

По инерция компютъра трябва да показва 0 литра разход, въпреки, че за да работи двигателят все пак има някакъв минимален разход на гориво.браткото написа:Появи се и друг проблем породен от този(може и да е нормално)При движение на равно (или спускане) при ИЗКЛЮЧЕНА скорост като достигне 5-10 км (влиза точно в тези 900 оборота) и разхода на компютъра прогресивно расте(стига до 57-80) Това е по инерция точно преди окончателното спиране(досега не бях забелязал подобно нещо)Нормално ли е ?
Нормално ебраткото написа:Появи се и друг проблем породен от този(може и да е нормално)При движение на равно (или спускане) при ИЗКЛЮЧЕНА скорост като достигне 5-10 км (влиза точно в тези 900 оборота) и разхода на компютъра прогресивно расте(стига до 57-80) Това е по инерция точно преди окончателното спиране(досега не бях забелязал подобно нещо)Нормално ли е ?
Значи измервателната единица за разход е Л/100км. Демек за единица време (1/2 сек или 1сек) се взема разхода на гориво и се разделя на изминатият пробег. И ако двигателя е на празен ход и изключен от скорост той има някаква константна консумация. Като разделиш на текущата скорост щеполучиш разхода в Л/100КМ.когато скоростта пада е нормално разхода да се качва. КОгато скоростта е близка до 0 (нула) разултата от делението е огромен. Проста математика, учи се в 2 или 3 клас biggrin.gifбраткото написа:Последнонормално или не ? има ли общо с ангренажа (сменян е преди 10 хиляди км) и съединител и масло и амортесьори всичко !
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта