
Авенсис 2,0 D4D 2002 г. Пак за съединителя и МАХОВИКА
- KiLLeR
- Мнения: 1189
- Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
- Местоположение: Пловдив/София
- Получена благодарност: 1 път
Колега, сменяй с плътен маховик! Преди 2 дни карах една такава(с плътен) не намерих някаква разлика във вървене, тръгване, тропане и т.н. спрямо моята(която все още е с двумасов). Собственика на Авенсиса (като горепосочения са и двата хАвтомобила) е автомонтьор и то с много стаж и реноме зад гърба си, та едва ли би си натресал таралеж в гащите!
Целят комплект до колкото разбрах му е излязал около 800 лв.
Все пак взимаш щарк за колата няма да си купуваш малолиражка я! 



Докато сте на тема махокик един въпрос. Нормално ли е нов комплект маховик и съединител на 5000 км да се чува претракване от маховика около 1000 оборота, когато съм на 1 или 2 предавка (или като се движа бавно и леко натисна спирачката за да поддържам 900-1000 оборота).
Днес сутринта пак се ослушвах покрай колата и установих, че шумът идва откъм ролките. Също така, че се чува само в началото докато е студена колата, след като поработи 10-20 мин. изчезва. Това последното е лошо, щото докато стигна до сервиза са минали 30 мин и там само им обяснявам за странен шум на студена кола. Иначе не ми е сменена някаква външна ролка за около 150 лева, щото майстора каза че била ОК преди 10000 км.
Днес сутринта пак се ослушвах покрай колата и установих, че шумът идва откъм ролките. Също така, че се чува само в началото докато е студена колата, след като поработи 10-20 мин. изчезва. Това последното е лошо, щото докато стигна до сервиза са минали 30 мин и там само им обяснявам за странен шум на студена кола. Иначе не ми е сменена някаква външна ролка за около 150 лева, щото майстора каза че била ОК преди 10000 км.
Последно промяна от dimpex_01 на 22 Яну 2011 17:50, променено общо 1 път.
И така колеги да финализираме въпроса с маховика.
За повечето от вас темата вече е безинтересна и ясна . Тогава да напиша два реда за новите колеги с подобни проблеми.....
Няколко факта които станаха ясни след демотнирането на маховика и съединителя....
1. Оригиналния съединител на Авенсис 1 D4D 2.0 , рама започваща с SB е марка AISIN. Ясно се вижда надпис TOYOTA върху външната част на притискателя и до него набити в метала букви AISIN.
2. Почти блокирал маховик т.е. въобще не върши това за което е предназначен, разбити нитове на среднта ос на феродовия диск - развъртах ги с ръка....
Наложи се да се смени единия семеринг на скоростната кутия .
След смяната.........
1. Аз не вярвах , че съединителят на тази кола може да е толкова мек и да се натиска почти без усилие.....Огромна разлика в твърдоста на педала.
2. Отделяне/зацепване - низко долу , почти до "ламарината".
3. Малко по "мазно" и леко превключване на скоростите.
4. Няма скърцане/просвирване при палене на мотора и гасене.
5. Няма претрисане при потелгяне.
6. Изчезна характерния стържещ звук при отпускане на съединителя при потегляне.
7. За това съм особенно доволен - между 1200 и 1800 об. имаше едно просвирване. Мислех ,че е възможнж да е ТУРБО..... това също изчезна.......
Осма точка е обекта на продължаващи наблюдения....
8. За сега само ми се струва и ще наблюдавам , но мотора като че леко намали шума , работи една идея по-тихо и равномерно......и лекото "заглъхване,загубване "
на мощноста на мотора при преминаване между 2ра и 3та във възходящ и низходящ ред също не се наблюдава в момента.
Нов оригинален МАХОВИК+ к-т СЪДИНИТЕЛ AISIN
3 литра масло за скоростната кутия.
Нов семеринг.
170 лв. труд -
1455 лева .......
За повечето от вас темата вече е безинтересна и ясна . Тогава да напиша два реда за новите колеги с подобни проблеми.....
Няколко факта които станаха ясни след демотнирането на маховика и съединителя....
1. Оригиналния съединител на Авенсис 1 D4D 2.0 , рама започваща с SB е марка AISIN. Ясно се вижда надпис TOYOTA върху външната част на притискателя и до него набити в метала букви AISIN.
2. Почти блокирал маховик т.е. въобще не върши това за което е предназначен, разбити нитове на среднта ос на феродовия диск - развъртах ги с ръка....
Наложи се да се смени единия семеринг на скоростната кутия .
След смяната.........
1. Аз не вярвах , че съединителят на тази кола може да е толкова мек и да се натиска почти без усилие.....Огромна разлика в твърдоста на педала.
2. Отделяне/зацепване - низко долу , почти до "ламарината".
3. Малко по "мазно" и леко превключване на скоростите.
4. Няма скърцане/просвирване при палене на мотора и гасене.
5. Няма претрисане при потелгяне.
6. Изчезна характерния стържещ звук при отпускане на съединителя при потегляне.
7. За това съм особенно доволен - между 1200 и 1800 об. имаше едно просвирване. Мислех ,че е възможнж да е ТУРБО..... това също изчезна.......
Осма точка е обекта на продължаващи наблюдения....
8. За сега само ми се струва и ще наблюдавам , но мотора като че леко намали шума , работи една идея по-тихо и равномерно......и лекото "заглъхване,загубване "
на мощноста на мотора при преминаване между 2ра и 3та във възходящ и низходящ ред също не се наблюдава в момента.
Нов оригинален МАХОВИК+ к-т СЪДИНИТЕЛ AISIN
3 литра масло за скоростната кутия.
Нов семеринг.
170 лв. труд -
1455 лева .......
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 30 Яну 2011 20:45
Относно присвирването.... Чудя се как точно да ти го обясня за това ще приложа една "метафора"boris_firkov написа:Браво колега справил си се супер.Преди две години същото упражнение но на РАВ4 в тиксим ми струваше 3500.Тогава намерих алтернатива само през ебей, с едномасов но ми се стори рисковано.Кажи ако може къде го сменя и малко повече разяснения по точка 7 за присвирването.БЛРАГОДАРЯ.
Нали знаеш как се чуват щурците през лятото , вечер ,особенно когато си на балкана..... Сега си представи ,че си сложил един такъв на страничното шофьорско огледало.... и с потеглянето той започва да свири и колкото повече газ даваш толкова по учестено става свиренето.....до към 2000 оборота ,когато се слива с шума на мотора и изчезва.....
За всички стъпки , от куването на частите до плащането на труда съм ползвал изключителната помощ на приятели.
Смяната стана пак при познати на приятели .... даже не знам как се казва сервиза.... извън Пловдив е и момчетата си свършиха работата ..
Там заведе приятеля които ми уреди частите , сервиза е в Ягодово....
За почерпките .............
mitoko написа:браво са прати по куриер на екото една бутилка марков алкхол да го полеем
п.п. ама ако може да дойде точно в 18:00, да я изпием дакато винаги закъсняващият рудолф дойде
Пуснах този пост с намерението да дам пример , че като зададеш въпрос , той е минал през коментар и в края на краищата въпроса е намерил решение по един или друг начин....... би трябвало да го отбележиш за тези ,които ще питат след теб..... а такива ще има със сигурност.....jim_beam написа:@moloko
верно по тоя случай тряя да черпиш,иначе току виж ти се втвърдил съединителя.
аре пловдивчаните къде се изгубихте вe!
аз съм на линия!
Не съм искал да се хваля , написах крайната цена (която за мен лично е висока) просто да имат предвид колегите , които тепърва ще се срещнат с този проблем , че нещата все пак не са толкова страшни и винаги има вариянт ..........
Наздраве....и сори ако ви се струвам малко докачлив ......
Оффф моята Corolla от как съм я взел преди година и потропва леко съединителя, но е добре, че не се влошава все още и в сервиза казаха че има още живот в него 
Можеш ли да споделиш от къде закупи оригиналните части? България, итернет?

