



П.С.Не намесваи майка ми, че и твоята си вика са че една глътка ама да я беше глътнала а то са какво излезе
Аве къде ги гледаш тези сеати , че на БГ сайта нещо няма такива модели а .com нещо не ми се отваря ?IVOtuning написа:С риск да си вкарам автогол и да не ме разберате правилно :
ЛЕОН FR TFSI 200HP ТУРБО, ДИРЕКТНО ВПРЪСКВАНЕ бензин
0-400M=14,9S, 0-1000M=27,3S, 0-100KM/H=6.9S, 60-120KM/H NA 3-TA 6,4S, 80-120KM/H NA 4, 5 I 6 =5,4/6,6/8,8
ЛЕОН FR TDI 170KS 0-100M=29,6, 0-100KM/H=8,2S, 80-120KM/H 6,1/7,9/10.3
ГОЛФ TDI 170HP 0-1000M=28,5S, 0-100KM/H=7,7S, 80-120KM/H 5,5/7,3/9,9 тук голфа има явно малко по раличен софтуер, защото има 30-40нм повече
Тук сравнението е ТУРБО бензин с турбо дизел и бензина има 30кс повече, а разликите с голфа са нищожни.....
Това е един от случайте в , които турбодизел се доближава или леко превъзхожда атмосферен бензин . Обаче ако вземеш мегана , който е със същия мотор но вече с турбонадува нещата падат с една сеунда надолу. Но и при това положение така нареченото доускорение ще е по-добро на дизела . Но ако само си върнеш предавката преди изпреварването Клиото ще задмине по-бързо от този , който доускорява . Както ще направи и автоматика когато удариш kickdown-а . Което връщане на предавка ще ти спести още поне 2 секунди дори и при дизела . При положение , че са ти толкова важни не виждам защо трябва да "доускорявам" ами да не ускоря директноIVOtuning написа: Погледнете снимката и данните за клиото и ибизата
клиото е с 40кс по-вече и резултатите са че само от 60-120км/ч е по-пъргаво с 1 сек,от там нататък губи по вс.показатели ...
Забранено е ама какво да правя , като ми свърши скоростта ( доускорил съм вече ) ? Веднага следващата . Аз и за това му казват на мишока заухав , че това е майсторска техника . Той трябва да се научи първо да връща скорости в движение ( а не на място да си бръмчи и да си превключва ) .IVOtuning написа: За изпреварването и превключването на скорости- мисля, че е забранено да се превключва когато се изпреварва
Като го сметнах съм съгласен . Само , че в БГ няма двупосочен път на който да е позволено да се кара със 120 така , че и не е нужно да се задминава със 120 . Ако тира се движи с 80км/ч( 22,2~м/с) , а ние се ускорим до 100км/ч(27,78м/с) и тира е дълъг 15 метра ще ни трябват 4 секунди да го задминем . Мишката за 4 секунди не може да разбере на коя скорост е карал последно . Честно казано , като му гледам триъгълната крива на дизеловия мотор може и да ви разбера защо не ви се връщат скорости . Просто дизела ще попадне в такава област във високите обороти в , която има доста по-малък въртящ момент . И може да не се чувствате еластични , като между 2000 и 2500 оборота .IVOtuning написа: на двупосочен път 2 секунди са страшно много, при 110-120км/ч са около 60-68м , което от своя страна са 3 тира.....
Ами ако съдиме по графиката на Клиото общо взето от 2000 оборота до близо 7000 оборота сме със супер равна крива ( направо си е права ) . Което обаче не може да се каже за дизелите , които ако не ги държиш между 1800 и 3000 си в някаква супер дупка . Това се вижда от графиката не си го измислям понеже съм фанатик !IVOtuning написа: Под стресирана кола исках да кажа, че постоянно трябва да си в обороти( често над 5000об/мин) за да се случи нещо ......., не говорч за издръжливост на двигател или нещо подобно.
Съжалявам, че сам го написал така, но силата ми не е в писането и цитирането на постове![]()
Да всеки да си прави изборите , като събере необходимите му факти , които са изложени многократно в темата .IVOtuning написа: всеки може да си направи изводите- за мен темата е изчерпана, има много изопачане на нещата, но едно е ясно(поне за мен) турбо дизел е по-приятен за каране по двупосочни пътища ( за разход няма да говорим)
Може би за това и в днешно време 75% от колите в европа са дизел.
Колега, май наистина не си в час? По-добре спри сега, за да не станеш за смях накрая като те залая цялата глутница biggrin.gifmisho09 написа:210 на 4-та!!! кеф а![]()
а свали я вече от трупчетата тая твоя кола
.Амбриране...браво бе моито момче, твоята кола с амбриране ли включва скоростите?
води я на доктор, може да е демпферния маховик laugh.gif
П.С.Не намесваи майка ми, че и твоята си вика са че една глътка ама да я беше глътнала а то са какво излезе
Не ми се снима-ако искаш вярвай. Ако беше дошъл на срещата в Калояново щеше да видиш как една тъмносива карина хечбек отупа повечето селики, а беше 1,6, така, както си е заводски.misho09 написа:Е направи една снимка на 3-та с 150км/ч за да покажеш и да млъкна (невярвам че с такава лекота ще ги направи и ще ми е любопитно да го видя).А щом с такава лекота вдига 150 на 3-та очаквам и с повече от 150 на 3-та да снимаш.Иначе и целия форум да се изсипе на празни приказки не вярвам !!!
П.С.Bass_man може да каже колко 5/100 му харчи супрата за да му дам данни на един идентичен 3.0 ТДИ мотор с идентични параметри и разход.Все пак темата е разходи !!!!
Къде го видя това сравнение ?mitkoa написа:Видях я тази тема, но да сравняваш 2007 на 30-50 к км без гаранция с нова с 3 годишна гаранция.....камрито..трябва да е 2 пъти повече автомобил... според мен не е.
Значи за да го зададеш този въпрос трябва да знаеш какво точно искаш . Просто никой не слага турбо-бензини е така да има един модел . Турбо-бензиновия двигател обикновенно дава огромна динамика и няма смисъл да се слага в някакви коли за пазар. И обикновенно и тези , които се слагат в масовите коли не са с особенно силни характеристики . Дори и на тези новите двигателите с директно впръскване не са сложени за някакво невероятно увеличение на мощността , а по-скоро за разширение на обхвата от обороти в , които имаме въртящ момент и леко повишаване на мощността . Като резултат се получава по евтин и лесен за поддръжка двигател сравнено с подобни характеристики и чисто атмосферен ! За това и е абсолютно нелепо да се сравняват истиснки ( спортни , състезателни и тн ) турбо-бензинови двигатели с турбо-бензинови двигатели от последно поколение , които реално пак не надуват кой знае колко . За сравнение може да се види , че Golf GTI турбо има същите данни , като Клио RS атмосферно .mitkoa написа: Отделно аз питах за турбобензин, нали казвате.....ако и бензина е турбо...какво правим....да ама....нещо цена на тоя кеф да караш турбобензин...
Кви условности ве пич ?mitkoa написа: А и за Камрито има условности.Дали изобщо ше е продаваемо след време, ако да, на каква цена, частите хубаво по-евтини...ама доставки....и т.н.Трябва ти всичко да си движиш...вероятно освен доставка, и мито, и ддс да си платиш.....освобождаване от митница най-вероятно в повечето случаи, което значи време........Аз не бих посмял да рискувам за основен автомобил.....да е некоя бегачка за уикенда...няма проблем...ама основен,....
А ти що не направиш една снимка как , като сложиш трета на 80км/ч ти забива предницата в хасфалта ?misho09 написа:Е направи една снимка на 3-та с 150км/ч за да покажеш и да млъкна (невярвам че с такава лекота ще ги направи и ще ми е любопитно да го видя).А щом с такава лекота вдига 150 на 3-та очаквам и с повече от 150 на 3-та да снимаш.Иначе и целия форум да се изсипе на празни приказки не вярвам !!!
Кво е това 5/100 ? Ракия ли ? Аз съм дал колко ми харчи много отдавна в правилната тема . Но все пка да ги сравниме щом искаш !misho09 написа: П.С.Bass_man може да каже колко 5/100 му харчи супрата за да му дам данни на един идентичен 3.0 ТДИ мотор с идентични параметри и разход.Все пак темата е разходи !!!!
Не го твърдя !!!!!!!!!!! А се съгласявам с дизелофилите , че може да се получи подобно нещо при НЯКОЙ модели на НЯКОЙ прозиводители ! А не въобще , като правило !!!!!!!!!Ael написа:......................И тъй като басман твърди че дизела единствено може да изпъкне при по малките мотори .................................................
Ами не еAel написа: Аз само не разбрах кога дизеловата кола стана по еластична ,пъргава ,комфортна, бърза и тиха от бензиновата ?
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта