Проблем с оборотите!

браткото
Мнения: 75
Регистриран на: 12 Яну 2009 13:45

Проблем с оборотите!

Мнение от браткото » 06 Юли 2009 22:10

Здравейте колеги преди 1-2 седмици на авенсис 2004 дизел ми се появиха много странни вибрации между 850 и 1000 оборота(точно оборотите в който колата е когато е по инерция)Вибрации в спряло положение няма(800)оборота и след 1000 пак изчезват)Вибрациите са доста осезаеми.Сипах цял резервоар от омв хубава нафта като се надявах да е от това,но не беше) sad.gif Някой ако е има такъв проблем моля да сподели какво е направил за евентуалното му решаване.Мерси :)

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 06 Юли 2009 22:30

Ако знаеш читав сервиз - да прегледат тампоните на двигателя.

браткото
Мнения: 75
Регистриран на: 12 Яну 2009 13:45

Мнение от браткото » 07 Юли 2009 10:05

Дидо недей така де :) колата е на 100 000 км.Може ли да е от дюзи помпа?или ако са тампони колко ще струват?ако някой знае да съм подготвен smile.gif

браткото
Мнения: 75
Регистриран на: 12 Яну 2009 13:45

Мнение от браткото » 08 Юли 2009 19:12

Появи се и друг проблем породен от този(може и да е нормално)При движение на равно (или спускане) при ИЗКЛЮЧЕНА скорост като достигне 5-10 км (влиза точно в тези 900 оборота) и разхода на компютъра прогресивно расте(стига до 57-80) Това е по инерция точно преди окончателното спиране(досега не бях забелязал подобно нещо)Нормално ли е ?

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 08 Юли 2009 19:52

браткото написа:Появи се и друг проблем породен от този(може и да е нормално)При движение на равно (или спускане) при ИЗКЛЮЧЕНА скорост като достигне 5-10 км (влиза точно в тези 900 оборота) и разхода на компютъра прогресивно расте(стига до 57-80) Това е по инерция точно преди окончателното спиране(досега не бях забелязал подобно нещо)Нормално ли е ?
По инерция компютъра трябва да показва 0 литра разход, въпреки, че за да работи двигателят все пак има някакъв минимален разход на гориво.
Това което се случва при теб не е нормално, но аз намам придстава какво може да е.
Като оправиш проблема пиши за справка. Аз имам Авинсис със такъв двигател. :thumbsup:
Можеш да погледнеш ангренажният ремък дали е зацепен правелно.
Той се сменя на 100 000, а ти сега си на толкова.
Последно промяна от Kiki на 08 Юли 2009 22:04, променено общо 1 път.

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 08 Юли 2009 21:34

браткото написа:Появи се и друг проблем породен от този(може и да е нормално)При движение на равно (или спускане) при ИЗКЛЮЧЕНА скорост като достигне 5-10 км (влиза точно в тези 900 оборота) и разхода на компютъра прогресивно расте(стига до 57-80) Това е по инерция точно преди окончателното спиране(досега не бях забелязал подобно нещо)Нормално ли е ?
Нормално е smile.gif

браткото
Мнения: 75
Регистриран на: 12 Яну 2009 13:45

Мнение от браткото » 08 Юли 2009 23:00

Последно :) нормално или не ? има ли общо с ангренажа (сменян е преди 10 хиляди км) и съединител и масло и амортесьори всичко !

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 08 Юли 2009 23:55

браткото написа:Последно :) нормално или не ? има ли общо с ангренажа (сменян е преди 10 хиляди км) и съединител и масло и амортесьори всичко !
Значи измервателната единица за разход е Л/100км. Демек за единица време (1/2 сек или 1сек) се взема разхода на гориво и се разделя на изминатият пробег. И ако двигателя е на празен ход и изключен от скорост той има някаква константна консумация. Като разделиш на текущата скорост щеполучиш разхода в Л/100КМ.когато скоростта пада е нормално разхода да се качва. КОгато скоростта е близка до 0 (нула) разултата от делението е огромен. Проста математика, учи се в 2 или 3 клас biggrin.gif

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 08 Юли 2009 23:56

браткото написа:Последно :) нормално или не ? има ли общо с ангренажа (сменян е преди 10 хиляди км) и съединител и масло и амортесьори всичко !
Смени амортесьорите с друга марка и разхода ще се оправи :thumbsup:

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 09 Юли 2009 01:33

Ама вие как си представяте проблема да е в ангренажа?! 100К к. ако не устиска има три варианта:
1. Основен ремотн на мотора, поради близка среща клапани-бутала.

2. Мотора да работи като фуражомелка, щото един или два зъба са прескочили. Ма това едва ли ще стане, освен ако не е лабав ремъка.

3. Нищо да не стане.

Имаш нещо бъгаво по електрониката, ама тук съм лаик... smile.gif

браткото
Мнения: 75
Регистриран на: 12 Яну 2009 13:45

Мнение от браткото » 09 Юли 2009 09:36

Е нали веско казва,че е нормално какъв проблем в електрониката?Извинявам се за правописната грешка :)

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 6 госта