колеги, какъв съединител да си взема? (корола Е11, 02г.)

Аватар
newmiro
Мнения: 1360
Регистриран на: 03 Апр 2006 21:59
Местоположение: Варна

Мнение от newmiro » 02 Фев 2010 12:08

колеги спрях се на Exedy за сега, добра марка е, японска... малко по-скъпа от Валео, мисля че едобър избор. като направя смяната по-нататък ще пиша отзиви. не съм решил още твърдо, но май това ще е. иначе проблем ли е да си карам със стария съединител още малко време? притриса от време на време... mellow.gif
stay up and keep shining!!


slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки tongue.gif

Аватар
newmiro
Мнения: 1360
Регистриран на: 03 Апр 2006 21:59
Местоположение: Варна

Мнение от newmiro » 11 Фев 2010 14:43

колеги, Exedy ще е, ще го сменям следващата седмица. интересното е че за смяната ми искат едни и същи пари в сервиза на Тойота варна и други сервизи. За това си мисля да го направя в тойота. какво ще ме посъветвате? unsure.gif
и още един въпрос: казаха ми че при смяна на съединител може да им разлика в твърдостта на педала на газта, вярно ли е и дали ще е различно при двете марки, Exedy и Valeo? unsure.gif

Благодаря предварително! smile.gif smile.gif smile.gif

П.С> вече почва да откача още при 2500об./мин. дори не при много газ dry.gif , за смяна е dry.gif
stay up and keep shining!!


slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки tongue.gif

DMDimitrov
Мнения: 295
Регистриран на: 23 Окт 2007 15:00
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:

Мнение от DMDimitrov » 11 Фев 2010 16:49

Тя и моята корола притриса при потегляне, но само като е студена, като загрее мотора - няма проблем... не знам дали симптомите са на износен съединител, но май на там отиват нещата. Трябва да се поинтересувам за цени на целия комплект.
Corolla Е11 G6 Compact 1.3i 16V 4E-FE 98г
Lexus RX400h, 2008г

Аватар
newmiro
Мнения: 1360
Регистриран на: 03 Апр 2006 21:59
Местоположение: Варна

Мнение от newmiro » 11 Фев 2010 18:40

твоята е с различен двигател обаче, и може би моделът на съединителя ще е различен. иначе моята не при потегляне, ами при подаване на газ, повече от малко почват да играят оборотите, а при подаване на доста газ, направо си тресе и играят оборотите mellow.gif
stay up and keep shining!!


slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки tongue.gif

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 12 Фев 2010 02:58

Exedy - определено повече ми допада марката happy.gif Валео са доста добри, но при избор, бих взел Еxedy happy.gif Колко пари ти искат тук за комплекта?! rolleyes.gif

Аватар
newmiro
Мнения: 1360
Регистриран на: 03 Апр 2006 21:59
Местоположение: Варна

Мнение от newmiro » 12 Фев 2010 09:41

220 валео, 270 екседи.
като валео го намерих и за 200.
и двете оферти са от колеги от форума:)
stay up and keep shining!!


slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки tongue.gif

Аватар
newmiro
Мнения: 1360
Регистриран на: 03 Апр 2006 21:59
Местоположение: Варна

Мнение от newmiro » 22 Фев 2010 20:12

взех си Exedy, от колегата Kiko, днес ми го смениха за половин ден в тойота. много по-лесно се натиска и ще кажеш че колата има повече мощ от преди. преди все едно не захапваше и имаше едни чуденета около реалните обороти. сега си зацепва от раз и бяга напреде:)))
колегата предлага разнообразие от части на добри цени, възползвайте се :thumbsup:

П.С> казаха ми че по стария съединител няма някакви сериозни следи от износване, но засега е налице по-добрия вървеж. утре ще я пробвам в по-високите обороти, но от сега си мисля че проблемът (трябва да) е решен:)
stay up and keep shining!!


slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки tongue.gif

desotodorov

Мнение от desotodorov » 24 Фев 2010 17:17

...нямал сериозни следи от износване, хм, това е интересна констатация...т.е. - най вероятно не е бил исносен феродовия, ама странно тогава - за да ти приплъзва при по-голямо натоварване - все едно пружината не е притискала достатъчно силно, не съм сигурен че това е възможно да стане...ама както и да е ... сменил си го вече, дано всичко е наред отсега нататък.
Ами я вземи прати на лично, координати на колегите с които си имал контакти и са ти помогнали с частите, че и на мен ще ми се наложи един ден...не след дълго предполагам smile.gif

Аватар
newmiro
Мнения: 1360
Регистриран на: 03 Апр 2006 21:59
Местоположение: Варна

Мнение от newmiro » 27 Фев 2010 17:18

познат ми каза, че щом е "изтървало" от скорост особено при по-високите обороти, значи най-вероятно е притискател. сега преоткрих мощността е еластичността на королката:)
преди съединителя отлепяше горе, в почти крайно положение. сега отлепя ниско долу, трябва винаги да е натиснат докрай съединителя и няма много свободен ход за смяна на скорост както преди.

П.С>писах ти л.с.
stay up and keep shining!!


slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки tongue.gif

juvefen
Мнения: 18
Регистриран на: 02 Мар 2010 20:59
Местоположение: Sofia

Мнение от juvefen » 02 Мар 2010 21:14

Здравейте,
Аз сам нов тук и сравнително от скоро имам Тойота Корола D4D 116 к.с.
Мисля че съединителя ми е заминал, при рязко натискане на газта двигателя се изфорсира и след това оборотите падът, също така се усештат и леки вибрации в педала. Ходих на няколко сервиза и ценат за съединител която ми казаха се върти около 1500 - 2000 лв. с маховика. Аз обаче незнам дали тя е с дъмферен маховик и дали е отишъл, а единственият начин да се разбере е да се отвори. Колата е произведена 07.2003 г. Ако някои може да ми помогне да резбера "къде е истината" ще бъда много благодарен.

Аватар
newmiro
Мнения: 1360
Регистриран на: 03 Апр 2006 21:59
Местоположение: Варна

Мнение от newmiro » 03 Мар 2010 08:54

не се знае дали е заминал, трябва да се отовори. поши на Kiko и на InchHigh (пък провери и другите оферти в раздела магазини/сервизи) за оферти;) успех :thumbsup:
stay up and keep shining!!


slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки tongue.gif

desotodorov

Мнение от desotodorov » 04 Мар 2010 09:34

...бе тоя демпферен маховик, кой го измисли, мама му стара...преди дизелите бяха с обикновени маховици т.е. - с един скъпоструващ проблем по-малко. Според мен при теб просто се иска смяна на съединителя. Тоя демпферен маховик дето се опитват да ти го пробутат е с доста дълъг живот, поне при Пежата дизел, колегите се оплакват при коли минали над 200 000км (че най - вероятно са и над 400 000). Освен това споделят нещо за скърцане в такт с оборотите...при теб има ли такова нещо?

juvefen
Мнения: 18
Регистриран на: 02 Мар 2010 20:59
Местоположение: Sofia

Мнение от juvefen » 07 Мар 2010 00:48

Напълно сам сагласен с теб " за скъпоструващият проблем при дизелите ", но въпроса си остава къде да намеря съединител на добра цена и съответно сервиз. Не съм очаквал, че само съединител и смяна струват над 1000 лв. Теа хора за финансова криза не са ли чували ? Скърцане не, само вибрации в педала.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] и 10 госта