Ако откриеш пробките действай през тях аз неуспях
Въпроси относно карина
-
PESHO OT MARS
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Да ти отговоря, аз също на моята Карина и сменявах антифриза и също като теб се дзверих да ги търся тия пробки и така и не можах да ги намеря. След което си развих капачката на термостата която е под делкото извадих термостата долях вода, паля колата да поработи 20-30 секунди отвивам винчетата на капачката (същатата на термостата) сгъвам маркуча надолу и всичко шур на земята. Това упражнение някаде около 3-4 пъти докато поне малко заместя ръждавата чорба дето плаваше по системата. След което на последния път си наливам антифриза концентрат (за Шкода оригинален розов G12+ от Еуратек) като не забравям преди това сложа термостата и си стягам хубаво винтовете на капачката. Лошото че при този вариант с мъка влизат някаде към 2.3 литра концентрат (по принцип е достатачно но е добре винаги с една идея да завишиш концентрацията) и си е занимавка голяма.
Ако откриеш пробките действай през тях аз неуспях
Ако откриеш пробките действай през тях аз неуспях
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
- max-2
- Мнения: 2170
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 50 пъти
- Получена благодарност: 134 пъти
Има кранче долу на радиатора, под десния фар и на блока един болт, под изпускателните колектори, от същата страна. Това е тойота, трябва да тече бистра червена или оранжева течност (ако е много стара).
PESHO OT MARS, каква е тази ръжда, сигурно е карана с вода или бг радиоактивен (кофти серия) антифриз? На предишната ми кола трябваше да направя три смени с хубав антифриз,за да изчезне кафявото, но пак не беше много в час с парно и радиатор
PESHO OT MARS, каква е тази ръжда, сигурно е карана с вода или бг радиоактивен (кофти серия) антифриз? На предишната ми кола трябваше да направя три смени с хубав антифриз,за да изчезне кафявото, но пак не беше много в час с парно и радиатор
Carina E 4AFE LB 1992
-
PESHO OT MARS
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Как мислиш пич в талянско дали са и сменяли антифриза, сигурно си е оригиналния сипан в Англия просто беше адска чорба (то сега и на Старлет-а е така). Като цяло няма проблем ни с парно ни с охлаждане.
То ние трябва да сме доволни че отвреме на време са доливали масло ти за антифриза се безпокоиш laugh.gif
В тази връзка пък имам шум в радиаторчето на парното при Старлета, звука е като на непълно радиаторче и плискащасе течност вътре (като подам газ се плиска повече
) и така ще я мисля какво да я правя нямам проблем нито с изпарителя нито с парното на колата.
То ние трябва да сме доволни че отвреме на време са доливали масло ти за антифриза се безпокоиш laugh.gif
В тази връзка пък имам шум в радиаторчето на парното при Старлета, звука е като на непълно радиаторче и плискащасе течност вътре (като подам газ се плиска повече
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
газовият инжекцион се "занимава" само с впръскването, по запалването не "бута" нищо.desotodorov написа:Хм, и аз мислех че имат "вградена" такава функция, но се оказва - че нямат...или поне БРЦ и известните ми досега производители...хайде, пък другата седмица, ще споделя Фпечатленияmafiota написа:....PS. мисля че при ГИ няма нужда от ТАП
max-2, и наистина кранчето е където каза. Само дето трябваше да сваля и другата кора.
В книжката се оказа абсолютно грешно указанието...
max-2, Благодаря!
Имам един друг въпрос към ДВГ-то на моята карина 4A-FE 1.6 16V 99hp.
В съседната тема се споменават някакви допълнителни дроселови клапи управлявани от вакуумен регулатор.
Те ли са причината колата да потегля по различен начин при движвение в зависимост от това колко рязко ритна педала на газта?
Може въпросът да изглежда супер тъп, но като че ли имам усещането, че има значение скоростта с която натискам газта. Дали бързо но плавно или ако го изритам рязко и изведнъж.
В книжката се оказа абсолютно грешно указанието...
max-2, Благодаря!
Имам един друг въпрос към ДВГ-то на моята карина 4A-FE 1.6 16V 99hp.
В съседната тема се споменават някакви допълнителни дроселови клапи управлявани от вакуумен регулатор.
Те ли са причината колата да потегля по различен начин при движвение в зависимост от това колко рязко ритна педала на газта?
Може въпросът да изглежда супер тъп, но като че ли имам усещането, че има значение скоростта с която натискам газта. Дали бързо но плавно или ако го изритам рязко и изведнъж.
- max-2
- Мнения: 2170
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 50 пъти
- Получена благодарност: 134 пъти
CuMo, не знам дали те са причината или самото управление на двигателя от неговия компютър. Той доколкото знам е адаптивен и се нагажда спрямо стила на шофиране.
На мен ми прави впечатление друго-когато съм сам карам с пипане на газта и колата ускорява добре до 3000 оборота, горе долу на толкова сменям. Аз и жена ми - горе-долу същата работа. Но ако се качим аз и брат ми общо 200 и малко кила вече трябва да се понатиска повече газта и посветва отвреме навреме червената лампа на икономайзера. Като заредя някой път по-гаден бензин иска повече натискане за да ускорява, иначе тъпче на една скорост.
На мен ми прави впечатление друго-когато съм сам карам с пипане на газта и колата ускорява добре до 3000 оборота, горе долу на толкова сменям. Аз и жена ми - горе-долу същата работа. Но ако се качим аз и брат ми общо 200 и малко кила вече трябва да се понатиска повече газта и посветва отвреме навреме червената лампа на икономайзера. Като заредя някой път по-гаден бензин иска повече натискане за да ускорява, иначе тъпче на една скорост.
Carina E 4AFE LB 1992
Да.
Аз усещам разлика когато вече возя нещо над 60кг.
Примерно ако седне слабо момиче, разлика няма.
Обаче ако седне един приятел като мен около 100кг, трябва да натискам повече.
Затруднение изпитах с изпреварване когато возех 5 човека и пълен багажник сакове. Карах с около 90. Понатиснах, видях, че няма, да я бъде и продължих да си карам така.
Определено 1,6 не е да го зориш натоварен
Аз усещам разлика когато вече возя нещо над 60кг.
Примерно ако седне слабо момиче, разлика няма.
Обаче ако седне един приятел като мен около 100кг, трябва да натискам повече.
Затруднение изпитах с изпреварване когато возех 5 човека и пълен багажник сакове. Карах с около 90. Понатиснах, видях, че няма, да я бъде и продължих да си карам така.
Определено 1,6 не е да го зориш натоварен
в началото като се запали било на газ било на бензин и държи високи на празен ход докато загрее, после около 5 минути (газ) ми държи ниски (около 500, до колкото с тая стрелка може да си говорим толкова точно) и леко се подрусва и играе стрелката ... после изчезва изцяло и се повтаря на другия ден.mafiota написа:Имам чувство че и 4 и 7А-FE са много чувствителни двигатели към натоварване.
А при вас какви обороти държи двигателят когато се стартира студен??- при мен са около 1600!
И към колегите с обикновенни газови - иматели проблеми с оборотите на ПХ при топъл двигател??
има разлика и от какъв газ сипвам ... с ОМВ (вече ги спрях) имам бая повече такива проблеми и ми докарва и по-голям разход, с ЕКО и Шел е значително по-безпроблемно
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта