
ЗАСТРАХОВКИ - ПРОБЛЕМИ
Мисля, че мога да помогна на част от хората или по скоро да им разясня как стоят нещата от професионална гледна точка. Горе долу всички застрахователи работят с наредба 24 която е приета с държавен вестник. Тя включва всякакви нормо врмена от гледна точка на време за изчукване на увреден детайл, боядисване на детайлите и време за демонтаж монтаж. Относно изплащането на щети по Гражданска отговорност всички работят с нея няма хъката мъката да се тънкажи и такива неща. Най-смешното е че в наредбата пише, и е приет човеко час на стойност 8.00лв. което сами моете да си направите извод, че за 8.00лв. на час може да работи бай Мишо в кварталния гараж. Относно каското всяка застрахователна компания си има свои общи условия, които е добре да се прочетат. За тоталните щети в повечето случаи се плаща или на 70% или на 80% зависи пак от компанията. За изплащането в сервиза си е ясно взимаш писмо и си готов всичко е ок ти си доволен те са доволни и това е. Относно експертните оценки за по старите коли всяка компания си има определена цена на човеко часа, което няма как да разберете (освен от вътрешни хора) хехе За частите да това с овехтяването го има навсякъде спор няма. Горе долу е това. Ако някой има въпроси може да пита 

.Стискам палци скоро да направят единна база всички застрахователи и такива като теб - хем пишман шофьори, хем тарикати, хем измамници да плащат солени пресолени застраховки.....и да ходят с метрото, а не да ги плащаме ние солидарно съвестните клиенти.rastureniq написа:Аз мога само добри думи да кажа за Армеец, през есента на 2008 си взех Хонда Акорд на лизинг от пловдивска фирма която ме посъветва да направим каското към Армеец и така направихме с/у сума от около 350 лв колата ми имаше каско в Армеец за 7000 лв![]()
За 1 год. заведох 10 щети за които от Армеец ми дадоха около 3700 лв, а ремонтите ми струваха около 800 лв и така смея да твърдя,че повече от 60 процента ми изплатиха лизинга на Хондата за което съм и благодарен
Следва покупка на Голф 4 с застрахователна стойност 6000 евро към Бул инс и ходене по мъките за одраскана броня ми платиха 113 лв за сравнение на Хондата в Армеец по 180 лв на броня.Следват жалби, молби и нищо Бул Инс пари не дават и повече не се върнах там
Следва Лев инс приятелка ми е брокер на голяма автомивка взема 25% отстъпка след дълги дебата там ще се застрахова, връзки, мръзки, ала-бала ОК.
Отивам пускам щета за счупено огледалоброкера на полицата и собственика на колата едно и също име-работи за тях, връзките пуснати и надежда, че ще се вземат пари за нови ще останат да избием някой лев и какво да видим след 10 дена 80 лв за счупено огледало, алооооооо вие луди ли сте да няма грешка -отговор няма грешка колежке всичко е под контрол
![]()
За сравнение счупено огледало на Хондата 210 лв в Армеец
По-същото време когато застраховаме Голфа в Лев Инс,бащата си взема и той Хонда Акорд и тя в Лев Инс каско-щета за заден стоп и какво става тези тарикати искат стопа при тях и след това да му платят по експертна оценка-алооооооо да няма грешка-отговор няма грешка политика на фирмата ние тук си имаме склад пазим си ги всички са доволни.
След което на Симеон 1 арабеско само предлага, цена 130 лв вземам го с надежда, че от Армеец са ми платили за същият стоп 170 лв при полужение, че е маркиран пукнат.
След 10 дена Лев Инс праща смс пари има действате -колко пари 110 лв доволно да си купите нов и да ви оставят-алоооооооооооо да няма грешка за нов в Бултрако искат 370 лв как нов брееее-отговор колата е стара има овехтялост, ала -бала вземайте парите и бягайте
Сега застраховах Авенсиса в Армеец и се надявам, че всичко ще бъде ОК и даже съм решил до края на седмицата да ги пробвам и ще споделя какво се е случило.
За има няма 2 години - 20 щети си изброил.И шофьорска книжка как имаш незнам.
- Raya
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
А застрахователите защото са с елементарно възпитание,затова ни прецакват редовно. И с отворена усмивка описват и изплащат щетите, защото ценят клиентите си.pesheto написа:.....трябва хората да са как да го кажа не нормални ами с елементарно възпитани. А не само да гледат как да излъжат и да вземат пари от застрахователите.
Хубаво е да има още една дузина застр. компании , та да има конкуренция и да ценят нас, които ги храним.
п.с. ти да не си шеф на някоя брокерска фирма, та имаш професионален поглед на нещата

- andrian999999
- Мнения: 1515
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
ами ти ще ми обясниш ли за рекитиорските приоми на застрахователите, примерно за МАРКИРАНЕТО, не говоря че всеки път взимат пари за смяна на лепенките а защо маркират застрахованите коли? дай ми моля обяснениеpesheto написа:Общата система УЖ щеше да стане от тази година обаче твърдо не. Нали тези протоколи за това ги измислиха. Но то за да ги има и да няма измами трябва хората да са как да го кажа не нормални ами с елементарно възпитани. А не само да гледат как да излъжат и да вземат пари от застрахователите.
За маркирането какво да ти кажа сложна работа е това нещо. Прави се да не се крадат коли. В момента има опити да се приме със закон да се спре безумното маркиране, но според мен няма да стане. В момента на пазара в България има застрахователни компании, които не маркират. Малко са но ги има и това е факт. И аз искам да стане, като в номрланите държави да няма маркировки мутренски работи но това ни е държавицата и е факт.
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Друг път, да не се краде.....
Като гледам застрахователите натискат да маркираш автомобила (и то не еднократно, а ежегодишно, дори и да не си сменял никаква част и всичко да ти е маркирано), за да сменят стикерчето (вземат пари).
Но и защото застрахователя го мързи да извърши оглед на автомобила.
Та затова те праща на при друга фирма, която да извърши външния оглед, да направи снимки, и по този начин да докажеш на застрахователя че например в началото на застраховката колата не е имала дадена драскотина...
Иначе не виждам логика да отказват завеждане на дребна щета (например драскотина), ако не е маркиран автомобила....
Като гледам застрахователите натискат да маркираш автомобила (и то не еднократно, а ежегодишно, дори и да не си сменял никаква част и всичко да ти е маркирано), за да сменят стикерчето (вземат пари).
Но и защото застрахователя го мързи да извърши оглед на автомобила.
Та затова те праща на при друга фирма, която да извърши външния оглед, да направи снимки, и по този начин да докажеш на застрахователя че например в началото на застраховката колата не е имала дадена драскотина...
Иначе не виждам логика да отказват завеждане на дребна щета (например драскотина), ако не е маркиран автомобила....
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Идеята е основно да се взимат пари спор няма. А това, че ги мързи да гледат колите може и да е така може и да не е. А фирмата, която маркира е свързана със застрахователната компания така, че иска не иска застрахователя гледа колата. Просто по големите компании са си наели един вид общи работници, които да им правят огледите. А за повторното маркиране то не е маркиране а е смяна на информацонното обслужване поне така го водят демек смяна на стикери за новата полица.
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Вярно, че е свързана (и навярно връща комисионни на застрахователя.pesheto написа:...А фирмата, която маркира е свързана със застрахователната компания така, че иска не иска застрахователя гледа колата. Просто по големите компании са си наели един вид общи работници, които да им правят огледите. А за повторното маркиране то не е маркиране а е смяна на информацонното обслужване поне така го водят демек смяна на стикери за новата полица.
Но не мога да се съглася, че компанията е наела 'общи работници', защото не ги плаща компанията, а ти...
Т.е. компанията те принуждава да правиш допълнителни разходи за извършване на услуга (оглед), което би трябвало да си е работа на застрахователя и да е включено в цената...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Рошко
- Мнения: 918
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
- Обратна връзка:
Цената на първоначалната маркировка е м/у 40 и 60 лева, в зависимост от възрастта на автомобила. А иначе за "опресняване", т.е. да ти сменят стикерите само, след като вече е била маркирана, е там някъде цената - около 25 лв.Kiki написа:Няколко милиона коли по 25лв......еееееейййййй......... biggrin.gif laugh.gif biggrin.gifdesSs написа:pesheto написа:Прави се да не се крадат коли.
Булстрад ме накараха да маркирам едва сега при сключване на третото каско, тъй като дотогава маркирането не било задължително за автомобили под 30 000. струваше 50 лева мисля, после казаха всяка година по 25. преди две седмици обаче като си плащах втората вноска по каското брокера ми каза, че това всяка година да ти сменят стикерите отпаднало /ама дали за всички или само за тея под 30к не питах/. дано да е вярно /щото на тоя вече не му вярвам хаха/, че хич не ми се дават тия грешни пари 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: milencvt и 5 госта