Авенсис 2,0 D4D 2002 г. Пак за съединителя и МАХОВИКА
Авенсис 2,0 D4D 2002 г. Пак за съединителя и МАХОВИКА
Изчетох темите за съединителя - тази БОЛЕСТ за този автомобил, с "която съм заразен и аз" .
Диагнозата е почти сто процентова - днес , след като я вдигнах на подемник при един приятел в сервиз и "сложихме ухо" отдолу на съединителя тракането се чува ясно и отчетливо.
Ясно е че ще се сменя, обаче след всички мнения и съвети незнам какво да избера за МАХОВИКА .
Оригинален с пружини или такъв без и нормален съединител. Търсих и в "ebay" - както пишеше в една от темите , но там виждам само комплекти с маховици без пружини така наречения "CONVERSION KIT". Питах и на две места във форума за цени - вече горе долу съм наясно с цената , но все пак не са лев два и бих искал да попитам :
Струва ли си да се вземе по-евтиния "CONVERSION KIT" или не трябва да се правят експерименти и да си сложа оригинален МАХОВИК с пружини.
Очаквам вашите мнения и съвети. Благодаря.
Диагнозата е почти сто процентова - днес , след като я вдигнах на подемник при един приятел в сервиз и "сложихме ухо" отдолу на съединителя тракането се чува ясно и отчетливо.
Ясно е че ще се сменя, обаче след всички мнения и съвети незнам какво да избера за МАХОВИКА .
Оригинален с пружини или такъв без и нормален съединител. Търсих и в "ebay" - както пишеше в една от темите , но там виждам само комплекти с маховици без пружини така наречения "CONVERSION KIT". Питах и на две места във форума за цени - вече горе долу съм наясно с цената , но все пак не са лев два и бих искал да попитам :
Струва ли си да се вземе по-евтиния "CONVERSION KIT" или не трябва да се правят експерименти и да си сложа оригинален МАХОВИК с пружини.
Очаквам вашите мнения и съвети. Благодаря.
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Аз сам за оригинален.
Другият е по-евтин, но рискуваш прецакване на скоростната кутия.
Много противоречиви са мненията за това, кое от двете излиза по-евтино.
Някой казват, че ремонта на скоростната кутия-след известен пробег с неоригинален съединител, излизал по-евтино отколкото смяна на съединитетеля с оритинален, но аз не съм привърженик на тази теория, защото запееш ли песента на промяна на кострукцията на инженерите на Тойота, не се знае дали гласа ти ще звучи убедително!?

Другият е по-евтин, но рискуваш прецакване на скоростната кутия.
Много противоречиви са мненията за това, кое от двете излиза по-евтино.
Някой казват, че ремонта на скоростната кутия-след известен пробег с неоригинален съединител, излизал по-евтино отколкото смяна на съединитетеля с оритинален, но аз не съм привърженик на тази теория, защото запееш ли песента на промяна на кострукцията на инженерите на Тойота, не се знае дали гласа ти ще звучи убедително!?



За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Четвърти отговор - преработване на двумасовия маховик е едномасов ?
(не му разбирам, но след едно гоогле търсене се оказва "популярно" лечение да го заваряват : http://www.boards.ie/vbulletin/showthre ... p=67902897 )
На фиестата си го смених на 200'000 км за 600лв. Оригиналният беше Sachs, новият е LuK. Старият имаше още феродо (визуално, може би 25-30% му бяха останали), но от градско каране (явно) му беше отслабнало притискането и приплъзваше.
(не му разбирам, но след едно гоогле търсене се оказва "популярно" лечение да го заваряват : http://www.boards.ie/vbulletin/showthre ... p=67902897 )
На фиестата си го смених на 200'000 км за 600лв. Оригиналният беше Sachs, новият е LuK. Старият имаше още феродо (визуално, може би 25-30% му бяха останали), но от градско каране (явно) му беше отслабнало притискането и приплъзваше.
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
значи когато карах ваг-коли научих следното......ако заместиш двумасовия маховик на дизела с такъв от бензинов и сложиш феродов диск на бензинов---наистина започват да се чуват шумове откъм ск.кутия.но ако купиш заместител-комплект ще се убедиш че пружините на феродовия диск са невероятно големи.т.е. хората са го изчислили така че вибрациите вече се поемат от феродовия диск.знам единствено за валео че правят заместители.прецени си сам.ако разликата в парите на комплекта съединител не е голяма то.....слагай демпфера.но и с твърдия маховик няма да имаш проблеми.аз лично не усетих разликаKiki написа:Аз сам за оригинален.
Другият е по-евтин, но рискуваш прецакване на скоростната кутия.
Много противоречиви са мненията за това, кое от двете излиза по-евтино.
Някой казват, че ремонта на скоростната кутия-след известен пробег с неоригинален съединител, излизал по-евтино отколкото смяна на съединитетеля с оритинален, но аз не съм привърженик на тази теория, защото запееш ли песента на промяна на кострукцията на инженерите на Тойота, не се знае дали гласа ти ще звучи убедително!?![]()
![]()

Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Ако не смениш феродовия с такъв с пружини абсолютно нищо няма да постигнеш . А тогава цената идва на конвершън кита . Така , че е безмислено .gicho написа:Четвърти отговор - преработване на двумасовия маховик е едномасов ?
(не му разбирам, но след едно гоогле търсене се оказва "популярно" лечение да го заваряват : http://www.boards.ie/vbulletin/showthre ... p=67902897 )
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
От едномасовия маховик няма да се строшат скоростите, просто двумасовия обира по-меко вибрацийте и няма предърпване рязко..... Също така може да се кара колата при доста по-ниски обороти, а вече с новите тип махало и тройно по-скъпи маховици, още от 1000об/мин може да тръгнеш и няма дрънчене и такива..... Другото са повече от недомислици ..... Как правят и по 300к.с. коли без демпферни маховици biggrin.gif
Да не говорим, че както и да го гледам нема особен смисъл да се кара с такива ниски обороти, но всеки си знае ..... примерно..... 


Темата "заспа" и искам малко да я пораздвижа......
Моля колеги които са направили смяната на маховика да кажат няколко думи .
Има ли промяна и в какво се изразява, особенно такива които са минали към маховик без пружини . Имат ли оплаквания, как се държи колата и каквото още се сетят.......
Благодаря
Моля колеги които са направили смяната на маховика да кажат няколко думи .
Има ли промяна и в какво се изразява, особенно такива които са минали към маховик без пружини . Имат ли оплаквания, как се държи колата и каквото още се сетят.......
Благодаря
Скоро бях с подобен проблем. Ако търсиш най-евтиният вариант е от eBay. Дори бях пускал линка на търговците от англия. Страшно коректни, аз си поръчах маховик, но неможах да го събера с AISIN феродов. Върнах им го и ми възстановиха парите. Предлагат оригинален LuK (само че трябва да си купиш пълен комплект "маховик, феродов и притискателен", тъй като на AISIN е леко различен). Иначе за AISIN, май най добра цена дава един колега от варна и е много коректен, аз всъщност моя го поръчах от него. Eto линка към eBay.http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... K:MEWAX:IT
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Всъщност няма нужда от събуждане тая анкета, щото 15 човека ги смениха и няма грижи, няма ко да се чупи. Като искаш да го смениш, взимаш най-доброто, не най-евтиното, което ПАК е евтино, спрямо двумадовия..... Вече незнам колко пъти взех такива National - няма грешка, пасва перфектно, излиза 750лв с пътнити - +-10лв от курса на паунда. Над 50 пъти пазарувам от тоя човек и грешки няма - ако има ги отстранява за негова сметка
Кратко ясно - това ти е решението - 750лв и слагаш нещо гарантирано и тествано. Ако искаш, мога да го поръчам вместо теб, защото съм дългогодишен потребител там и нямам пропуски и реноме си имам прИфектно. Ако искаш, пиши на лично да ти пратя линка и го купувай сам....
Повече няма кво да го мислиш - или даваш 750 или 1750 



Здравей , аз съм със сменен съденител на Авенсис и сега карам с такъв от Корола.За 4 години не съм забелязал признаци за прецакване на скоростите
, да малко по трудно се натиска съединителя по тежък е педала , да наистина има разлика при тръгването по рязко отделя но и не на последно място ДА струваше ми точно на 40 процента от цената на другия.
Ако ми се наложи да го сменям отново бих си взел такъв.
Поздрави.

Ако ми се наложи да го сменям отново бих си взел такъв.
Поздрави.
Не, просто колата още не е сдала съвсем "багажа", какъвто случай съм и аз с тая от подписа.dimpex_01 написа:Абе човек, Ти май имаш и втора кола. Щом вече месец се чудиш какъв съединител. Човек който ползва една кола всеки ден се чуди ден два до три и купува, а ти си пуснал темата на 13 ноември и още чакаш мнения.
Тойота авенсис Д-4Д 110 к.с. 2001г.
И моя сдаде багажа, и понеже никога не бих дал 2000 лева за съединител на кола, която струва 5000 лева...., оставих колата в сервиза на един познат, и за 150 лева ( с труда ) ми го оправи. Минах 4 000 км без проблем ... за моч радост началото на м. Декември ч продадох. И тук мога да добавя : ТОЙОТА е много добър автомобил, но само ако е купен в добро състояние. Аз имам две Тойоти (вече една) и просто не ми се занимава аудиторията да изброя всичките ми проблеми с едната за по малко от 3 години .... другата вече 5 е ОК.
а... забравих да кажа че колата след преправянето на съединителя работеше много добре (скоростите имам впредвид), само при ниска скорост на голяма скорост 40 км на 4-та се чуваше едно моментен шум, който някой може и да не го дразни, но мен лично не ми харесваше. Сега си купих по нова ОКТАВИЯ (само да кажа че продаденада кола е АВЕНСИС 2001 Д4Д) и мога да кажа (с риск да се повторя) че АВЕНСИСА е една класа (минимум) отгоре, но ако ти се наложи да я поддържаш особенно ако си попаднал на бангия е ..... неприятно
а... забравих да кажа че колата след преправянето на съединителя работеше много добре (скоростите имам впредвид), само при ниска скорост на голяма скорост 40 км на 4-та се чуваше едно моментен шум, който някой може и да не го дразни, но мен лично не ми харесваше. Сега си купих по нова ОКТАВИЯ (само да кажа че продаденада кола е АВЕНСИС 2001 Д4Д) и мога да кажа (с риск да се повторя) че АВЕНСИСА е една класа (минимум) отгоре, но ако ти се наложи да я поддържаш особенно ако си попаднал на бангия е ..... неприятно
Корола 1999 г. + Авенсис 2001 г. - карани/продадени
Пикник 1999 г. + Ярис 2005 г. + Айго 2008 г. - действащи
Форд Фокус 2016 г. за цвят
Пикник 1999 г. + Ярис 2005 г. + Айго 2008 г. - действащи
Форд Фокус 2016 г. за цвят
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта