Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!

Публикувай отговор
Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 05 Сеп 2009 10:24

Bass_Man написа:Откакто хората решиха , че е много важно да не се сменяват скорости !
Тук бъркаш много smile.gif Много е важно дори. Много по-добре с дясната ръка да държиш коляно от колкото скоростният лост smile.gif Ама за тази цел са измислени автоматиците :thumbsup:

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 05 Сеп 2009 10:39

diver написа:
martod написа:Сега остава и да докажеш, че дизела отделя повече СО от бензина и еколозите от Европа ще го спрат от производство, както направиха с двутактовите.... f
Сега остава да ми обясниш, защо в Швейцария почти не се продават дизели... Сигурно щото са много екологични, а по таз причина данъците им са по-ниски....
При всички случаи, не е заради диоксидите....
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 05 Сеп 2009 11:03

martod написа:
diver написа:
martod написа:Сега остава и да докажеш, че дизела отделя повече СО от бензина и еколозите от Европа ще го спрат от производство, както направиха с двутактовите.... f
Сега остава да ми обясниш, защо в Швейцария почти не се продават дизели... Сигурно щото са много екологични, а по таз причина данъците им са по-ниски....
При всички случаи, не е заради диоксидите....
Изчерпателен отговор, сигурно пречат на пчеличките и тревичките....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

IVOtuning
Мнения: 330
Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
Местоположение: Испания
Получена  благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Мнение от IVOtuning » 05 Сеп 2009 11:40

Bass_Man написа:Откакто хората решиха , че е много важно да не се сменяват скорости !
vseki vijda tova koeto mu iznasq.....
poglednete na malkite koli po4ti vs poso4eni sa avtomatik i nqma pod 11,1s za benzinite, a za dizelite ???
toyota corolla 1,6vvti AVTOMATIK =10,4(D)s, toyota corolla d4d=8,5/10,3s na 4 i 5sk
mdaaaa, bez sumnenie avtomatika e v puti po-byrz........ laugh.gif
kak mi e ubqgnalo ot pogleda (vqrno nosq o4ila, no pyk 4ak tolkova...)
sega po4naha da se izkarvat ekologii, koq kolko byrzo zagrqva, koq e po-6umna, no razbira se nikoi nqma da priznae tova koeto e o4evidno......dizela e po-udoben, kara se po nenatovarva6to(za obiknovennite 6ofiori, tuk izklu4vam 6umaher i negovite proizvodni)
no tova e normalno, na vseki negovoto magare e nai-hubavoto
pak kazvam koito iska i moje da poso4i danni, a ne nqkakvi subektivni mneniq...
a sega vi pojelavam lek den na vsi4ki

Аватар
lewstherin
Мнения: 24
Регистриран на: 03 Юли 2009 19:44

Мнение от lewstherin » 05 Сеп 2009 12:21

Абе хора, 14 страници едно и също... и в двата лагера имаше хубави мнения, ама вече само се карате. Тая тема може само да обърка някой.
Ще ви кажа аз какво предпочитам, спрямо скромния ми опит. Карал съм дизелов ван - Ланчиа Зета, бензиново Типо и сега Авенсис бензин. Ами бензина си им харесва повече. Вана не съм го ползвал за товарен автомобил, карах го като обикновен. Незнам дали има термин доускоряване, но аз лично предпочитам да сваля една-две илри колкото трябва предавки и да си ускоря нормално при изпреварване, а не да се влача 20 сек от 80 до 120 на 6-та. За които не обимат да сменят скорости има автоматици. Мен си ме кефи да си превключвам. Харсва ми на авенсиса като натисна газта и да се усеща веднага, докато дизела трябва да го държа на по-високи обороти, за да трягне като дам газ и да няма Турбо Лаг. Но все пак нещата са строго индивидуални. Да кажа че на мен си ми харесва и миризмата на бензин, което май е заради москвича на дядо, който капаше преди, като малък вътре яко миришеше на бензин и много се радвах като ме возеше.

sa4mata
Мнения: 17
Регистриран на: 03 Май 2009 10:34

Мнение от sa4mata » 05 Сеп 2009 12:53

И аз не мога да разбера кво толкова спорите тук :) всички савременни двигатели ( дизели и бензини ) са добри и затова се произвеждат. Ако единия беше по добър от другия то тогава нямаше да има малоумници които да го произвеждат :). Аз лично карам 3 служебни дизела и според мен са си страхотни колички ( HDI i DCI са двигателите ) но пък личната ми кола е бензин 1.6 дуал ввти и сам очарован от нея . Бензин се кара по приятно според мен ( но това за секи е различно ) но пак дизела е по икономичен ( но не е нещо фрапиращо 1-2 л./100к макс и то градско извън града мисля че са на едно )
Но като заключение бих казал че ако не караш повече от 20 000 км / година не си заслужава да платиш повече пари ( при закупуване ) на дизел особено ако не знаеш как да го караш .

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 05 Сеп 2009 17:28

martod написа:При всички случаи, не е заради диоксидите....
Марто не знам дали знаеш но CO и CO2 не са едно и също !
И когато зориш печката тя изхвърля задраво неизгоряла нафтичка в колектора , от което се качва EGT и CO ( не CO2 виж там попрочети каква е разликата ) . И ако много се зачетеш може би ще разбереш , че автомобилите на пропан-бутан ако са настроени правилно въобще не изхвърлят CO и са поне с 50% по-чисти от дизела и бензина .

Иво не ми изкривявай думите май френд ! Не съм казал никъде , че автоматик бензин е по-бърз от ръгачка дизел . Стандартно при автоматиците има около 1 секунда увеличение на времената при ускорение ! ( ако не е от тези автоматици с по два съединителя и 7-8 скорости ама в този клас за който говорим не съществуват такива !!! )
Дори има повече файда да се вземе автоматик дизел защото на него по-малко му се отразяват загубите по автоматика ! И тогава може лекичко да блесне пред атмосферния бензин . ( пак с уговорката , че говорим за маломощни автомобили с малки кубатури )
Обаче великата теза , че разбираш ли едва ли не почти вече не могли да се сравняват атмосферен бензин и турбо дизел нали така е малко леко повече от необходимото преувеличена ! Дори турбо дизела настигал вече турбо бензина по динамични характеристики ................. и тн глупости айде нема нужда .
БМВ още 1998 година печелят 24 часа на Нюрбургринг и то в истинска конкуренция , а не като аЛуди на Льо Ман . Ама нещо така и не направиха M3 дизелово . Само Ауди правят някакви експериметни с R8 дизелово но най-вероятно ще е доста икономично :thumbsup: . И първия дизел в производство , който пада под 5 секунди от 0 до 100км/ч .

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 06 Сеп 2009 18:41

Bass_Man написа:
martod написа:При всички случаи, не е заради диоксидите....
Марто не знам дали знаеш но CO и CO2 не са едно и също !
И когато зориш печката тя изхвърля задраво неизгоряла нафтичка в колектора , от което се качва EGT и CO ( не CO2 виж там попрочети каква е разликата ) . И ако много се зачетеш може би ще разбереш , че автомобилите на пропан-бутан ако са настроени правилно въобще не изхвърлят CO и са поне с 50% по-чисти от дизела и бензина .
Знам бе пич... Почти всеки ден заварявам с телоподаващото и освен това си пия уискито със сода... tongue.gif
Много добре знаеш, че в отговора към другият изтъкнат бензинофил, просто съм объркал, понеже бързах за дълъг път(с дизела еВстествено) че с бензинката ми ляга двойно като финансово изражение... biggrin.gif
А въпроса ми към теб си беше за въглеродният окис, ама ти пак го извърташ към газта, а ние говорихме за бензин и дизел...
Пък и защо не спомена, че за да я направиш тази хубава центровка на газ и да ти е еластична колата колкото на бензин, трябва да вложиш същите пари в уредба, колкото и в прословутият двумасов маховик на дизела дето постоянно плашиш хората с него... tongue.gif
Само че маховика, я ти се падне да го смениш, я не, а за уредбата трябва да кихнеш предварително, за да си после икономичен...

Та ако не ми вярваш че въглеродният окис при бензиновите е повече, запали една бензинка в затворено помещение(гараж например) и я остави да поработи 2-3 минути и после се опитай да постоиш в това помещение и после опитай и със дизелова кола....
А относно настъпването, те и бензиновите като ги изрежеш, повишават отделянето на СО ... smile.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 10 Сеп 2009 06:18

martod написа:Знам бе пич...
Евала хубаво е да говориш/спориш с хора , които знаят ! Защото така наистина може да излезне нещо смислено от спора !
martod написа: Много добре знаеш, че в отговора към другият изтъкнат бензинофил, просто съм объркал, понеже бързах за дълъг път(с дизела еВстествено) че с бензинката ми ляга двойно като финансово изражение... biggrin.gif
Аз не съм бензинофил ! Просто не виждам някаква "велика" причина да карам автомобил на нафта . Виж ако си взимам някога каион , джип ( ама джип не SUV ) , рейс , фадрома , трактор , локомотив , генератор или нещо подобно със сигуност ще е дизел ! Защото там неговите предимства могат наистина да се усетят .
Реално да се твърди , че нещо , което работи с 1-2 бара принудително пълнене на въздух , тежка колянно-мотовилкова с-ма , сложен маховик , горивна система със свръх високо налягане , висок шум и вибраций , сложни системи за намаляване на саждите и какви ли не още глупости само и само да свалиме разхода с 20% според мен са "леко" неоправдани. И това при положение , че една атмосферна бензинова и една турбодизелова ако застанат една до друга втората няма очевадни предимства освен феноменалното доускорение , което не значи нищо повече от претоварване на двигателя ( за тези дето ще зинат веднага да когато двигателя не работи във правилния режим се претоварва и не е задължително да се разцепи на две когато е претоварен ) . Да дизела се претоварва много по-добре и точно за това тежките машини бачкат с дизели . Но също така нафтата гори бавно и няма как да развием високи обороти , което значи , че не можем да имаме висока мощност . Което значи , че няма как да се сравнява с бензина в този клас МПС-та .
martod написа: А въпроса ми към теб си беше за въглеродният окис, ама ти пак го извърташ към газта, а ние говорихме за бензин и дизел...
Пък и защо не спомена, че за да я направиш тази хубава центровка на газ и да ти е еластична колата колкото на бензин, трябва да вложиш същите пари в уредба, колкото и в прословутият двумасов маховик на дизела дето постоянно плашиш хората с него... tongue.gif
Само че маховика, я ти се падне да го смениш, я не, а за уредбата трябва да кихнеш предварително, за да си после икономичен...

Та ако не ми вярваш че въглеродният окис при бензиновите е повече, запали една бензинка в затворено помещение(гараж например) и я остави да поработи 2-3 минути и после се опитай да постоиш в това помещение и после опитай и със дизелова кола....
А относно настъпването, те и бензиновите като ги изрежеш, повишават отделянето на СО ... smile.gif
Не извъртам към газта ами казвам абсолютно всеизвестни факти , които обаче не са променили нищо в индустрията за момента ! Демек предлога за екологията никой не го ебава ! Ако някой го беше грижа всички коли щяха да са на пропан от преди 50 години и сега света щеше да е 50% по-чист . Относно цената на ГИ мисля , че се компенсира от неоправдано по-високата цена на дизелите . А пък и колкото повече въртиш толкова повече се избива докато при маховика и дизела толкова повече става вероятно да го смениш , а и не само него !
И да и бензина и дизела си покачват нивата на CO при натискане на педалчето само дето дизела си го качва много повече защото изхвърля доста неизгоряла нафта . Докато при бензина се увеличава само пропорциално на подаваното количество . И много добре знам какво става в затворена стая след , като е поработил двигател в нея ! Сумати народ измря така !
И за това повтарям няколко пъти вече !!! Карайте дизелите полека до към 2500 оборота и ще сте :
1. Икономични .
2. Екологични .
3. Здрави .
4. Щастливи .
:thumbsup:

Аватар
max-2
Мнения: 2089
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 110 пъти

Мнение от max-2 » 10 Сеп 2009 09:16

Предлагам да обобщим казаното дотук:
Мощността при бензиновите двг се измерва в конски сили.
Мощността при дизеловите двг се измерва във волски сили. ОК? biggrin.gif
Carina E 4AFE LB 1992

Аватар
didak
Мнения: 1230
Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
Местоположение: Варна
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от didak » 10 Сеп 2009 10:44

Преди време претърпях ПТП.
Яриса - тотална щета. Двигателя /1,3 бензин на 2000км/не е засегнат - удара беше от страни.
След като си взех 80% от застрахователя, трябваше да намеря купувач за "остатъците". Имаше три случая в които от автоморгите ми отговаряха - "За съжаление бензиновите двигтели са трудно продаваеми, залежават с години. Виж ако имаш дизелак..."
Факт!

п.с. колата я взе човек решил да я възстановява, а не да я продава на части.
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009

Аватар
Ael
Мнения: 772
Регистриран на: 10 Ное 2007 00:00
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 4 пъти
Обратна връзка:

Мнение от Ael » 10 Сеп 2009 11:56

Като ще е офтопик да е офтопик. Оня ден на прибиране от Труд към Пловдив караме с един приятел един до друг с около 90км/ч. Той кара Пежо 406 HDI 2l 110коня. Неговата тежи почти 1500кг. Мойта бензинка 1,4 97 коня тежи 1300кг. И двамата настъпахме едновременно. Аз от 5-та ръгнах 3-та. После като го питах той от 5-та върнал на 4-та. Та неможа да ме издуха ,вървяхме заедно. До колкото мога да си представя той на 3-та немое да върне че неможем да го съберем после така че не виждам кво по бързо доускорение е имал той в случая от мойта ?

П.П. До 160 бяхме на едно след това той дръпна с половин предница.

П.П.П. На драг го дърпам с 1 кола до 130км. След това намаляме...
Изображение1G-FE

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 10 Сеп 2009 18:21

Ael - ми ти от Пежо кво повече очакваш ?! Аз се гарвя с тия двигатели laugh.gif Чак 136к.с изпълнението върви с мен, ама не може да избега грам rolleyes.gif

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 10 Сеп 2009 21:37

Ael написа:Като ще е офтопик да е офтопик. Оня ден на прибиране от Труд към Пловдив караме с един приятел един до друг с около 90км/ч. Той кара Пежо 406 HDI 2l 110коня. Неговата тежи почти 1500кг. Мойта бензинка 1,4 97 коня тежи 1300кг. И двамата настъпахме едновременно. Аз от 5-та ръгнах 3-та. После като го питах той от 5-та върнал на 4-та. Та неможа да ме издуха ,вървяхме заедно. До колкото мога да си представя той на 3-та немое да върне че неможем да го съберем после така че не виждам кво по бързо доускорение е имал той в случая от мойта ?
Само предварително да уточня че от коли не разбирам, карам и като светне червена лампичка звъня в сервиза. Та от скромният ми опиит авенсис 1 1.6(4А-ФЕ) на трета вдига около 120-130. Авенсис 2003 1.8 бензин пак толкова, сегашният ми авенсис 2.2Д4Д пак си ги дига толкова на трета. Не знам това пежо що за чудо е, ама с 90 на 3-та да не може да върви....

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 10 Сеп 2009 23:12

Vesko написа: Не знам това пежо що за чудо е, ама с 90 на 3-та да не може да върви....
Сигурно е било с издухана турбина... laugh.gif biggrin.gif laugh.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 13 госта