Проблем с оборотите!
Проблем с оборотите!
Здравейте колеги преди 1-2 седмици на авенсис 2004 дизел ми се появиха много странни вибрации между 850 и 1000 оборота(точно оборотите в който колата е когато е по инерция)Вибрации в спряло положение няма(800)оборота и след 1000 пак изчезват)Вибрациите са доста осезаеми.Сипах цял резервоар от омв хубава нафта като се надявах да е от това,но не беше)
Някой ако е има такъв проблем моля да сподели какво е направил за евентуалното му решаване.Мерси 
-
Uncle Dido
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Появи се и друг проблем породен от този(може и да е нормално)При движение на равно (или спускане) при ИЗКЛЮЧЕНА скорост като достигне 5-10 км (влиза точно в тези 900 оборота) и разхода на компютъра прогресивно расте(стига до 57-80) Това е по инерция точно преди окончателното спиране(досега не бях забелязал подобно нещо)Нормално ли е ?
- Kiki
- Мнения: 8203
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
По инерция компютъра трябва да показва 0 литра разход, въпреки, че за да работи двигателят все пак има някакъв минимален разход на гориво.браткото написа:Появи се и друг проблем породен от този(може и да е нормално)При движение на равно (или спускане) при ИЗКЛЮЧЕНА скорост като достигне 5-10 км (влиза точно в тези 900 оборота) и разхода на компютъра прогресивно расте(стига до 57-80) Това е по инерция точно преди окончателното спиране(досега не бях забелязал подобно нещо)Нормално ли е ?
Това което се случва при теб не е нормално, но аз намам придстава какво може да е.
Като оправиш проблема пиши за справка. Аз имам Авинсис със такъв двигател.
Можеш да погледнеш ангренажният ремък дали е зацепен правелно.
Той се сменя на 100 000, а ти сега си на толкова.
Последно промяна от Kiki на 08 Юли 2009 22:04, променено общо 1 път.
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Нормално ебраткото написа:Появи се и друг проблем породен от този(може и да е нормално)При движение на равно (или спускане) при ИЗКЛЮЧЕНА скорост като достигне 5-10 км (влиза точно в тези 900 оборота) и разхода на компютъра прогресивно расте(стига до 57-80) Това е по инерция точно преди окончателното спиране(досега не бях забелязал подобно нещо)Нормално ли е ?
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Значи измервателната единица за разход е Л/100км. Демек за единица време (1/2 сек или 1сек) се взема разхода на гориво и се разделя на изминатият пробег. И ако двигателя е на празен ход и изключен от скорост той има някаква константна консумация. Като разделиш на текущата скорост щеполучиш разхода в Л/100КМ.когато скоростта пада е нормално разхода да се качва. КОгато скоростта е близка до 0 (нула) разултата от делението е огромен. Проста математика, учи се в 2 или 3 клас biggrin.gifбраткото написа:Последнонормално или не ? има ли общо с ангренажа (сменян е преди 10 хиляди км) и съединител и масло и амортесьори всичко !
-
Uncle Dido
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Ама вие как си представяте проблема да е в ангренажа?! 100К к. ако не устиска има три варианта:
1. Основен ремотн на мотора, поради близка среща клапани-бутала.
2. Мотора да работи като фуражомелка, щото един или два зъба са прескочили. Ма това едва ли ще стане, освен ако не е лабав ремъка.
3. Нищо да не стане.
Имаш нещо бъгаво по електрониката, ама тук съм лаик...
1. Основен ремотн на мотора, поради близка среща клапани-бутала.
2. Мотора да работи като фуражомелка, щото един или два зъба са прескочили. Ма това едва ли ще стане, освен ако не е лабав ремъка.
3. Нищо да не стане.
Имаш нещо бъгаво по електрониката, ама тук съм лаик...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 2 госта