Можеш ли да споделиш от къде закупи оригиналните части? България, итернет?
Последно промяна от kando на 25 Фев 2011 15:33, променено общо 1 път.
Toyota RAV4 - 2008 - 2.0 VVTI 150 к.с., AT
Здравейте,
нов съм във форума и дано не бъркам мястото за въпроса.
Купих си Авензис 2.0 D4D 2005г. с проблем в съединителя и вероятно маховика. Не ми се иска да слагам твърд маховик, а оригиналния е едни пари, които не мога да прежаля.
Та на въпроса - от къда да си намеря съединител с маховик на цена по-различна от тази в ТМ Ауто. Все пак искам да е качествен.
Благодаря и се извинявам, ако въпроса не е на подходящото място.
нов съм във форума и дано не бъркам мястото за въпроса.
Купих си Авензис 2.0 D4D 2005г. с проблем в съединителя и вероятно маховика. Не ми се иска да слагам твърд маховик, а оригиналния е едни пари, които не мога да прежаля.
Та на въпроса - от къда да си намеря съединител с маховик на цена по-различна от тази в ТМ Ауто. Все пак искам да е качествен.
Благодаря и се извинявам, ако въпроса не е на подходящото място.
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
450-460 паунда с доставката от Англия и е LUK оригинален за Авенсиса - маховик, феродо, притискател и лагер
По-ниска цена незнам дали може да намериш..... Ако искаш, поръчвал съм за доста хора от форума, мога да ти помогна в това начинание
Смяната на всичко е 300лв, поне толкова иска моя майстор 
П.П. За Авенсис след 2003-та и да искаш няма маховик едномасов още, така че ще си взимаш двумасов



П.П. За Авенсис след 2003-та и да искаш няма маховик едномасов още, така че ще си взимаш двумасов

Благодаря ти колега! Предпочитам да го намеря от тук, ако е възможно, но ако все пак не стане ще имам предвид за предложението.Me4oKyX написа:450-460 паунда с доставката от Англия и е LUK оригинален за Авенсиса - маховик, феродо, притискател и лагерПо-ниска цена незнам дали може да намериш..... Ако искаш, поръчвал съм за доста хора от форума, мога да ти помогна в това начинание
Смяната на всичко е 300лв, поне толкова иска моя майстор
П.П. За Авенсис след 2003-та и да искаш няма маховик едномасов още, така че ще си взимаш двумасов
Ако някой може да ме ориентира някъде дали може да се намери съединителя с маховик тук в София, ще му бъда много благодарен.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта