Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!

Публикувай отговор
misho09
Мнения: 112
Регистриран на: 29 Мар 2009 22:31

Мнение от misho09 » 18 Авг 2009 21:53

210 на 4-та!!! кеф а wacko.gif w00t.gif а свали я вече от трупчетата тая твоя кола tongue.gif .Амбриране...браво бе моито момче, твоята кола с амбриране ли включва скоростите? :whistle: води я на доктор, може да е демпферния маховик laugh.gif

П.С.Не намесваи майка ми, че и твоята си вика са че една глътка ама да я беше глътнала а то са какво излезе

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 18 Авг 2009 23:13

На трупчета ти е простата кратуна ! Явно ти си бил 1/1000000 глътка та не си могъл да се доразвиеш нормално !
А за превключването на скоростите няма да те открехвам повече да не ти развалям концентрацията , че ще вземеш да напарваиш белята някъде . Важното е да запомниш , че слагаш 5-та/6-та и ако тръгнеш да намаляваш никакво сваляне на предавки , че ще вземе да ти заоре в хасфалта пък ти си еластичен ако трябва и от 30 ще ускориш !

Ако видя , че някой ден започнеш да се развиваш пак като нормалните деца ще те науча на една супер яка техника , която ти дава възможността да сменяш скорости и докато изпреварваш . Но сега ще ти бъде само , като стимул !

IVOtuning
Мнения: 330
Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
Местоположение: Испания
Получена  благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Мнение от IVOtuning » 19 Авг 2009 00:58

С риск да си вкарам автогол и да не ме разберате правилно :
ЛЕОН FR TFSI 200HP ТУРБО, ДИРЕКТНО ВПРЪСКВАНЕ бензин
0-400M=14,9S, 0-1000M=27,3S, 0-100KM/H=6.9S, 60-120KM/H NA 3-TA 6,4S, 80-120KM/H NA 4, 5 I 6 =5,4/6,6/8,8

ЛЕОН FR TDI 170KS 0-100M=29,6, 0-100KM/H=8,2S, 80-120KM/H 6,1/7,9/10.3

ГОЛФ TDI 170HP 0-1000M=28,5S, 0-100KM/H=7,7S, 80-120KM/H 5,5/7,3/9,9 тук голфа има явно малко по раличен софтуер, защото има 30-40нм повече

Тук сравнението е ТУРБО бензин с турбо дизел и бензина има 30кс повече, а разликите с голфа са нищожни.....

Погледнете снимката и данните за клиото и ибизата
клиото е с 40кс по-вече и резултатите са че само от 60-120км/ч е по-пъргаво с 1 сек,от там нататък губи по вс.показатели ...

За изпреварването и превключването на скорости- мисля, че е забранено да се превключва когато се изпреварва
на двупосочен път 2 секунди са страшно много, при 110-120км/ч са около 60-68м , което от своя страна са 3 тира.....
Под стресирана кола исках да кажа, че постоянно трябва да си в обороти( често над 5000об/мин) за да се случи нещо ......., не говорч за издръжливост на двигател или нещо подобно.
Съжалявам, че сам го написал така, но силата ми не е в писането и цитирането на постове tongue.gif
всеки може да си направи изводите- за мен темата е изчерпана, има много изопачане на нещата, но едно е ясно(поне за мен) турбо дизел е по-приятен за каране по двупосочни пътища ( за разход няма да говорим)
Може би за това и в днешно време 75% от колите в европа са дизел.
Прикачени файлове
clio rs vs ibiza cupra tdi.jpg
clio rs vs ibiza cupra tdi.jpg (317 KiB) Преглеждано 2783 пъти

Аватар
mitkoa
Мнения: 328
Регистриран на: 28 Окт 2008 17:45
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от mitkoa » 19 Авг 2009 01:42

Всеки да си кара каквото му душа сака.
Факт е, че турбобензините ипреварват с доста по цени дизелите и единия минус на дизелите, че са по-скъпи в такъв случай отпада.Общо взето мит е шума на дизелите.ама то....Кефа цена нема, са казали хората.Кеф ти е бензин в среден клас автомобил - плащаш по един или друг начин, кефиш му се и оплюваш дизелите laugh.gif
П.п - малко се изхвърлих със сравненията с 335и щото нова отива към 130 к.Далеч от представите ми за цена на среден клас автомобил.Моля препоръчайте на човека, турбобензин който да превъзхожда 150 к.с Авенсис дизел, с подобни екстри, същия или близък клас, нов и близка цена ясно че няма да е Тойота.Ако го направите мисля всички, които защитаваме дизела ще млъкнем и няма нищо да кажем пък примерно за разхода след това.Щооооото то теория много....ама на практика...май друго става.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 19 Авг 2009 03:48

IVOtuning написа:С риск да си вкарам автогол и да не ме разберате правилно :
ЛЕОН FR TFSI 200HP ТУРБО, ДИРЕКТНО ВПРЪСКВАНЕ бензин
0-400M=14,9S, 0-1000M=27,3S, 0-100KM/H=6.9S, 60-120KM/H NA 3-TA 6,4S, 80-120KM/H NA 4, 5 I 6 =5,4/6,6/8,8

ЛЕОН FR TDI 170KS 0-100M=29,6, 0-100KM/H=8,2S, 80-120KM/H 6,1/7,9/10.3

ГОЛФ TDI 170HP 0-1000M=28,5S, 0-100KM/H=7,7S, 80-120KM/H 5,5/7,3/9,9 тук голфа има явно малко по раличен софтуер, защото има 30-40нм повече

Тук сравнението е ТУРБО бензин с турбо дизел и бензина има 30кс повече, а разликите с голфа са нищожни.....
Аве къде ги гледаш тези сеати , че на БГ сайта нещо няма такива модели а .com нещо не ми се отваря ?
IVOtuning написа: Погледнете снимката и данните за клиото и ибизата
клиото е с 40кс по-вече и резултатите са че само от 60-120км/ч е по-пъргаво с 1 сек,от там нататък губи по вс.показатели ...
Това е един от случайте в , които турбодизел се доближава или леко превъзхожда атмосферен бензин . Обаче ако вземеш мегана , който е със същия мотор но вече с турбонадува нещата падат с една сеунда надолу. Но и при това положение така нареченото доускорение ще е по-добро на дизела . Но ако само си върнеш предавката преди изпреварването Клиото ще задмине по-бързо от този , който доускорява . Както ще направи и автоматика когато удариш kickdown-а . Което връщане на предавка ще ти спести още поне 2 секунди дори и при дизела . При положение , че са ти толкова важни не виждам защо трябва да "доускорявам" ами да не ускоря директно tongue.gif .Също така някой каза колко модерни и съвършенни били дизелите ами я вижте графиките на въртящите моменти на Клиото и на Купрата . То това на Купрата е толкова далече от права , че няма на къде повече . Това няма как да е приятен мотор за каране при положение , че макс момента ти е в прозорец по-малък от 1000 оборота . А Клиото е с права в огромна част от оборотите .
По принцип не знам защо давате пример с бездарните изчадия на VAG но ако искате да покажете силен дизелов двигател покажете ето това : http://bmwccbg.sprinx.net/files/technic ... asheet.pdf
и в него гледайте 123d .
BTW: чак сега виждам , че на клиото данните се различават спрямо оригиналните с 0,6 сек. Това е адски много време и тука има нещо не както трябва в теста . Не може производителя да дава 6,9 , а тези пичове да ми получават 7,5 това е абсурдно . Или гумите са били галошки или не знам какво ама тази разлика е ненормална !!!
IVOtuning написа: За изпреварването и превключването на скорости- мисля, че е забранено да се превключва когато се изпреварва
Забранено е ама какво да правя , като ми свърши скоростта ( доускорил съм вече ) ? Веднага следващата . Аз и за това му казват на мишока заухав , че това е майсторска техника . Той трябва да се научи първо да връща скорости в движение ( а не на място да си бръмчи и да си превключва ) .
IVOtuning написа: на двупосочен път 2 секунди са страшно много, при 110-120км/ч са около 60-68м , което от своя страна са 3 тира.....
Като го сметнах съм съгласен . Само , че в БГ няма двупосочен път на който да е позволено да се кара със 120 така , че и не е нужно да се задминава със 120 . Ако тира се движи с 80км/ч( 22,2~м/с) , а ние се ускорим до 100км/ч(27,78м/с) и тира е дълъг 15 метра ще ни трябват 4 секунди да го задминем . Мишката за 4 секунди не може да разбере на коя скорост е карал последно . Честно казано , като му гледам триъгълната крива на дизеловия мотор може и да ви разбера защо не ви се връщат скорости . Просто дизела ще попадне в такава област във високите обороти в , която има доста по-малък въртящ момент . И може да не се чувствате еластични , като между 2000 и 2500 оборота .
IVOtuning написа: Под стресирана кола исках да кажа, че постоянно трябва да си в обороти( често над 5000об/мин) за да се случи нещо ......., не говорч за издръжливост на двигател или нещо подобно.
Съжалявам, че сам го написал така, но силата ми не е в писането и цитирането на постове tongue.gif
Ами ако съдиме по графиката на Клиото общо взето от 2000 оборота до близо 7000 оборота сме със супер равна крива ( направо си е права ) . Което обаче не може да се каже за дизелите , които ако не ги държиш между 1800 и 3000 си в някаква супер дупка . Това се вижда от графиката не си го измислям понеже съм фанатик !
IVOtuning написа: всеки може да си направи изводите- за мен темата е изчерпана, има много изопачане на нещата, но едно е ясно(поне за мен) турбо дизел е по-приятен за каране по двупосочни пътища ( за разход няма да говорим)
Може би за това и в днешно време 75% от колите в европа са дизел.
Да всеки да си прави изборите , като събере необходимите му факти , които са изложени многократно в темата .
Единствено само не мога да се съглася с тези 75% дизели в Европа в днешно време . Кажи ми от къде взе тази информация ? И е важно да не забравяме , че Европа въобще не е най-големия пазар в света . Но при положение , че всичко тук е в пъти по-скъпо от да кажем в щатите по този начин да се обясни и небивалия стремеж на европейците да пестят , като инвестират в уж много по-спестовни технологий .

