За нафтата и студа

ГОШО
Мнения: 3
Регистриран на: 26 Фев 2011 00:50
Местоположение: ПЛОВДИВ

За нафтата и студа

Мнение от ГОШО » 01 Мар 2011 21:50

подхващам тема която може да се окаже актуална.След като заредих дизел от известна верига тъпата нафта взе че замръзна при-12 .След това започнаха едновременно 2 теча от гнп-единия от лостчето за теп. реглаж а другия някъде под соленоида.Имал ли е някой тоз проблем и дали мога да получа някаква техн. инормация.Колата е Карина2 2.0 dxl от 1991г.Двиг. 2с.
Висока скорост няма да навреди ако посоката е правилна-само тогова

Аватар
Akima
Мнения: 7448
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 97 пъти
Получена  благодарност: 177 пъти

Мнение от Akima » 01 Мар 2011 21:57

Добре дошъл! cool.gif

Темата е от редовно дъвканите.

По въпроса за техническата информация - http://ftp.domainbg.com/sluchaen_fen/Toyota/Carina/. :thumbsup:
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Re: За нафтата и студа

Мнение от Kiki » 01 Мар 2011 22:26

ГОШО написа:След като заредих дизел от известна верига тъпата нафта взе че замръзна при-12
Гоше, би било коректно спрямо членовете на форума да направиш реклама на тази известна вирига бензиностанции. :whistle:
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

петър
Мнения: 188
Регистриран на: 25 Фев 2008 22:47
Местоположение: Стара Загора/Плевен

Мнение от петър » 01 Мар 2011 22:52

Какво да прави реклама,вече навсякаде горивата са с ужасно качество,аз карам само бензинови автомобили и забелязвам че има закономерност между връзването на бензиностанцийте с Нап и качеството,знам ли сега, слагат повече вода ли или др. мизерий,за да има далавера след като другата малко намаля.Повече добавки и чакайте да се стопли:))).

Аватар
Dizzle
Мнения: 819
Регистриран на: 22 Дек 2009 15:58
Местоположение: София/Русе

Re: За нафтата и студа

Мнение от Dizzle » 01 Мар 2011 23:09

Kiki написа:Гоше, би било коректно спрямо членовете на форума да направиш реклама на тази известна вирига бензиностанции. :whistle:
+1
:thumbsup:
Toyota Auris 2007, 1.4 D4D
Lexus IS 250

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 02 Мар 2011 00:29

еми аз вече го казах: пловдив бул.в.априлов на кръстовището с бул.дунав малкото OMV,нафтата им е отврат!поне на 50% пада мощността,тия са за бой!ама надали са единствените... mad.gif :chain: :snipe: :rip: :naka:
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 02 Мар 2011 07:51

Трите буса на ЛУКОЙЛ и единия чат-пат в Гърция-АБСОЛЮТНО никакъв проблем с нафтата.Отделно 5 ст. икономия.Говоря за Лукойл в цялата страна през цялата година.Само дето стана безбожно скъпа.Яриса бензин където намери жената-засега без грижа.И все пак ми се струва,че дори в Русе на трите Лукойл колонките подават различно количество нафта-най ме устройва на Метро.И зимата имам с приблизително 10% по-висок разход,не знам защо.

mikata80
Мнения: 28
Регистриран на: 20 Май 2010 08:54

Мнение от mikata80 » 02 Мар 2011 08:25

И аз зареждам редовно на лукойл, всяка седмица по резервоар и не съм имал никакви проблеми, сега карам ярис 2004 D4D, преди опел корса A 1.5D. Сутрин съм палил на темп от -3,-5 до към -13,-14 без проблеми. Даже яриса докато дойде време за регистраця беше на охраняем паркинг около 5-6 дни в края на януари и началото на февруари тази година, а тогава температурите бяха доста ниски и съм го палил 3-4 пъти максимум да поработи зада не му пада акумулатора. biggrin.gif Иначе лукойла е на излизане от град Дупница, посока Самоков, за друга добра нафта на лукойл мога д похваля и този на бул.Брюксел в София преди летището. Да добавя зареждам там,защото имам карта с отстъпка за 6ст. на литър + още 2ст., които ми дават от бензиностанцията ако заредя през уикенда.
Изображение

scorpion
Мнения: 1135
Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от scorpion » 02 Мар 2011 10:21

На всички ни е ясно, че:
1. Цените на горивата са високи поради спекулативния начин на ценоопределяне, включително и високите такси и акцизи, т.е така нареченият законен рекет на държавата;
2. Съществуващи картелни споразумения между веригите бензиностанции;
3. Липса или занижен контрол на качесвото на горивата - от изхода на рафинерията, през входа на танкерите на бензиностанциите; до изхода на съответните гориво-колонки
4. Измами извършвани от собствениците на бензиностанции (не случайно количеството в танкерите не може да се засече с количесвото преминало през пистолетите ?!?)
5. Използване на старо оборудване. стари танкери, занижен контрол на процедурите по зареждане на горивата, утаячен процес и време
6. Овчедушието на българина, което е причина да ни третират като стадо овце и да ни обработвеат като овце.

Оборудването с което НАП следи продажбите едва ли е причина за високоите цени на горивата !?!

Аватар
BIS
Мнения: 438
Регистриран на: 20 Яну 2011 15:57
Местоположение: Варна

Мнение от BIS » 02 Мар 2011 12:18

scorpion написа:На всички ни е ясно, че:
1. Цените на горивата са високи поради спекулативния начин на ценоопределяне, включително и високите такси и акцизи, т.е така нареченият законен рекет на държавата;
2. Съществуващи картелни споразумения между веригите бензиностанции;
3. Липса или занижен контрол на качесвото на горивата - от изхода на рафинерията, през входа на танкерите на бензиностанциите; до изхода на съответните гориво-колонки
4. Измами извършвани от собствениците на бензиностанции (не случайно количеството в танкерите не може да се засече с количесвото преминало през пистолетите ?!?)
5. Използване на старо оборудване. стари танкери, занижен контрол на процедурите по зареждане на горивата, утаячен процес и време
6. Овчедушието на българина, което е причина да ни третират като стадо овце

Оборудването с което НАП следи продажбите едва ли е причина за високоите цени на горивата !?!
+1 :thumbsup: Въпросът е до кога ще си траем,и ще им плащаме скъпо за скапани горива? guns.gif
TOYOTA Avensis D4D-2002g.

петър
Мнения: 188
Регистриран на: 25 Фев 2008 22:47
Местоположение: Стара Загора/Плевен

Мнение от петър » 02 Мар 2011 12:52

Разбира се че има общо поне за мен,ясно е когато искаш фактура какво се случва,а когато си оставиш 50те лева(примерно) и си тръгнеш и не се издава никакъв документ,или различните програми с които може да се манипулира касовия апарат.Преди време имаше предаване как голяма верига ресторанти,издаваха информационен бон(за консумацията цени,брой и т.н),който изглежда като касов,но няма същата тежест и не се отразява в кас.апарат.

Аватар
IvoDobrev
Мнения: 136
Регистриран на: 30 Яну 2010 08:11
Местоположение: Костинброд
Благодарил/а: 1 път

Мнение от IvoDobrev » 02 Мар 2011 14:15

През декември имах подробна драма. Не не нормално но е факт, че се случва. Само не прави грешка да правиш "реклама" на бензиностанцията, че ще се почнат пак едни спорове... По-скоро направи реклама на сервиза, който ще отсрани течовете.

мехаННика
Мнения: 1704
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 38 пъти

Мнение от мехаННика » 02 Мар 2011 20:25

Преди да е стигнала работата до Арменския поп само да напомня че 91ва година беше доста отдавна и проблема няма общо със студа или горивото.Просто малкото О-пръстенче което уплътнява оста е остаряло и износено,сменява се и това е какви бонове какви фактури...

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot], zorbata и 11 госта