Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!
Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!
Здравейте на всички.Харесах си този автомобил,но понеже ми е първа кола съм се "стегнал" доста сериозно.2,0-ката е 2006/10 на 72к км. а другата 2,2 е 2006/12 на 65к.Четах във форума за тойоти произведени в турция с много проблеми.Как да разпозная дали автомобилът е произведен в турция?Какво бихте ме посъветвали при покупката на такъв автомобил?Кой са нещата,които обезателно трябва да се гледат при покупка на авенсис?Искам да помоля собствениците на такави автомобили да направят по едно кратко ревю.Благодаря Ви предварително за помоща.
Последно промяна от krilia на 25 Юли 2009 22:55, променено общо 1 път.
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Преди да вземеш коя да е кола, първо се врътни три пъти, плюй през рамо, поръси със сол около теб и се намажи с чесън, а докато се въртиш, в обратната посока трябва да се въртят кукери, също така може и поп да припее за колата.....
laugh.gif
Мойта е правена в Турция и кво ?!?! Авенсис идва главно от Англия - и кво ?!? Двигателя бил правен в Полша..... И в село Равни Дупки да е правен, ти няма да го разбереш това, а виждаш само краен продукт, който е много здрав, икономичен и бърз - и в двата си варианта..... Стига вече с тия фантазии - колите са здрави и толкова!
Колега - взимай 2.2 150к.с., защото е по-стария и изпитан мотор, а и си е по-мощен, за няма и литър разлика в горенето.... Повечето мощ никога не е излишна, а за 2.2 има повече и по-лесно достъпни части от вънка, които могат да се вкарат, докато 2.0 е по-дефицитен
Имам няколко приятеля с 2.2 и 2.0 дизели, всичките са предоволни, няма забележки, стига да си я поддържаш правилно 

Мойта е правена в Турция и кво ?!?! Авенсис идва главно от Англия - и кво ?!? Двигателя бил правен в Полша..... И в село Равни Дупки да е правен, ти няма да го разбереш това, а виждаш само краен продукт, който е много здрав, икономичен и бърз - и в двата си варианта..... Стига вече с тия фантазии - колите са здрави и толкова!
Колега - взимай 2.2 150к.с., защото е по-стария и изпитан мотор, а и си е по-мощен, за няма и литър разлика в горенето.... Повечето мощ никога не е излишна, а за 2.2 има повече и по-лесно достъпни части от вънка, които могат да се вкарат, докато 2.0 е по-дефицитен


- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
трябва да добавя,че 2.0л д4д мотора се прави в същия завод в полша,току-що намерих инфо.освен това повечето съставни части като бутала,разпр.вал,колянов вал,както помпи,вентили се доставят изключително от европейски производители/лиферанти.това са:
BOSCH-впръскване,най-вероятно гориво-нагнетателни помпи,дюзи
LUK-съединители
PIERBURG-някакви клапани
MAHLE-бутала.
http://www.autosieger.de/print.php?sid=10203
на друго място открих,че бензиновите мотори за авенсис се правят също в англия.
това е картинката,ще изчакам новия prius да излезе тук и казвам чао на дизелите.

BOSCH-впръскване,най-вероятно гориво-нагнетателни помпи,дюзи
LUK-съединители
PIERBURG-някакви клапани
MAHLE-бутала.
http://www.autosieger.de/print.php?sid=10203
на друго място открих,че бензиновите мотори за авенсис се правят също в англия.
това е картинката,ще изчакам новия prius да излезе тук и казвам чао на дизелите.

Kiki написа: Нещата които трябва да гледаш са стандартните при покупка на всеки автомобил втора ръка.
Добре е автомобилът да има и сервизна история.
А кой са те?Извинете за лаишкия въпрос.Ако има някакъв линк или тема към която да ме насочите...
Благодаря на всички за насоките по темата.
Какъв разход дава авесниса с тези двигатели?
Колко излиза смяната на ангренажен ремък,ролки и т.н.?
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 12 Фев 2009 22:19
- Местоположение: Стара Загора
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Ама чакай сега, как ги смяташ 10 % ?...Bass_Man написа:Веско Кръстев с това градско 6-6,5 малко така! Няма такъв автомобил дето разликата между градско и извънградско да му е 10%.
Друг е въпроса колко и кога караш в града .

Тя на извън градско, щом при 130км/ч. дава 5 л. разход,значи при 80-90 км/ч. разхода ще е около 3 л. ... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
А сега ги смятай на ново процентите... biggrin.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
2,2 литра двигател както и да го караш не може да ти даде 3 литра разход ! А ся ти смятай
.
1,5 литра модерен дизел с леко шаси дава около 3-3,5 литра на извънградско с 80-90 км/ч . И съответно градско между 6 и 8 литра . А вие ще ми говнорите за 2,2 с 5 литра градско ???
Ние с бензините не ядем доматите с притките все пак !
5 литра може да ти даде ако караш в София в момента ( няма грам трафик и е топло ) , в часове извън пиковия диапазон , много спокойно ( не повече от 60км/ч и не повече от 2000rpm на всяка предавка с плавно ускорение ) , и на по дълги маршрути ( например люлин - дружба през сливница и цариградско ) . При тези условия и моята харчи много малко но това не са реални целогодишни условия на градско каране !
Обаче , като гледам , че всеки един с някакъв дизел дава газ колкото може повече и демонстрира на другите колко му върви колата просто няма как стане 5 литра ! По-скоро на 10 лира може да си стиснем ръцете .

1,5 литра модерен дизел с леко шаси дава около 3-3,5 литра на извънградско с 80-90 км/ч . И съответно градско между 6 и 8 литра . А вие ще ми говнорите за 2,2 с 5 литра градско ???
Ние с бензините не ядем доматите с притките все пак !
5 литра може да ти даде ако караш в София в момента ( няма грам трафик и е топло ) , в часове извън пиковия диапазон , много спокойно ( не повече от 60км/ч и не повече от 2000rpm на всяка предавка с плавно ускорение ) , и на по дълги маршрути ( например люлин - дружба през сливница и цариградско ) . При тези условия и моята харчи много малко но това не са реални целогодишни условия на градско каране !
Обаче , като гледам , че всеки един с някакъв дизел дава газ колкото може повече и демонстрира на другите колко му върви колата просто няма как стане 5 литра ! По-скоро на 10 лира може да си стиснем ръцете .
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Bass - не отчиташ най-голямата разлика - ти караш градско в София, той в Стара загора
Аз в Пловдив, друг в Кърджали..... Това е МНОГО голямо перо в сметките .... И да, може да гори 6,5 градско, зависи как караш, кой град и на какво разстояние
Но това е на даден човек градския път, не твоят. В София е пълен ад, но не и в другите градове.... Затова си е напълно възможно. Аз съм постигал 4,2 градско с климатик, но както казваш с късмет в много леко задръстване и галене на газта да 2000об .... Авенсис 1.8 бензина дето имахме ми даде 6,8 в града, пак с такова каране. Горенето зависи от човека. Карайки си нормално, без да гоня разход, 1.4 королата ми гори 5,8-6,3 градско, като съм с клима на 70% от времето
Извън града може да гори както каза 3,6, но ми гори 5,2-6, зависи колко ми се кара biggrin.gif Всичко е според зависи 




Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 3 госта