Миточе бате преди малко гледах в мобилето заради една друга тема и в момента безспорния лидер в ценовия клас 20-30 000 лв. е Тойота Камри . Могат да се намерят модели 2007-2008г. на под 50 000км за 25 - 30 000 лв. При това с екстри и повечето са автоматици ( което е абсолютно нормално , като се знае от къде идват ). И общо взето и частите са им на смешни пари сравнено с Авенсис . Съединителя с притискателя излиза към 350$ .

Аватар
mitkoa
Мнения: 328
Регистриран на: 28 Окт 2008 17:45
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от mitkoa » 19 Авг 2009 11:23

Видях я тази тема, но да сравняваш 2007 на 30-50 к км без гаранция с нова с 3 годишна гаранция.....камрито..трябва да е 2 пъти повече автомобил...а според мен не е.Отделно аз питах за турбобензин, нали казвате.....ако и бензина е турбо...какво правим....да ама....нещо цена на тоя кеф да караш турбобензин...А и за Камрито има условности.Дали изобщо ше е продаваемо след време, ако да, на каква цена, частите хубаво по-евтини...ама доставки....и т.н.Трябва ти всичко да си движиш...вероятно освен доставка, и мито, и ддс да си платиш.....освобождаване от митница най-вероятно в повечето случаи, което значи време........Аз не бих посмял да рискувам за основен автомобил.....да е некоя бегачка за уикенда...няма проблем...ама основен,....

Аватар
max-2
Мнения: 2089
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 110 пъти

Мнение от max-2 » 19 Авг 2009 11:44

misho09 написа:210 на 4-та!!! кеф а wacko.gif w00t.gif а свали я вече от трупчетата тая твоя кола tongue.gif .Амбриране...браво бе моито момче, твоята кола с амбриране ли включва скоростите? :whistle: води я на доктор, може да е демпферния маховик laugh.gif

П.С.Не намесваи майка ми, че и твоята си вика са че една глътка ама да я беше глътнала а то са какво излезе
Колега, май наистина не си в час? По-добре спри сега, за да не станеш за смях накрая като те залая цялата глутница biggrin.gif
П.С. Не ми се дрънка много, но само ще ти кажа, че карина 1,6 вдига доста бързичко 150км/ч на трета, та си направи сметка за супрата.
Carina E 4AFE LB 1992

misho09
Мнения: 112
Регистриран на: 29 Мар 2009 22:31

Мнение от misho09 » 19 Авг 2009 12:16

Е направи една снимка на 3-та с 150км/ч за да покажеш и да млъкна (невярвам че с такава лекота ще ги направи и ще ми е любопитно да го видя).А щом с такава лекота вдига 150 на 3-та очаквам и с повече от 150 на 3-та да снимаш.Иначе и целия форум да се изсипе на празни приказки не вярвам !!!

П.С.Bass_man може да каже колко 5/100 му харчи супрата за да му дам данни на един идентичен 3.0 ТДИ мотор с идентични параметри и разход.Все пак темата е разходи !!!!

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6178
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 366 пъти

Мнение от slowtraveler » 19 Авг 2009 12:57

Мише, не се хващай на бас....
При мен с 6-скоростна кутия и двулитрова бензинка нещата изглеждат така на 6500об/мин :
2-ра : 99км/ч
3-та : 138км/ч
Ако я оставя до ограничител (около 7х.об/мин):
2-ра :105км/ч
3-та : 149км/ч

Имай впредвид, че петскоростните кутии са с по-дълги скорости, спокойно можеш да надхвърлиш тези показатели...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

misho09
Мнения: 112
Регистриран на: 29 Мар 2009 22:31

Мнение от misho09 » 19 Авг 2009 13:38

Аз не съм се хванал на бас а и не казвам че не е така.Просто невярвам и ще е интересно за мен да го видя, защото без да го видя немога да повярвам!!! С това което даваш ти като данни съм напълно съгласен.!!! Все пак твоя мотор е двулитров, а по горе ставаше дума за 1.6 и 150 с ЛЕКОТА!!!

П.С. Ако имаш книжка на колата погледни предавателните отношения на 3-та предавка при 5 и 6 степенната кутия, но мисля че няма разлика а ако има е минимална.

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 19 Авг 2009 14:14

:censored: само да си намеря дебитомер и wacko.gif

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6178
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 366 пъти

Мнение от slowtraveler » 19 Авг 2009 14:48

Наистина няма голяма разлика - сравних сега 1.8 5МТ и 6МТ - на трета максималната скорост с 5МТ е с около 1км/ч повече от 6МТ ~ 150км/ч...
(оказа се, че 1.8 и 2.0 са с едни и същи предавателни съотношения на 6МТ).
Но порядъка пак е 150км/ч...
Което ми е съвсем комфортно за изпреварване - 3500об/мин на трета са ми на 75км/ч, което ще рече, че спокойно без превключване мога да стартирам от 60-70км/ч и ако съм на зор да се налага да превключвам на следваща скорост (което никога не ме е притеснявало да правя и в момент на изпреварване) чак на 140км/ч (въобще да не влизам в червената зона)....
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
max-2
Мнения: 2089
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 110 пъти

Мнение от max-2 » 19 Авг 2009 17:40

misho09 написа:Е направи една снимка на 3-та с 150км/ч за да покажеш и да млъкна (невярвам че с такава лекота ще ги направи и ще ми е любопитно да го видя).А щом с такава лекота вдига 150 на 3-та очаквам и с повече от 150 на 3-та да снимаш.Иначе и целия форум да се изсипе на празни приказки не вярвам !!!

П.С.Bass_man може да каже колко 5/100 му харчи супрата за да му дам данни на един идентичен 3.0 ТДИ мотор с идентични параметри и разход.Все пак темата е разходи !!!!
Не ми се снима-ако искаш вярвай. Ако беше дошъл на срещата в Калояново щеше да видиш как една тъмносива карина хечбек отупа повечето селики, а беше 1,6, така, както си е заводски.
За разход не съм спорил никога-безспорно градско дизелът е по-икономичен, а извънградско разликата е минимална.
Carina E 4AFE LB 1992

Аватар
Ael
Мнения: 772
Регистриран на: 10 Ное 2007 00:00
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 4 пъти
Обратна връзка:

Мнение от Ael » 19 Авг 2009 17:47

Че аз съм с 1,4 мотор бензинов и на 3-та на 6000 оборота съм на 135км. На червено влизам след 6500 така че 140км ще ги подмина преди да стигна прекъсвача. Няма да давам за пример някой сивик пак 1,4 дето се развърта много повече от мен и лютеницата му е след 7300. И тъй като басман твърди че дизела единствено може да изпъкне при по малките мотори ,аз съм навит на 20-ти на пистата да се пробвам на някоя королка 1,4 дето върви с нафта. Миналата година дръпнах мечо с неговата ама имам съмнения че той тогава не даде всичко от себе си (даже не караше той май).

Аз само не разбрах кога дизеловата кола стана по еластична ,пъргава ,комфортна, бърза и тиха от бензиновата ?
Изображение1G-FE

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 19 Авг 2009 18:11

mitkoa написа:Видях я тази тема, но да сравняваш 2007 на 30-50 к км без гаранция с нова с 3 годишна гаранция.....камрито..трябва да е 2 пъти повече автомобил... според мен не е.
Къде го видя това сравнение ?
Говорех за една , която е 2008-ма на 1153км и е под 30 000лв!
А ето ти и нова:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
mitkoa написа: Отделно аз питах за турбобензин, нали казвате.....ако и бензина е турбо...какво правим....да ама....нещо цена на тоя кеф да караш турбобензин...
Значи за да го зададеш този въпрос трябва да знаеш какво точно искаш . Просто никой не слага турбо-бензини е така да има един модел . Турбо-бензиновия двигател обикновенно дава огромна динамика и няма смисъл да се слага в някакви коли за пазар. И обикновенно и тези , които се слагат в масовите коли не са с особенно силни характеристики . Дори и на тези новите двигателите с директно впръскване не са сложени за някакво невероятно увеличение на мощността , а по-скоро за разширение на обхвата от обороти в , които имаме въртящ момент и леко повишаване на мощността . Като резултат се получава по евтин и лесен за поддръжка двигател сравнено с подобни характеристики и чисто атмосферен ! За това и е абсолютно нелепо да се сравняват истиснки ( спортни , състезателни и тн ) турбо-бензинови двигатели с турбо-бензинови двигатели от последно поколение , които реално пак не надуват кой знае колко . За сравнение може да се види , че Golf GTI турбо има същите данни , като Клио RS атмосферно .
Принципно от показаните досе га двигатели няма нито един , който да изпреварва атмосферния бензин при нормално ускорение ! Дори и с тези занижени данни Клиото ускорява заедно с дизела ,когато си ускорява на правилните предавки ! Гледаме от 0-400м и от 0-1000м , като също така и предлага доста по-добър спирачен път ! Щото все пак Клиото си е по-спортно изпълнение от Купрата . А ако го барне на писта направо ще я разсипе тази Купра ! Погледни му само кривата на момента от 2500 до 7000 оборота има черта ! И това ако не е еластичен мотор значи вече си говориме някакви пълни глупости !
Между другото не лош турбо-бензин е Меган RS . Саме дето вече май го няма , или поне го няма на БГ сайта .

Е така между другото , като си говорим някой да видя тези дизели да дават времена под 7 секунди от 0-100км/ч ? Дори и 200 коня двигателя на БМВ не може да падне под тях ! И защо , може би защото е много леастичен ?
mitkoa написа: А и за Камрито има условности.Дали изобщо ше е продаваемо след време, ако да, на каква цена, частите хубаво по-евтини...ама доставки....и т.н.Трябва ти всичко да си движиш...вероятно освен доставка, и мито, и ддс да си платиш.....освобождаване от митница най-вероятно в повечето случаи, което значи време........Аз не бих посмял да рискувам за основен автомобил.....да е некоя бегачка за уикенда...няма проблем...ама основен,....
Кви условности ве пич ?
Ти , като не можеш да си движиш нещата ами има вече достатъчно много фирми , които внасят каквото им кажеш и ти го носят до вратата !
И какво значи дали ще можеш да го продадеш ? Що да не можеш да не ги забранят ? Всичките коли , които съм дал от мобилето са на БГ табели освен тази новата , която е от мобиле.де но и там пише , че има всички документи !
И ти какво си мислиш , че за Авенсис го има всичко на склад ? И , че като отидеш след 2 години за съединител да речем ще ти го дадат на момента и няма да чакаш нито секунда повече ? Аве я вземи се разчети из форума да видиш за какво чакане става на въпрос ве пич . Тука освен филтри , масла и крушки друго на склад няма . И това по принцип е философията на Тойота ! Да не се поддържат огромни складове защото това повишава стойността само , че за да работи тази схема трябва да има добра логистика . Което не може да се каже за БГ . До сега не съм имал случай в , който да ми трябват основни скъпи части за сравнително нов модел автомобил и те да си били на склад ! Винаги е имало чакане най-малко две седмици , като в някой случай е било до 60 дни ! Значи точно подобни изказвания и начин на мислене поддържат този порочен кръг и начин на работа .
Обаче , като ти кажат в ТМ-а 3000лв. маховик със съединител и доставка 40 дни да видиш , как ще се разлетиш по митници и ще запоръчваш от сайтове за секунди . При положение , че знаеш , че може да спестиш 1000-1500лв и време . Даже и фирма няма да търсиш !
Така ,че това което мислиш е несериозно !
misho09 написа:Е направи една снимка на 3-та с 150км/ч за да покажеш и да млъкна (невярвам че с такава лекота ще ги направи и ще ми е любопитно да го видя).А щом с такава лекота вдига 150 на 3-та очаквам и с повече от 150 на 3-та да снимаш.Иначе и целия форум да се изсипе на празни приказки не вярвам !!!
А ти що не направиш една снимка как , като сложиш трета на 80км/ч ти забива предницата в хасфалта ?
misho09 написа: П.С.Bass_man може да каже колко 5/100 му харчи супрата за да му дам данни на един идентичен 3.0 ТДИ мотор с идентични параметри и разход.Все пак темата е разходи !!!!
Кво е това 5/100 ? Ракия ли ? Аз съм дал колко ми харчи много отдавна в правилната тема . Но все пка да ги сравниме щом искаш !
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

Ето това е дизел близък по параметри и подобно оборудване .

Ето сега и моята :
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

Я сега да видиме на първо четене : 23 000 - 3500 = 19 500 eur разлика . Което са едни 38 000лв.
Така каско на БМВто около 4000лв. годишно .
Каското на Супера 800лв. годишно .
Гражданска и данък еднакви .
Ако притежавам и двете коли 3 години и ги карам по 20 000км на година и не им се чупи абсолютно нищо ще похарча :
1. За БМВ-то 44 900лв. за придобиване .
- 12 000лв. за каско
- слагаме 2000лв. за граждански и данъци .
- слагаме среден разход 7л/100км и цена на нафтата 2лв. , което прави 60 000км х 0.07л/км = 4200 литра нафта х 2лв са = 8400лв. за гориво .
- слагаме 1000лв. за масла и филтри .
- тотал = 68 300лв. ми струва кефа да карам икономичен и динамичен дизел !
2. За Тойотата за придобиване 7000лв ( въпреки , че се намират и по-евтини ! ) .
- за каско 2400лв.
- слагаме пак 2000лв. гражданска и данъци.
- слагаме среден разход 18л/100км. и цена на бензина 2лв. , което прави 60 000км. х 0.18л/км = 10 800л. бензин х 2лв. = 21000лв.
- слагаме 1000лв. за масла и филтри .
- тотал = 33 400лв.
3. Не знам дали ще ми е по-готино да карам дизела но ми е доста готино , че и с този измислен разход ( завишен за середен за бензин и занижен за среден за дизела ) аз вече съм спестил 34 900лв.
От тук нататък са цени за части и допълнителни консумативи , като гуми , накладки , ремъци вериги и тн . Които при БМВ-то са в пъти по-скъпи . БМВ-то е с алуминиево окачване и мисля , не е нужно да казвам какво се случва по БГ пътищата . Също така Супрата е Тарга а това БМВ не е ! Ако сложа БМВ кабрио разликата ще стане още по-голяма .
Но все пак е похвално , че сток турбодизелите са достигнали нивото на сток турбо-бензините от 1987 година

:wav: :hello1: :hello1: :hello1: :hello1: :hello1: !!!!!!!!!!!!
4. Мисля не е нужно да ти смятам ако взема една още една газаджийка да си карам из града с нея каква ще стане сметката ?
Ти си малко бавноразвиващ се така , че ще ти го сметна !
- газаджийка с клима за 3000лв.
- кво каско ве ????
- слагаме 600лв. гражданска и данъци.
- масла и филтри 500лв .
- слагаме среден разход 10л/100км и казваме , че ще я карам евридейка , което прави по 15 000км в годината = 45 000км за 3 години и цена на газта 1лв. , 45 000 х 0.1л/км което прави = 4500л х 1лв = 4500лв. и намаляваме при Супрата 15 000км х 0.18л/км = 2700лв. гориво за кеф за 3 години !!!!!
- което вече ни дава тотал 11 300лв с включеното гориво на Супрата .
5. махаме горивото от горе и смятаме пак разликата между икономичен и еластичен дизел и Супра + газаджийка .
Икономичен дизел
68300лв.
Супра + газаджийка
23 700лв.
разлика 44600лв. !!!!!!!!!!!
Съвсем излишно е да казвам , че ако тези 44 600лв. дето ми остават ги метна на супрата ще получа една от най-еластичните и уникални коли въобще ! А пък всички дизели ще си цъкат на икономия !
Надявам се Мише поне този път нещо да ти влезне в празната кратунка !

Ael написа:......................И тъй като басман твърди че дизела единствено може да изпъкне при по малките мотори .................................................
Не го твърдя !!!!!!!!!!! А се съгласявам с дизелофилите , че може да се получи подобно нещо при НЯКОЙ модели на НЯКОЙ прозиводители ! А не въобще , като правило !!!!!!!!!
Ael написа: Аз само не разбрах кога дизеловата кола стана по еластична ,пъргава ,комфортна, бърза и тиха от бензиновата ?
Ами не е
tongue.gif :whistle: .

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта