
колеги, какъв съединител да си взема? (корола Е11, 02г.)
колеги спрях се на Exedy за сега, добра марка е, японска... малко по-скъпа от Валео, мисля че едобър избор. като направя смяната по-нататък ще пиша отзиви. не съм решил още твърдо, но май това ще е. иначе проблем ли е да си карам със стария съединител още малко време? притриса от време на време... 

stay up and keep shining!!
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки

колеги, Exedy ще е, ще го сменям следващата седмица. интересното е че за смяната ми искат едни и същи пари в сервиза на Тойота варна и други сервизи. За това си мисля да го направя в тойота. какво ще ме посъветвате?
и още един въпрос: казаха ми че при смяна на съединител може да им разлика в твърдостта на педала на газта, вярно ли е и дали ще е различно при двете марки, Exedy и Valeo?
Благодаря предварително!
П.С> вече почва да откача още при 2500об./мин. дори не при много газ
, за смяна е 

и още един въпрос: казаха ми че при смяна на съединител може да им разлика в твърдостта на педала на газта, вярно ли е и дали ще е различно при двете марки, Exedy и Valeo?

Благодаря предварително!



П.С> вече почва да откача още при 2500об./мин. дори не при много газ


stay up and keep shining!!
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки

-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 23 Окт 2007 15:00
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
твоята е с различен двигател обаче, и може би моделът на съединителя ще е различен. иначе моята не при потегляне, ами при подаване на газ, повече от малко почват да играят оборотите, а при подаване на доста газ, направо си тресе и играят оборотите 

stay up and keep shining!!
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки

220 валео, 270 екседи.
като валео го намерих и за 200.
и двете оферти са от колеги от форума:)
като валео го намерих и за 200.
и двете оферти са от колеги от форума:)
stay up and keep shining!!
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки

взех си Exedy, от колегата Kiko, днес ми го смениха за половин ден в тойота. много по-лесно се натиска и ще кажеш че колата има повече мощ от преди. преди все едно не захапваше и имаше едни чуденета около реалните обороти. сега си зацепва от раз и бяга напреде:)))
колегата предлага разнообразие от части на добри цени, възползвайте се
П.С> казаха ми че по стария съединител няма някакви сериозни следи от износване, но засега е налице по-добрия вървеж. утре ще я пробвам в по-високите обороти, но от сега си мисля че проблемът (трябва да) е решен:)
колегата предлага разнообразие от части на добри цени, възползвайте се

П.С> казаха ми че по стария съединител няма някакви сериозни следи от износване, но засега е налице по-добрия вървеж. утре ще я пробвам в по-високите обороти, но от сега си мисля че проблемът (трябва да) е решен:)
stay up and keep shining!!
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки

...нямал сериозни следи от износване, хм, това е интересна констатация...т.е. - най вероятно не е бил исносен феродовия, ама странно тогава - за да ти приплъзва при по-голямо натоварване - все едно пружината не е притискала достатъчно силно, не съм сигурен че това е възможно да стане...ама както и да е ... сменил си го вече, дано всичко е наред отсега нататък.
Ами я вземи прати на лично, координати на колегите с които си имал контакти и са ти помогнали с частите, че и на мен ще ми се наложи един ден...не след дълго предполагам
Ами я вземи прати на лично, координати на колегите с които си имал контакти и са ти помогнали с частите, че и на мен ще ми се наложи един ден...не след дълго предполагам

познат ми каза, че щом е "изтървало" от скорост особено при по-високите обороти, значи най-вероятно е притискател. сега преоткрих мощността е еластичността на королката:)
преди съединителя отлепяше горе, в почти крайно положение. сега отлепя ниско долу, трябва винаги да е натиснат докрай съединителя и няма много свободен ход за смяна на скорост както преди.
П.С>писах ти л.с.
преди съединителя отлепяше горе, в почти крайно положение. сега отлепя ниско долу, трябва винаги да е натиснат докрай съединителя и няма много свободен ход за смяна на скорост както преди.
П.С>писах ти л.с.
stay up and keep shining!!
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки

Здравейте,
Аз сам нов тук и сравнително от скоро имам Тойота Корола D4D 116 к.с.
Мисля че съединителя ми е заминал, при рязко натискане на газта двигателя се изфорсира и след това оборотите падът, също така се усештат и леки вибрации в педала. Ходих на няколко сервиза и ценат за съединител която ми казаха се върти около 1500 - 2000 лв. с маховика. Аз обаче незнам дали тя е с дъмферен маховик и дали е отишъл, а единственият начин да се разбере е да се отвори. Колата е произведена 07.2003 г. Ако някои може да ми помогне да резбера "къде е истината" ще бъда много благодарен.
Аз сам нов тук и сравнително от скоро имам Тойота Корола D4D 116 к.с.
Мисля че съединителя ми е заминал, при рязко натискане на газта двигателя се изфорсира и след това оборотите падът, също така се усештат и леки вибрации в педала. Ходих на няколко сервиза и ценат за съединител която ми казаха се върти около 1500 - 2000 лв. с маховика. Аз обаче незнам дали тя е с дъмферен маховик и дали е отишъл, а единственият начин да се разбере е да се отвори. Колата е произведена 07.2003 г. Ако някои може да ми помогне да резбера "къде е истината" ще бъда много благодарен.
не се знае дали е заминал, трябва да се отовори. поши на Kiko и на InchHigh (пък провери и другите оферти в раздела магазини/сервизи) за оферти;) успех 

stay up and keep shining!!
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки

...бе тоя демпферен маховик, кой го измисли, мама му стара...преди дизелите бяха с обикновени маховици т.е. - с един скъпоструващ проблем по-малко. Според мен при теб просто се иска смяна на съединителя. Тоя демпферен маховик дето се опитват да ти го пробутат е с доста дълъг живот, поне при Пежата дизел, колегите се оплакват при коли минали над 200 000км (че най - вероятно са и над 400 000). Освен това споделят нещо за скърцане в такт с оборотите...при теб има ли такова нещо?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта