
може ли да се задави пълна ижекция?
може ли да се задави пълна ижекция?
Кажете пълната инжекция може ли да се задави(примерно при палене с подаване на газ)?И малко инфо за инжектора-как работи и какви могат да му бъдат параметрите?Имах малък спор снощи и искам да чуя и вашето мнение.При подаване на газ и отваряне на дросела,инжектора впръсква повече гориво за един оборот на двигателя или количеството(за едно впръскване) е константа, а просто оборотите се повишават?Това второто ако е вярно -не го разбирам! 

Зависи. Инжекторите се управляват от компютър и компютрите при различните автомобили и техния софтуер са различни.lord_pz написа:Кажете пълната инжекция може ли да се задави(примерно при палене с подаване на газ)?
На едната ми кола даже съм програмирал компютъра при палене с натиснат педал на газта до долу да не подава абсолютно никакво гориво - това е ако ми потрябва да продухам бързо цилиндрите ... така, че при нея вероятността да я задавиш с педала до долу е точно нула.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
A като завъртиш ключа на контакт мислиш ли, че няма ток?mitoko написа:ако няма ток как ще се задавят тва не е карборатор
От моите наблюдения - да, можеш да задавиш колата, ако подаваш газ, докато палиш.
Не съм сигурен, но мисля, че аз имам моно-инжекцион. Така и не разбрах, на кое в БГ казват пълен и на кое моно...?
В книжката на колата ми, обаче пише, че ако е много студено и колата не запали от 1-2 път, да натисна педала на газта до половината, докато паля. Та така си задавих колата веднъж, но запалих де.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Е това значи, че ако не си го препрограмирал ще ти напълни цилиндрите с тунджа на педал до ламарината, така ли?MX5 написа: На едната ми кола даже съм програмирал компютъра при палене с натиснат педал на газта до долу да не подава абсолютно никакво гориво - това е ако ми потрябва да продухам бързо цилиндрите ... така, че при нея вероятността да я задавиш с педала до долу е точно нула.

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Тези термини не са измислени и ползвани само в БГ ! Моно инжекция е когато имаш един инжектор за всички цилиндри , а "пълна" или "мулти" или , както там си я наричат производителите е когато имаш поне по един инжектор за всеки цилиндър . Моното се ползва много масово при Рено, VW, Опел и др.Japanese_fever написа:.................Така и не разбрах, на кое в БГ казват пълен и на кое моно...?
................................
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Ясно, мерси, значи аз съм с пълна инжекция и като се замисля не съм виждал кола след 90-та тук моно, сигурно има.Bass_Man написа:....
Той нали питаше при палене?mitoko написа:....
А иначе при кола с карбуратор, може ли да се задави без да има ток при положение, че няма всмукване към цилинтрите...?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Това е явление много характерно за старите карбураторни автомобили и се получава по време на палене на студен двигател. Понеже тогава сместта е много богата ( количеството на бензина е голямо ) защото колата е на "смуакч" . Колата е студена и бензина не се изпарява лесно , а влиза в цилиндрите , като отделна течност , а не като бензино-въздушна смес . И освен , че трудно се пали и гори лошо може да намокри свещите . А като ги намокри започва да тече тока през течността и не се получава искра . От там и няма палене докато не изсъхнат свещите . Ефекта се подсилва и като се подаде газ докато се върти защото тогава се засмуква още повече гориво , което си влиза , като течност в цилиндъра . Варианта е или да развиеш и изсушиш свещите или да изчакаш 10-тина минути да се изпари бензина . Но ако е много студено второто е трудна работа .
При инжекционите с инжектор на всеи цилиндър се получава много по-трудно защото инжектора впръсква горивото под налягане и го пулверизира . Дори да не е много хомогенна сместта все пак не влиза на капки/течност ами влиза под формата на мъгла .
При инжекционите с инжектор на всеи цилиндър се получава много по-трудно защото инжектора впръсква горивото под налягане и го пулверизира . Дори да не е много хомогенна сместта все пак не влиза на капки/течност ами влиза под формата на мъгла .
Последно промяна от Bass_Man на 31 Яну 2011 04:57, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта