Мнение
от gicho » 03 Фев 2011 23:28
Звучи като да има някакъв проблем - ама идея си нямам какво ще да е, може да е лош контакт от врътките (но пък казваш че като ги развъртиш не се оправя? ). За да пусне напълно студен въздух трябва да затвори клапана за радиаторчето, или да завърти клапа да взема само студен въздух. В първия случай топлото ще изчезва по-плавно, във втория по рязко?
На фордчето имаше един електромагнитен клапан да пуска топлата вода към радиаторчето вътре. Та там чест проблем (фиеста, фокус, мондео, ка от около 2000 година) е повредата на тоя клапан. Някога запецва отворил, в други случаи затворил, а понякога заяда по време на движение.
Истинското търсене ще е в момент на проблем да видиш дали радиаторчето е горещо - ако е изстинало значи или клапана е затворил, или имаш възглавница. Ако е топъл, значи някоя разпределителна клапа е забравила да отиде където трябва - моторче, управление (електроника), врътка?
Питай как се обезвъздушава системата при тоя авенсис. Да си сменял антифриза или да са сменяли нещо по охладителната система - помпа, радиатор?
Кофти е, с тия дизели чакаш сума ти и време да загрее, пък тя после и да ти спре парното ...
Едит: щом се повлиява от въртенето на градусите, може да е лош контакт там. Ако се случи пак опитай но с малко завъртане - няколко мм, да видиш дали ще даде контакт пак.
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...