

Не съм състезател, но като цяло усещам че ако човек се опитва да кара със скоростта посочена в ограничението и започва да става мишена за останалите "състезатели" по трасето, та и аз се замислих за радар детектор.Me4oKyX написа:По-новите засичат дори на VG2 чистота - моя го има и е включена тази опция, като също така засича и АНТИ радарите на тази честота - поне така пише в упътванетоИмам Cobra 9950 и съм много доволен, като само веднъж ме спряха за скорост, но полицайчето се опита да ме метне със старо показание ....
slowtraveler написа:jsp, и аз съм имал такива идеи, но в края на краищата решавах въпроса така:
Слагам радар-детектора над огледалото, като го захранвам от захранването, което отива в огледалото...
То се подава, като дадеш контакт.
Няма никакви излишни кабели, радар-детектора не се вижда отвън заради тъмната лента в горната част на стъклото.
На Астрата нямах такава лента, и залепих тъмна непрозрачно пластмасово фолио, което ставало за баня или нещо подобно - стана като купешко. На Зафирата радар-детектор можеш да сложиш само там, защото ако го сложиш на друго място по таблото сигнала се блокира от атермалното стъкло..
На това място доста трябва да се озориш да го видиш през страничното стъкло, защото все пак е устройството е над огледалото.
А и това място предлага най-добро приемане на сигнала (най-добра чувствителност)..
jsp написа:Здравейте,
за съжаление аз съм вариант terra E15 и нямам монохроматично огледало със подведено захранване към него. Което означава да имам висящ кабел до запалката май javascript:emoticon('ohmy.gif'). Не знам дали може да се свърже някак си към захранванията които отиват към плафона гора или към лампичките за огледалата в сенниците ....
Аз гледах нещо като
http://www.radar-express.com/product.php?iid=152
или
http://www.radar-express.com/product.php?iid=221
като този втория нещо не ми изглежда външното тяло да е предвидено да е изложено на външните атмосферни влияния ....
Чудя се и как да подходя с монтажа - дали TMA ще се навият да направят монтаж на такова нещо за да не се окаже че след това имам проблем с гаранцията или пък да съжелявам че някой "майстор" е рязал неща по колата които е било по-добре да не се пипат - всички знаем колко дразнят шумове в купето ....
slowtraveler написа:jsp, и аз съм имал такива идеи, но в края на краищата решавах въпроса така:
Слагам радар-детектора над огледалото, като го захранвам от захранването, което отива в огледалото...
То се подава, като дадеш контакт.
Няма никакви излишни кабели, радар-детектора не се вижда отвън заради тъмната лента в горната част на стъклото.
На Астрата нямах такава лента, и залепих тъмна непрозрачно пластмасово фолио, което ставало за баня или нещо подобно - стана като купешко. На Зафирата радар-детектор можеш да сложиш само там, защото ако го сложиш на друго място по таблото сигнала се блокира от атермалното стъкло..
На това място доста трябва да се озориш да го видиш през страничното стъкло, защото все пак е устройството е над огледалото.
А и това място предлага най-добро приемане на сигнала (най-добра чувствителност)..![]()
Благодаря, колега Недков!Nedkow написа:Колега продал съм над 50бр. Марухама със слънчев панел зарежда се от слънцето, вкючва се от вибрация в купето при покой се изключва използвам ги от 2 години без отказ![]()
http://www.maruhamabg.com/
И аз съм се спрял на R10.Kiki написа:Колега, при моя редар-дедектор едната част се монтира в плафона и се свързва с + от него и като запалиш двигателя той сам се включва. Като изгасиш се изключва. На вид е същия, като на втория ти линк.
Другата част е дистанционното му управление, което може да бъде в джоба ти, или на стойка някъде по таблото. На него има екран, който те информира за много неща, включително и на какво разстояние е радара на КАТ.Когато искаш можеш да изключиш дедектора и с него.
Марката му е: Cobra XRS - R7 и струва около 600 лв.
Ползвам то две години и съм изключително доволен от него. Икономисал ми е доста пари и нерви.
Вече има и по-нови модели на същата база - R8, R9 и R10, но на последния модел цената е 750лв.
На теб не ти трябва PRO 3450, защото той за коли с екранирани предни стъкла, а твоето не е такова и не е проблем да е в купето.
явно най-на далавера им идва Cobra XRS-R9 / GPS, щото някой от фунциите им са повторени десетки biggrin.gif пъти.Kiki написа:Виж разликата на www.inesauto.com
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта