Авенсис 2,0 D4D 2002 г. Пак за съединителя и МАХОВИКА

Демпферем маховик - с пружини или без

Оригинален с пружини
23
52%
"Conversion kit" - също върши работа
10
23%
НЕ знам
11
25%
 
Общо гласове: 44

moloko
Мнения: 283
Регистриран на: 14 Окт 2010 22:23
Получена  благодарност: 1 път

Авенсис 2,0 D4D 2002 г. Пак за съединителя и МАХОВИКА

Мнение от moloko » 13 Ное 2010 19:35

Изчетох темите за съединителя - тази БОЛЕСТ за този автомобил, с "която съм заразен и аз" .
Диагнозата е почти сто процентова - днес , след като я вдигнах на подемник при един приятел в сервиз и "сложихме ухо" отдолу на съединителя тракането се чува ясно и отчетливо.

Ясно е че ще се сменя, обаче след всички мнения и съвети незнам какво да избера за МАХОВИКА .
Оригинален с пружини или такъв без и нормален съединител. Търсих и в "ebay" - както пишеше в една от темите , но там виждам само комплекти с маховици без пружини така наречения "CONVERSION KIT". Питах и на две места във форума за цени - вече горе долу съм наясно с цената , но все пак не са лев два и бих искал да попитам :
Струва ли си да се вземе по-евтиния "CONVERSION KIT" или не трябва да се правят експерименти и да си сложа оригинален МАХОВИК с пружини.

Очаквам вашите мнения и съвети. Благодаря.

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 13 Ное 2010 20:12

Аз сам за оригинален.
Другият е по-евтин, но рискуваш прецакване на скоростната кутия.
Много противоречиви са мненията за това, кое от двете излиза по-евтино.
Някой казват, че ремонта на скоростната кутия-след известен пробег с неоригинален съединител, излизал по-евтино отколкото смяна на съединитетеля с оритинален, но аз не съм привърженик на тази теория, защото запееш ли песента на промяна на кострукцията на инженерите на Тойота, не се знае дали гласа ти ще звучи убедително!? wink.gif wink.gif wink.gif
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

gicho
Мнения: 330
Регистриран на: 27 Сеп 2010 08:15

Мнение от gicho » 13 Ное 2010 20:49

Четвърти отговор - преработване на двумасовия маховик е едномасов ?
(не му разбирам, но след едно гоогле търсене се оказва "популярно" лечение да го заваряват : http://www.boards.ie/vbulletin/showthre ... p=67902897 )
На фиестата си го смених на 200'000 км за 600лв. Оригиналният беше Sachs, новият е LuK. Старият имаше още феродо (визуално, може би 25-30% му бяха останали), но от градско каране (явно) му беше отслабнало притискането и приплъзваше.
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...

sacho7803
Мнения: 345
Регистриран на: 27 Юли 2009 18:01
Местоположение: Русе

Мнение от sacho7803 » 13 Ное 2010 21:03

Kiki написа:Аз сам за оригинален.
Другият е по-евтин, но рискуваш прецакване на скоростната кутия.
Много противоречиви са мненията за това, кое от двете излиза по-евтино.
Някой казват, че ремонта на скоростната кутия-след известен пробег с неоригинален съединител, излизал по-евтино отколкото смяна на съединитетеля с оритинален, но аз не съм привърженик на тази теория, защото запееш ли песента на промяна на кострукцията на инженерите на Тойота, не се знае дали гласа ти ще звучи убедително!? wink.gif wink.gif wink.gif
значи когато карах ваг-коли научих следното......ако заместиш двумасовия маховик на дизела с такъв от бензинов и сложиш феродов диск на бензинов---наистина започват да се чуват шумове откъм ск.кутия.но ако купиш заместител-комплект ще се убедиш че пружините на феродовия диск са невероятно големи.т.е. хората са го изчислили така че вибрациите вече се поемат от феродовия диск.знам единствено за валео че правят заместители.прецени си сам.ако разликата в парите на комплекта съединител не е голяма то.....слагай демпфера.но и с твърдия маховик няма да имаш проблеми.аз лично не усетих разлика wink.gif
Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 13 Ное 2010 23:08

gicho написа:Четвърти отговор - преработване на двумасовия маховик е едномасов ?
(не му разбирам, но след едно гоогле търсене се оказва "популярно" лечение да го заваряват : http://www.boards.ie/vbulletin/showthre ... p=67902897 )
Ако не смениш феродовия с такъв с пружини абсолютно нищо няма да постигнеш . А тогава цената идва на конвершън кита . Така , че е безмислено .

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 14 Ное 2010 04:24

От едномасовия маховик няма да се строшат скоростите, просто двумасовия обира по-меко вибрацийте и няма предърпване рязко..... Също така може да се кара колата при доста по-ниски обороти, а вече с новите тип махало и тройно по-скъпи маховици, още от 1000об/мин може да тръгнеш и няма дрънчене и такива..... Другото са повече от недомислици ..... Как правят и по 300к.с. коли без демпферни маховици biggrin.gif :whistle: Да не говорим, че както и да го гледам нема особен смисъл да се кара с такива ниски обороти, но всеки си знае ..... примерно..... :thumbsup:

moloko
Мнения: 283
Регистриран на: 14 Окт 2010 22:23
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от moloko » 27 Дек 2010 14:13

Темата "заспа" и искам малко да я пораздвижа......
Моля колеги които са направили смяната на маховика да кажат няколко думи .
Има ли промяна и в какво се изразява, особенно такива които са минали към маховик без пружини . Имат ли оплаквания, как се държи колата и каквото още се сетят.......

Благодаря

dimpex_01
Мнения: 182
Регистриран на: 30 Дек 2009 20:40
Местоположение: София

Мнение от dimpex_01 » 27 Дек 2010 15:12

Скоро бях с подобен проблем. Ако търсиш най-евтиният вариант е от eBay. Дори бях пускал линка на търговците от англия. Страшно коректни, аз си поръчах маховик, но неможах да го събера с AISIN феродов. Върнах им го и ми възстановиха парите. Предлагат оригинален LuK (само че трябва да си купиш пълен комплект "маховик, феродов и притискателен", тъй като на AISIN е леко различен). Иначе за AISIN, май най добра цена дава един колега от варна и е много коректен, аз всъщност моя го поръчах от него. Eto линка към eBay.http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... K:MEWAX:IT
AVENSIS combi, D4D, 2001

Изображение

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 27 Дек 2010 23:05

Всъщност няма нужда от събуждане тая анкета, щото 15 човека ги смениха и няма грижи, няма ко да се чупи. Като искаш да го смениш, взимаш най-доброто, не най-евтиното, което ПАК е евтино, спрямо двумадовия..... Вече незнам колко пъти взех такива National - няма грешка, пасва перфектно, излиза 750лв с пътнити - +-10лв от курса на паунда. Над 50 пъти пазарувам от тоя човек и грешки няма - ако има ги отстранява за негова сметка happy.gif Кратко ясно - това ти е решението - 750лв и слагаш нещо гарантирано и тествано. Ако искаш, мога да го поръчам вместо теб, защото съм дългогодишен потребител там и нямам пропуски и реноме си имам прИфектно. Ако искаш, пиши на лично да ти пратя линка и го купувай сам.... :thumbsup: Повече няма кво да го мислиш - или даваш 750 или 1750 :thumbsup:

moloko
Мнения: 283
Регистриран на: 14 Окт 2010 22:23
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от moloko » 28 Дек 2010 07:40

Да де . Аз точно тези 15 човека се надявам да "прочета" за мнения.

eclipsee
Мнения: 11
Регистриран на: 05 Фев 2007 16:20

Мнение от eclipsee » 28 Дек 2010 07:59

Здравей , аз съм със сменен съденител на Авенсис и сега карам с такъв от Корола.За 4 години не съм забелязал признаци за прецакване на скоростите :) , да малко по трудно се натиска съединителя по тежък е педала , да наистина има разлика при тръгването по рязко отделя но и не на последно място ДА струваше ми точно на 40 процента от цената на другия.

Ако ми се наложи да го сменям отново бих си взел такъв.



Поздрави.

dimpex_01
Мнения: 182
Регистриран на: 30 Дек 2009 20:40
Местоположение: София

Мнение от dimpex_01 » 28 Дек 2010 11:19

Абе човек, Ти май имаш и втора кола. Щом вече месец се чудиш какъв съединител. Човек който ползва една кола всеки ден се чуди ден два до три и купува, а ти си пуснал темата на 13 ноември и още чакаш мнения. :whistle:
AVENSIS combi, D4D, 2001

Изображение

Аватар
NIXON
Мнения: 81
Регистриран на: 12 Дек 2009 17:04
Местоположение: VARNA

Мнение от NIXON » 28 Дек 2010 15:48

dimpex_01 написа:Абе човек, Ти май имаш и втора кола. Щом вече месец се чудиш какъв съединител. Човек който ползва една кола всеки ден се чуди ден два до три и купува, а ти си пуснал темата на 13 ноември и още чакаш мнения. :whistle:
Не, просто колата още не е сдала съвсем "багажа", какъвто случай съм и аз с тая от подписа.
Тойота авенсис Д-4Д 110 к.с. 2001г.

angellov
Мнения: 68
Регистриран на: 20 Юли 2008 21:35
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от angellov » 28 Дек 2010 18:08

И моя сдаде багажа, и понеже никога не бих дал 2000 лева за съединител на кола, която струва 5000 лева...., оставих колата в сервиза на един познат, и за 150 лева ( с труда ) ми го оправи. Минах 4 000 км без проблем ... за моч радост началото на м. Декември ч продадох. И тук мога да добавя : ТОЙОТА е много добър автомобил, но само ако е купен в добро състояние. Аз имам две Тойоти (вече една) и просто не ми се занимава аудиторията да изброя всичките ми проблеми с едната за по малко от 3 години .... другата вече 5 е ОК.
а... забравих да кажа че колата след преправянето на съединителя работеше много добре (скоростите имам впредвид), само при ниска скорост на голяма скорост 40 км на 4-та се чуваше едно моментен шум, който някой може и да не го дразни, но мен лично не ми харесваше. Сега си купих по нова ОКТАВИЯ (само да кажа че продаденада кола е АВЕНСИС 2001 Д4Д) и мога да кажа (с риск да се повторя) че АВЕНСИСА е една класа (минимум) отгоре, но ако ти се наложи да я поддържаш особенно ако си попаднал на бангия е ..... неприятно
Корола 1999 г. + Авенсис 2001 г. - карани/продадени
Пикник 1999 г. + Ярис 2005 г. + Айго 2008 г. - действащи
Форд Фокус 2016 г. за цвят

Аватар
Akima
Мнения: 7448
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 97 пъти
Получена  благодарност: 177 пъти

Мнение от Akima » 28 Дек 2010 22:26

angellov написа:оставих колата в сервиза на един познат, и за 150 лева ( с труда ) ми го оправи.
Този майстор да не ти е наковал феродо за 150лв.??? wink.gif
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта