може да се манипулира касовия апарат.Преди време имаше предаване как голяма верига ресторанти,издаваха информационен бон(за консумацията цени,брой и т.н),който изглежда като касов,но няма същата тежест и не се отразява в кас.апарат.
петър
IvoDobrev
мехаННика
Обратно към “Общи технически въпроси”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 2 госта