Ако откриеш пробките действай през тях аз неуспях

Мнение от PESHO OT MARS » 07 Окт 2009 20:55
PESHO OT MARS
mafiota
Мнение от desotodorov » 08 Окт 2009 09:05
Хм, и аз мислех че имат "вградена" такава функция, но се оказва - че нямат...или поне БРЦ и известните ми досега производители...хайде, пък другата седмица, ще споделя Фпечатленияmafiota написа:....PS. мисля че при ГИ няма нужда от ТАП
desotodorov
Мнение от max-2 » 08 Окт 2009 12:11
max-2
Мнение от PESHO OT MARS » 08 Окт 2009 17:06
PESHO OT MARS
Мнение от mafiota » 08 Окт 2009 19:41
газовият инжекцион се "занимава" само с впръскването, по запалването не "бута" нищо.desotodorov написа:Хм, и аз мислех че имат "вградена" такава функция, но се оказва - че нямат...или поне БРЦ и известните ми досега производители...хайде, пък другата седмица, ще споделя Фпечатленияmafiota написа:....PS. мисля че при ГИ няма нужда от ТАП
mafiota
desotodorov
Мнение от CuMo » 11 Окт 2009 12:29
CuMo
Мнение от max-2 » 11 Окт 2009 19:22
max-2
Мнение от CuMo » 11 Окт 2009 19:57
CuMo
Мнение от mafiota » 11 Окт 2009 21:43
mafiota
CuMo
Мнение от valen_tin » 12 Окт 2009 16:18
в началото като се запали било на газ било на бензин и държи високи на празен ход докато загрее, после около 5 минути (газ) ми държи ниски (около 500, до колкото с тая стрелка може да си говорим толкова точно) и леко се подрусва и играе стрелката ... после изчезва изцяло и се повтаря на другия ден.mafiota написа:Имам чувство че и 4 и 7А-FE са много чувствителни двигатели към натоварване.
А при вас какви обороти държи двигателят когато се стартира студен??- при мен са около 1600!
И към колегите с обикновенни газови - иматели проблеми с оборотите на ПХ при топъл двигател??
valen_tin
CuMo
pasata
Обратно към “Общи технически въпроси”
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта