Разрешени ли са антирадарите в...
Здравейте,
Идеята ми е обаче да потърся нещо което се монтира като неделима част от автомобила, и да работи докато колата е в движение а при спиране да се самоизключва. Не ми допада идеята да ми висят разни "авангардни" неща по предното стъкло ....
Знаете ли такива модели освен описаните на http://www.radar-express.com/ ? Идея къде да се направи монтажа - не искам някой некадърник да направи нещо на 2 годишна Корола
Не съм състезател, но като цяло усещам че ако човек се опитва да кара със скоростта посочена в ограничението и започва да става мишена за останалите "състезатели" по трасето, та и аз се замислих за радар детектор.Me4oKyX написа:По-новите засичат дори на VG2 чистота - моя го има и е включена тази опция, като също така засича и АНТИ радарите на тази честота - поне така пише в упътванетоИмам Cobra 9950 и съм много доволен, като само веднъж ме спряха за скорост, но полицайчето се опита да ме метне със старо показание ....
Идеята ми е обаче да потърся нещо което се монтира като неделима част от автомобила, и да работи докато колата е в движение а при спиране да се самоизключва. Не ми допада идеята да ми висят разни "авангардни" неща по предното стъкло ....
Знаете ли такива модели освен описаните на http://www.radar-express.com/ ? Идея къде да се направи монтажа - не искам някой некадърник да направи нещо на 2 годишна Корола
- slowtraveler
- Мнения: 6651
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 404 пъти
- Получена благодарност: 434 пъти
jsp, и аз съм имал такива идеи, но в края на краищата решавах въпроса така:
Слагам радар-детектора над огледалото, като го захранвам от захранването, което отива в огледалото...
То се подава, като дадеш контакт.
Няма никакви излишни кабели, радар-детектора не се вижда отвън заради тъмната лента в горната част на стъклото.
На Астрата нямах такава лента, и залепих тъмна непрозрачно пластмасово фолио, което ставало за баня или нещо подобно - стана като купешко. На Зафирата радар-детектор можеш да сложиш само там, защото ако го сложиш на друго място по таблото сигнала се блокира от атермалното стъкло..
На това място доста трябва да се озориш да го видиш през страничното стъкло, защото все пак е устройството е над огледалото.
А и това място предлага най-добро приемане на сигнала (най-добра чувствителност)..
Слагам радар-детектора над огледалото, като го захранвам от захранването, което отива в огледалото...
То се подава, като дадеш контакт.
Няма никакви излишни кабели, радар-детектора не се вижда отвън заради тъмната лента в горната част на стъклото.
На Астрата нямах такава лента, и залепих тъмна непрозрачно пластмасово фолио, което ставало за баня или нещо подобно - стана като купешко. На Зафирата радар-детектор можеш да сложиш само там, защото ако го сложиш на друго място по таблото сигнала се блокира от атермалното стъкло..
На това място доста трябва да се озориш да го видиш през страничното стъкло, защото все пак е устройството е над огледалото.
А и това място предлага най-добро приемане на сигнала (най-добра чувствителност)..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Здравейте,
за съжаление аз съм вариант terra E15 и нямам монохроматично огледало със подведено захранване към него. Което означава да имам висящ кабел до запалката май javascript:emoticon('ohmy.gif'). Не знам дали може да се свърже някак си към захранванията които отиват към плафона гора или към лампичките за огледалата в сенниците ....
Аз гледах нещо като
http://www.radar-express.com/product.php?iid=152
или
http://www.radar-express.com/product.php?iid=221
като този втория нещо не ми изглежда външното тяло да е предвидено да е изложено на външните атмосферни влияния ....
Чудя се и как да подходя с монтажа - дали TMA ще се навият да направят монтаж на такова нещо за да не се окаже че след това имам проблем с гаранцията или пък да съжелявам че някой "майстор" е рязал неща по колата които е било по-добре да не се пипат - всички знаем колко дразнят шумове в купето ....

за съжаление аз съм вариант terra E15 и нямам монохроматично огледало със подведено захранване към него. Което означава да имам висящ кабел до запалката май javascript:emoticon('ohmy.gif'). Не знам дали може да се свърже някак си към захранванията които отиват към плафона гора или към лампичките за огледалата в сенниците ....
Аз гледах нещо като
http://www.radar-express.com/product.php?iid=152
или
http://www.radar-express.com/product.php?iid=221
като този втория нещо не ми изглежда външното тяло да е предвидено да е изложено на външните атмосферни влияния ....
Чудя се и как да подходя с монтажа - дали TMA ще се навият да направят монтаж на такова нещо за да не се окаже че след това имам проблем с гаранцията или пък да съжелявам че някой "майстор" е рязал неща по колата които е било по-добре да не се пипат - всички знаем колко дразнят шумове в купето ....
slowtraveler написа:jsp, и аз съм имал такива идеи, но в края на краищата решавах въпроса така:
Слагам радар-детектора над огледалото, като го захранвам от захранването, което отива в огледалото...
То се подава, като дадеш контакт.
Няма никакви излишни кабели, радар-детектора не се вижда отвън заради тъмната лента в горната част на стъклото.
На Астрата нямах такава лента, и залепих тъмна непрозрачно пластмасово фолио, което ставало за баня или нещо подобно - стана като купешко. На Зафирата радар-детектор можеш да сложиш само там, защото ако го сложиш на друго място по таблото сигнала се блокира от атермалното стъкло..
На това място доста трябва да се озориш да го видиш през страничното стъкло, защото все пак е устройството е над огледалото.
А и това място предлага най-добро приемане на сигнала (най-добра чувствителност)..
- slowtraveler
- Мнения: 6651
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 404 пъти
- Получена благодарност: 434 пъти
Мен също ме дразнят кабели из купето.
И на Авенсиса и на астрата нямах огледало с подведено захранване, и си бях изкарал захранване от плафона.
На астрата близко до плафона имах изкаран куплунг, явно заготовка за люк, и там единия кабел даваше + при подаване на контакт.
На авенсиса също бях изкарал от плафона постоянен плюс. Консумацията на радар-детектора в режим 'покой' бе около 10-15мА, което бе съпоставимо с аларма, и затова въобще не го изключвах - стоеше си постоянно включен.
Вярно, че светодиодите му светеха постянно, но отвън в тъмното изглеждаше, като че някаква специална аларма свети там
Мен ме притеснява монтажа в предницата на колата, защото приемника ще е по-ниско и съответно чувствителността му няма да е толкова добра..
И на Авенсиса и на астрата нямах огледало с подведено захранване, и си бях изкарал захранване от плафона.
На астрата близко до плафона имах изкаран куплунг, явно заготовка за люк, и там единия кабел даваше + при подаване на контакт.
На авенсиса също бях изкарал от плафона постоянен плюс. Консумацията на радар-детектора в режим 'покой' бе около 10-15мА, което бе съпоставимо с аларма, и затова въобще не го изключвах - стоеше си постоянно включен.
Вярно, че светодиодите му светеха постянно, но отвън в тъмното изглеждаше, като че някаква специална аларма свети там
Мен ме притеснява монтажа в предницата на колата, защото приемника ще е по-ниско и съответно чувствителността му няма да е толкова добра..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Nedkow
- Мнения: 1775
- Регистриран на: 26 Фев 2008 00:25
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Колега продал съм над 50бр. Марухама със слънчев панел зарежда се от слънцето, вкючва се от вибрация в купето при покой се изключва използвам ги от 2 години без отказ
http://www.maruhamabg.com/
http://www.maruhamabg.com/
и аз моя го захраних от плафона и го сложих до горното огледало за обратно виждане, и почти не се забелязва, че го има а и не е опасана колата с кабели. а относно автоматичното изключване той си има опция SMART POWER която е вързана към някъв датчик, който регистрира оборотите на двигатела и 15 мин след угасянето на колата се самоизключва и обратно, после след запалването сам се включва. към този датчик е възрано и пищенето и щом колата падне под 1400об/мин.(на толкова съм го нагласил) директно млъква, с цел да не дразни кръвопиеца докато се чуди: " Е СЕГА КВО ЩЕ ПРАВИМ ?" 
АVENSIS 2.0TD-комби
Никой ли не използва такива радар-детектори дето са от 2 части.
jsp написа:Здравейте,
за съжаление аз съм вариант terra E15 и нямам монохроматично огледало със подведено захранване към него. Което означава да имам висящ кабел до запалката май javascript:emoticon('ohmy.gif'). Не знам дали може да се свърже някак си към захранванията които отиват към плафона гора или към лампичките за огледалата в сенниците ....
Аз гледах нещо като
http://www.radar-express.com/product.php?iid=152
или
http://www.radar-express.com/product.php?iid=221
като този втория нещо не ми изглежда външното тяло да е предвидено да е изложено на външните атмосферни влияния ....
Чудя се и как да подходя с монтажа - дали TMA ще се навият да направят монтаж на такова нещо за да не се окаже че след това имам проблем с гаранцията или пък да съжелявам че някой "майстор" е рязал неща по колата които е било по-добре да не се пипат - всички знаем колко дразнят шумове в купето ....
slowtraveler написа:jsp, и аз съм имал такива идеи, но в края на краищата решавах въпроса така:
Слагам радар-детектора над огледалото, като го захранвам от захранването, което отива в огледалото...
То се подава, като дадеш контакт.
Няма никакви излишни кабели, радар-детектора не се вижда отвън заради тъмната лента в горната част на стъклото.
На Астрата нямах такава лента, и залепих тъмна непрозрачно пластмасово фолио, което ставало за баня или нещо подобно - стана като купешко. На Зафирата радар-детектор можеш да сложиш само там, защото ако го сложиш на друго място по таблото сигнала се блокира от атермалното стъкло..
На това място доста трябва да се озориш да го видиш през страничното стъкло, защото все пак е устройството е над огледалото.
А и това място предлага най-добро приемане на сигнала (най-добра чувствителност)..![]()
- Kiki
- Мнения: 8203
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Колега, при моя редар-дедектор едната част се монтира в плафона и се свързва с + от него и като запалиш двигателя той сам се включва. Като изгасиш се изключва. На вид е същия, като на втория ти линк.
Другата част е дистанционното му управление, което може да бъде в джоба ти, или на стойка някъде по таблото. На него има екран, който те информира за много неща, включително и на какво разстояние е радара на КАТ.Когато искаш можеш да изключиш дедектора и с него.
Марката му е: Cobra XRS - R7 и струва около 600 лв.
Ползвам то две години и съм изключително доволен от него. Икономисал ми е доста пари и нерви.
Вече има и по-нови модели на същата база - R8, R9 и R10, но на последния модел цената е 750лв.
На теб не ти трябва PRO 3450, защото той за коли с екранирани предни стъкла, а твоето не е такова и не е проблем да е в купето.
Другата част е дистанционното му управление, което може да бъде в джоба ти, или на стойка някъде по таблото. На него има екран, който те информира за много неща, включително и на какво разстояние е радара на КАТ.Когато искаш можеш да изключиш дедектора и с него.
Марката му е: Cobra XRS - R7 и струва около 600 лв.
Ползвам то две години и съм изключително доволен от него. Икономисал ми е доста пари и нерви.
Вече има и по-нови модели на същата база - R8, R9 и R10, но на последния модел цената е 750лв.
На теб не ти трябва PRO 3450, защото той за коли с екранирани предни стъкла, а твоето не е такова и не е проблем да е в купето.
Благодаря, колега Недков!Nedkow написа:Колега продал съм над 50бр. Марухама със слънчев панел зарежда се от слънцето, вкючва се от вибрация в купето при покой се изключва използвам ги от 2 години без отказ![]()
http://www.maruhamabg.com/
Преди около месец си закупих точно този модел, вземайки предвид твоя съвет.
Аз определено не съм състезател, но тази "щуротийка" ми спести доста пари!
И аз съм се спрял на R10.Kiki написа:Колега, при моя редар-дедектор едната част се монтира в плафона и се свързва с + от него и като запалиш двигателя той сам се включва. Като изгасиш се изключва. На вид е същия, като на втория ти линк.
Другата част е дистанционното му управление, което може да бъде в джоба ти, или на стойка някъде по таблото. На него има екран, който те информира за много неща, включително и на какво разстояние е радара на КАТ.Когато искаш можеш да изключиш дедектора и с него.
Марката му е: Cobra XRS - R7 и струва около 600 лв.
Ползвам то две години и съм изключително доволен от него. Икономисал ми е доста пари и нерви.
Вече има и по-нови модели на същата база - R8, R9 и R10, но на последния модел цената е 750лв.
На теб не ти трябва PRO 3450, защото той за коли с екранирани предни стъкла, а твоето не е такова и не е проблем да е в купето.
Но много се двоумя дали да не потърся АнтиРадар.
Ползвах една Кобра и постоянно ми обаждаше когато разминавам скъпи коли Q7, S, ......
Аз съм с Авенсис 2004г
Колата си върви прилично и е нормално да се кара с 140км/ч
Колко е по-добър R10 от R9 и R8 ?
Какви са разликите?
явно най-на далавера им идва Cobra XRS-R9 / GPS, щото някой от фунциите им са повторени десетки biggrin.gif пъти.Kiki написа:Виж разликата на www.inesauto.com
АVENSIS 2.0TD-комби
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта