
може ли да се задави пълна ижекция?
Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
може ли да се задави пълна ижекция?
Мнение от lord_pz » 30 Яну 2011 13:36
Кажете пълната инжекция може ли да се задави(примерно при палене с подаване на газ)?И малко инфо за инжектора-как работи и какви могат да му бъдат параметрите?Имах малък спор снощи и искам да чуя и вашето мнение.При подаване на газ и отваряне на дросела,инжектора впръсква повече гориво за един оборот на двигателя или количеството(за едно впръскване) е константа, а просто оборотите се повишават?Това второто ако е вярно -не го разбирам! 

lord_pz
Мнение от MX5 » 30 Яну 2011 19:09
Зависи. Инжекторите се управляват от компютър и компютрите при различните автомобили и техния софтуер са различни.lord_pz написа:Кажете пълната инжекция може ли да се задави(примерно при палене с подаване на газ)?
На едната ми кола даже съм програмирал компютъра при палене с натиснат педал на газта до долу да не подава абсолютно никакво гориво - това е ако ми потрябва да продухам бързо цилиндрите ... така, че при нея вероятността да я задавиш с педала до долу е точно нула.
MX5
mitoko
MX5
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Japanese_fever » 31 Яну 2011 00:00
A като завъртиш ключа на контакт мислиш ли, че няма ток?mitoko написа:ако няма ток как ще се задавят тва не е карборатор
От моите наблюдения - да, можеш да задавиш колата, ако подаваш газ, докато палиш.
Не съм сигурен, но мисля, че аз имам моно-инжекцион. Така и не разбрах, на кое в БГ казват пълен и на кое моно...?
В книжката на колата ми, обаче пише, че ако е много студено и колата не запали от 1-2 път, да натисна педала на газта до половината, докато паля. Та така си задавих колата веднъж, но запалих де.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Japanese_fever » 31 Яну 2011 00:02
Е това значи, че ако не си го препрограмирал ще ти напълни цилиндрите с тунджа на педал до ламарината, така ли?MX5 написа: На едната ми кола даже съм програмирал компютъра при палене с натиснат педал на газта до долу да не подава абсолютно никакво гориво - това е ако ми потрябва да продухам бързо цилиндрите ... така, че при нея вероятността да я задавиш с педала до долу е точно нула.

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 31 Яну 2011 01:02
Тези термини не са измислени и ползвани само в БГ ! Моно инжекция е когато имаш един инжектор за всички цилиндри , а "пълна" или "мулти" или , както там си я наричат производителите е когато имаш поне по един инжектор за всеки цилиндър . Моното се ползва много масово при Рено, VW, Опел и др.Japanese_fever написа:.................Така и не разбрах, на кое в БГ казват пълен и на кое моно...?
................................
Bass_Man
mitoko
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Japanese_fever » 31 Яну 2011 01:29
Ясно, мерси, значи аз съм с пълна инжекция и като се замисля не съм виждал кола след 90-та тук моно, сигурно има.Bass_Man написа:....
Той нали питаше при палене?mitoko написа:....
А иначе при кола с карбуратор, може ли да се задави без да има ток при положение, че няма всмукване към цилинтрите...?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
Bass_Man
mitoko
Raya
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 31 Яну 2011 02:16
Това е явление много характерно за старите карбураторни автомобили и се получава по време на палене на студен двигател. Понеже тогава сместта е много богата ( количеството на бензина е голямо ) защото колата е на "смуакч" . Колата е студена и бензина не се изпарява лесно , а влиза в цилиндрите , като отделна течност , а не като бензино-въздушна смес . И освен , че трудно се пали и гори лошо може да намокри свещите . А като ги намокри започва да тече тока през течността и не се получава искра . От там и няма палене докато не изсъхнат свещите . Ефекта се подсилва и като се подаде газ докато се върти защото тогава се засмуква още повече гориво , което си влиза , като течност в цилиндъра . Варианта е или да развиеш и изсушиш свещите или да изчакаш 10-тина минути да се изпари бензина . Но ако е много студено второто е трудна работа .
При инжекционите с инжектор на всеи цилиндър се получава много по-трудно защото инжектора впръсква горивото под налягане и го пулверизира . Дори да не е много хомогенна сместта все пак не влиза на капки/течност ами влиза под формата на мъгла .
При инжекционите с инжектор на всеи цилиндър се получава много по-трудно защото инжектора впръсква горивото под налягане и го пулверизира . Дори да не е много хомогенна сместта все пак не влиза на капки/течност ами влиза под формата на мъгла .
Последно промяна от Bass_Man на 31 Яну 2011 04:57, променено общо 1 път.
Bass_Man
Мнение от MX5 » 31 Яну 2011 03:55
Едно време беше така. В днешни времена с инжекционите си зависи от конкретния софтуер на конкретната кола.mitoko написа:ключ в джоба- натискаш педала няма ток няма задавянеMX5 написа:Няма ток при палене?mitoko написа:ако няма ток![]()
ключ контакт, старт - педал натиснат задавяне![]()
моето мнение
MX5
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] и 4 госта