Тук бъркаш многоBass_Man написа:Откакто хората решиха , че е много важно да не се сменяват скорости !



При всички случаи, не е заради диоксидите....diver написа:Сега остава да ми обясниш, защо в Швейцария почти не се продават дизели... Сигурно щото са много екологични, а по таз причина данъците им са по-ниски....martod написа:Сега остава и да докажеш, че дизела отделя повече СО от бензина и еколозите от Европа ще го спрат от производство, както направиха с двутактовите.... f
Изчерпателен отговор, сигурно пречат на пчеличките и тревичките....martod написа:При всички случаи, не е заради диоксидите....diver написа:Сега остава да ми обясниш, защо в Швейцария почти не се продават дизели... Сигурно щото са много екологични, а по таз причина данъците им са по-ниски....martod написа:Сега остава и да докажеш, че дизела отделя повече СО от бензина и еколозите от Европа ще го спрат от производство, както направиха с двутактовите.... f
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
vseki vijda tova koeto mu iznasq.....Bass_Man написа:Откакто хората решиха , че е много важно да не се сменяват скорости !
Марто не знам дали знаеш но CO и CO2 не са едно и също !martod написа:При всички случаи, не е заради диоксидите....
Знам бе пич... Почти всеки ден заварявам с телоподаващото и освен това си пия уискито със сода...Bass_Man написа:Марто не знам дали знаеш но CO и CO2 не са едно и също !martod написа:При всички случаи, не е заради диоксидите....
И когато зориш печката тя изхвърля задраво неизгоряла нафтичка в колектора , от което се качва EGT и CO ( не CO2 виж там попрочети каква е разликата ) . И ако много се зачетеш може би ще разбереш , че автомобилите на пропан-бутан ако са настроени правилно въобще не изхвърлят CO и са поне с 50% по-чисти от дизела и бензина .
Евала хубаво е да говориш/спориш с хора , които знаят ! Защото така наистина може да излезне нещо смислено от спора !martod написа:Знам бе пич...
Аз не съм бензинофил ! Просто не виждам някаква "велика" причина да карам автомобил на нафта . Виж ако си взимам някога каион , джип ( ама джип не SUV ) , рейс , фадрома , трактор , локомотив , генератор или нещо подобно със сигуност ще е дизел ! Защото там неговите предимства могат наистина да се усетят .martod написа: Много добре знаеш, че в отговора към другият изтъкнат бензинофил, просто съм объркал, понеже бързах за дълъг път(с дизела еВстествено) че с бензинката ми ляга двойно като финансово изражение... biggrin.gif
Не извъртам към газта ами казвам абсолютно всеизвестни факти , които обаче не са променили нищо в индустрията за момента ! Демек предлога за екологията никой не го ебава ! Ако някой го беше грижа всички коли щяха да са на пропан от преди 50 години и сега света щеше да е 50% по-чист . Относно цената на ГИ мисля , че се компенсира от неоправдано по-високата цена на дизелите . А пък и колкото повече въртиш толкова повече се избива докато при маховика и дизела толкова повече става вероятно да го смениш , а и не само него !martod написа: А въпроса ми към теб си беше за въглеродният окис, ама ти пак го извърташ към газта, а ние говорихме за бензин и дизел...
Пък и защо не спомена, че за да я направиш тази хубава центровка на газ и да ти е еластична колата колкото на бензин, трябва да вложиш същите пари в уредба, колкото и в прословутият двумасов маховик на дизела дето постоянно плашиш хората с него...![]()
Само че маховика, я ти се падне да го смениш, я не, а за уредбата трябва да кихнеш предварително, за да си после икономичен...
Та ако не ми вярваш че въглеродният окис при бензиновите е повече, запали една бензинка в затворено помещение(гараж например) и я остави да поработи 2-3 минути и после се опитай да постоиш в това помещение и после опитай и със дизелова кола....
А относно настъпването, те и бензиновите като ги изрежеш, повишават отделянето на СО ...
Само предварително да уточня че от коли не разбирам, карам и като светне червена лампичка звъня в сервиза. Та от скромният ми опиит авенсис 1 1.6(4А-ФЕ) на трета вдига около 120-130. Авенсис 2003 1.8 бензин пак толкова, сегашният ми авенсис 2.2Д4Д пак си ги дига толкова на трета. Не знам това пежо що за чудо е, ама с 90 на 3-та да не може да върви....Ael написа:Като ще е офтопик да е офтопик. Оня ден на прибиране от Труд към Пловдив караме с един приятел един до друг с около 90км/ч. Той кара Пежо 406 HDI 2l 110коня. Неговата тежи почти 1500кг. Мойта бензинка 1,4 97 коня тежи 1300кг. И двамата настъпахме едновременно. Аз от 5-та ръгнах 3-та. После като го питах той от 5-та върнал на 4-та. Та неможа да ме издуха ,вървяхме заедно. До колкото мога да си представя той на 3-та немое да върне че неможем да го съберем после така че не виждам кво по бързо доускорение е имал той в случая от мойта ?
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 8 госта